IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Gemeenteraadsverkiezingen Vorige pagina | Volgende pagina
herrie
Usericon van herrie
Posted 07-03-2006 22:30 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:26 schreef Burzum het volgende:
Wat ben jij toch een enorme mongool


ik ben altijd al benieuwd geweest of jij die burzum was op de carnal leftovers site...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-03-2006 22:31 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:26 schreef Judge M. het volgende:

En terecht. En gelukkig op een stuk beschaafdere en fatsoenlijkere manier dan we vanuit het andere kamp van 4 jaar geleden gewend waren. Vergelijkingen trekken met Bin Laden en weet ik het wat mbt het zorgbeleid en weet ik het wat..

Rechts heeft gewoon in veel gemeenten bewezen hun grote bek van 4 jaar geleden absoluut niet te hebben kunnen waarmaken en daar worden ze nu terecht op afgerekend. Wel mooi een typisch dat ondanks al het links-rechts gekibbel de SP continu zeteltjes bij blijft sprokkelen

Ik moet nog zien of links hun beloften dan ineens wél kan waarmaken.

*gedenkt politiek van laatste vijftien jaar*


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 07-03-2006 22:33 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

SP gestemd in mijn gemeente (Doesburg) en SP heeft weer meer stemmen gekregen. Van 32,4% naar 38,3%... Yeah, Doesburg blijft een links bolwerk!

In Heerlen heeft de SP ook gewonnen; van 19,2% naar 29,5% . Meteen ook de grootste partij geworden


FREEZE


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-03-2006 22:34 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

gaat echt veel beter als ik had verwacht!! damn!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-03-2006 22:34 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 maart 2006 22:30 schreef herrie het volgende:
ik ben altijd al benieuwd geweest of jij die burzum was op de carnal leftovers site...


Kan je het ook ontopic houden? Je voegt namelijk helemaal niets zinnigs toe!


Bruce Banner


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-03-2006 22:35 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 maart 2006 22:29 schreef Chelman het volgende:
Ik hoop echt dat de SP een keer mag regeren. Dat wordt dan gelijk ook de laatste....tenzij Jantje zijn Maoistische verleden eer aandoet.
Dan weet ik een hele geschikte kandidaat voor hem om als eerste uit de weg te ruimen met je lompe geblaat

quote:
LR van 17 naar 14.
En de partijen die wel boeien?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-03-2006 22:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

@jbassist:

Klopt. Het gepeupel waait met alle winden mee als een ezel die worteltjes voorgehouden krijgt (worteltjes uit eigen zaak wel te verstaan). De *vul partij in* maakt schitterend klinkende doch onrealiseerbare belotftes en de paupers gaan er op stemmen.

Ach...in de woorden van Winston Churchill:

“The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.”

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 07-03-2006 22:37]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-03-2006 22:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:35 schreef Judge M. het volgende:
Dan weet ik een hele geschikte kandidaat voor hem om als eerste uit de weg te ruimen met je lompe geblaat



Hoezo? Ik wens hem een keer de overwinning toe en het is nog niet goed?

Moet ik hem pijpen of zo?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-03-2006 22:39 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Nou, Nederland gaat wel een mooie toekomst tegemoet, als ik dat zo zie!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


herrie
Usericon van herrie
Posted 07-03-2006 22:40 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:34 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Kan je het ook ontopic houden? Je voegt namelijk helemaal niets zinnigs toe!


klopt. maar gelukkig ben ik niet de enige.

maar ontopic. dat rechtste geschreeuw van diverse partijen waaronder die christenhonden van het CDA hebben de burgers idd een aantal zaken gebracht:

1) nog meer lastenverhogingen (o.a brandstoffen)
2) vriendjes worden met Ome Verenigde Staten waardoor we lekker mee doen aan de "war against terrorism"
3) lekker belastinggeld reserveren om mee te mogen doen met het 4e rijk (lees: europa 1)
4) polen naar binnen halen terwijl "half nederland" werkloos zit pot te verteren

AMEN! Deo valente!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-03-2006 22:40 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 20:44 schreef Hexegot het volgende:
VVD-stemmer alhier...


Braaf.
ruitmelk:

Als mijn fijne bolwerk maar een fijn liberaal bolwerk blijft....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 07-03-2006 22:41 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

SP-stemmer hier, doen het lekker



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-03-2006 22:42 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:40 schreef Argus het volgende:
Braaf.
ruitmelk:

Als mijn fijne bolwerk maar een fijn liberaal bolwerk blijft....
Helaas is mijn bolwerk nog roder dan Stalingrad geworden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-03-2006 22:42 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:40 schreef herrie het volgende:
klopt. maar gelukkig ben ik niet de enige.

maar ontopic. dat rechtste geschreeuw van diverse partijen waaronder die christenhonden van het CDA hebben de burgers idd een aantal zaken gebracht:

1) nog meer lastenverhogingen (o.a brandstoffen)
2) vriendjes worden met Ome Verenigde Staten waardoor we lekker mee doen aan de "war against terrorism"
3) lekker belastinggeld reserveren om mee te mogen doen met het 4e rijk (lees: europa 1)
4) polen naar binnen halen terwijl "half nederland" werkloos zit pot te verteren

AMEN! Deo valente!



Dat jij denkt dat het CDA de brandstofprijzen omhoog heeft laten gaan geeft het doordachte stemgedrag van jan met de pet wel weer genoeg weer.
Gaat voetbal kijken en heineken drinken....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-03-2006 22:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:40 schreef herrie het volgende:
4) polen naar binnen halen terwijl "half nederland" werkloos zit pot te verteren



Tsja...blijkbaar zijn het de zwakke elementen die niet tegen de Pooltjes tegen kunnen. Survival of the fittest mijn waarde werkloze vriend.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-03-2006 22:43 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:40 schreef herrie het volgende:
klopt. maar gelukkig ben ik niet de enige.

maar ontopic. dat rechtste geschreeuw van diverse partijen waaronder die christenhonden van het CDA hebben de burgers idd een aantal zaken gebracht:

1) nog meer lastenverhogingen (o.a brandstoffen)
2) vriendjes worden met Ome Verenigde Staten waardoor we lekker mee doen aan de "war against terrorism"
3) lekker belastinggeld reserveren om mee te mogen doen met het 4e rijk (lees: europa 1)
4) polen naar binnen halen terwijl "half nederland" werkloos zit pot te verteren

AMEN! Deo valente!



Gelukkig bevestig je weer een aantal van mijn standpunten over de linkse kant van het politieke spectrum.

Nu kan ik rustig gaan slapen.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-03-2006 22:43 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:40 schreef Argus het volgende:

Braaf.




Enne:
quote:
ruitmelk:

wat voor subtiele sneer zie ik daar?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-03-2006 22:43 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:42 schreef Misanthrope het volgende:
Helaas is mijn bolwerk nog roder dan Stalingrad geworden.


Sja. In Den Haag is alles beter
En waarom wil zm fruitmelk in een belediging veranderen?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 07-03-2006 22:44 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:42 schreef Chelman het volgende:
Tsja...blijkbaar zijn het de zwakke elementen die niet tegen de Pooltjes tegen kunnen. Survival of the fittest mijn waarde werkloze vriend.


Haha, applaus voor de bull-shit!



herrie
Usericon van herrie
Posted 07-03-2006 22:44 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:42 schreef Argus het volgende:
Dat jij denkt dat het CDA de brandstofprijzen omhoog heeft laten gaan geeft het doordachte stemgedrag van jan met de pet wel weer genoeg weer.
Gaat voetbal kijken en heineken drinken....


als regerende partij hadden ze er wel wat aan kunnen doen... net zoals de vvd en die kneuzen van d666 (ja...was het maar 666). dus...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-03-2006 22:44 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:43 schreef Argus het volgende:

En waarom wil zm fruitmelk in een belediging veranderen?

Zou dat soms een verwijzing van gene zijde naar de verkiezingsuitslag zijn?


[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 07-03-2006 22:44]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-03-2006 22:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:42 schreef Argus het volgende:
Dat jij denkt dat het CDA de brandstofprijzen omhoog heeft laten gaan geeft het doordachte stemgedrag van jan met de pet wel weer genoeg weer.
Gaat voetbal kijken en heineken drinken....


...en voor het gemak vergeet hij even dat door de hoge brandstofprijzen er van een reguliere accijnsverhoging op de rbandstof is afgezien.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


herrie
Usericon van herrie
Posted 07-03-2006 22:45 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:42 schreef Chelman het volgende:
Tsja...blijkbaar zijn het de zwakke elementen die niet tegen de Pooltjes tegen kunnen. Survival of the fittest mijn waarde werkloze vriend.


domme opmerking. en dat weet je zelf gelukkig ook. trouwens... ik werk.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-03-2006 22:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:44 schreef herrie het volgende:
als regerende partij hadden ze er wel wat aan kunnen doen... net zoals de vvd en die kneuzen van d666 (ja...was het maar 666). dus...


Ja. Ze hadden tegen die stoute Arabieren, Noren, Russen, Nigerianen en Venezuelanen moeten zeggen dat ze de prijzen niet mogen verhogen. Anders wordt herrie boos!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-03-2006 22:46 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:44 schreef herrie het volgende:
als regerende partij hadden ze er wel wat aan kunnen doen... net zoals de vvd en die kneuzen van d666 (ja...was het maar 666). dus...


Je hebt nog nooit gehoord van de boze buitenwereld he? Je kan hier niet opeens 'de brandstof' goedkoper maken.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen