IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Gemeenteraadsverkiezingen Vorige pagina | Volgende pagina
Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 07-03-2006 20:08 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

Heb op Ria gestemd!


Spel vouten zijn cool!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-03-2006 20:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 18:45 schreef Bintmeister het volgende:
lol

Maargoed, 8jaar PVDA heeft Rotterdam geen goed gedaan...

Dus ik ga voor rechts, maar geen Leefbaar (of nieuw rechts e.d. obscuriteiten). VVD dus


Mag ook natuurlijk.

Ik heb gewoon op Viktor gestemd. Ik wilde eigenlijk op Struyf stemmen maar die staat toch op plaats 20.....

Ik laat de VVD links liggen vanwege tactische redenen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-03-2006 20:34 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 20:04 schreef Jenje het volgende:
Wat zitten hier eng veel rooien

ik dacht juist het omgekeerde valt me niks tegen!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-03-2006 20:44 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

VVD-stemmer alhier...


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 07-03-2006 20:54 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 20:44 schreef Hexegot het volgende:
VVD-stemmer alhier...


Idem


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-03-2006 21:36 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

PvdA wint! Fukk!
quote:
Op 7 maart 2006 9:18 schreef Aaargh het volgende:
Tja, zulke dingen vallen je misschien op als je dag en nacht op ZM rondhangt. Sommige mensen steken hun energie echter liever in andere dingen, zoals een leven.

Ik zie ook de mens achter het forum, Aaargh. Dat heeft juist heel veel met een leven te maken. Je zou eens wat vaker spontane complimentjes moeten uitdelen. Zoals deze: "wat heb jij het druk! Knap zeg!"


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-03-2006 21:38 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Yeah PVDA wint weg met de CDA.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 07-03-2006 21:39 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 20:44 schreef Hexegot het volgende:
VVD-stemmer alhier...


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-03-2006 22:05 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Eindhoven de gekste!!



Geen Nieuw Extreem-Rechts en geen Liberaal Eindhoven. Mooi werk. Nu nog een links college vormen. Kan net.

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 07-03-2006 22:06]



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-03-2006 22:07 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

dat gaat netjes


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-03-2006 22:09 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Kut! Links aan kop.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-03-2006 22:13 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Bij gebrek aan beter PVDA gestemd. Ik wil alles doen om CDA niet te laten winnen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


herrie
Usericon van herrie
Posted 07-03-2006 22:17 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:09 schreef Hexegot het volgende:
Kut! Links aan kop.


vervelend he? komt omdat die rechte klootzakken en kutwijven er helemaal niks van gebakken hebben...

normen en waarden
ein volk eind reich


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-03-2006 22:19 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Komt m.i. niet in de laatste plaats omdat 'links' van iedere bij 'rechts' ontbrekende komma gebruik heeft gemaakt om ze maar neer te kunnen maaien.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-03-2006 22:19 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:17 schreef herrie het volgende:
vervelend he? komt omdat die rechte klootzakken en kutwijven er helemaal niks van gebakken hebben...

normen en waarden
ein volk eind reich



Rechte klootzakken?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-03-2006 22:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:17 schreef herrie het volgende:
vervelend he? komt omdat die rechte klootzakken en kutwijven er helemaal niks van gebakken hebben...



Heb jij weleens iets nuttigs aan dit forum bijgedragen bijstandstrekkertje?

Jij moest nog uitleggen waarom: "Gij zult niet stelen" een verwerpelijk idee is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


herrie
Usericon van herrie
Posted 07-03-2006 22:21 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:19 schreef Chelman het volgende:
Heb jij weleens iets nuttigs aan dit forum bijgedragen bijstandstrekkertje?

Jij moest nog uitleggen waarom: "Gij zult niet stelen" een verwerpelijk idee is.


sorry...voor de spelvauten... en krijg de bloedkanker smerig cadaver... jouw bijdragen maken in ieder geval het verschil hier.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-03-2006 22:22 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

poe poe....

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 07-03-2006 22:22]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-03-2006 22:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:21 schreef herrie het volgende:
en krijg de bloedkanker smerig cadaver... jouw bijdragen maken in ieder geval het verschil hier.


ROLF

Ik had al niet echt op een inhoudelijke reactie gerekend. Even voor de goede orde: een cadaver kan geen kanker krijgen...het is al dood. Dat hadden ze vast niet goed aan je uitgelegd op de MAVO hé?



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-03-2006 22:23 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 maart 2006 22:21 schreef herrie het volgende:
sorry...voor de spelvauten... en krijg de bloedkanker smerig cadaver... jouw bijdragen maken in ieder geval het verschil hier.

doe eens normaal man


Bruce Banner


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-03-2006 22:26 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 7 maart 2006 22:21 schreef herrie het volgende:
sorry...voor de spelvauten... en krijg de bloedkanker smerig cadaver... jouw bijdragen maken in ieder geval het verschil hier.


Wat ben jij toch een enorme mongool


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-03-2006 22:26 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 maart 2006 22:19 schreef Hexegot het volgende:
Komt m.i. niet in de laatste plaats omdat 'links' van iedere bij 'rechts' ontbrekende komma gebruik heeft gemaakt om ze maar neer te kunnen maaien.
En terecht. En gelukkig op een stuk beschaafdere en fatsoenlijkere manier dan we vanuit het andere kamp van 4 jaar geleden gewend waren. Vergelijkingen trekken met Bin Laden en weet ik het wat mbt het zorgbeleid en weet ik het wat..

Rechts heeft gewoon in veel gemeenten bewezen hun grote bek van 4 jaar geleden absoluut niet te hebben kunnen waarmaken en daar worden ze nu terecht op afgerekend. Wel mooi een typisch dat ondanks al het links-rechts gekibbel de SP continu zeteltjes bij blijft sprokkelen

Uitslag voor Rotterdam al binnen trouwens?



herrie
Usericon van herrie
Posted 07-03-2006 22:27 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

[quote]Op 7 maart 2006 22:23 schreef Chelman het volgende:
ROLF

Ik had al niet echt op een inhoudelijke reactie gerekend. Even voor de goede orde: een cadaver kan geen kanker krijgen...het is al dood. Dat hadden ze vast niet goed aan je uitgelegd op de MAVO hé?

... de inhoudelijke reactie ontbreekt (al) bij jou reactie... dat "rechts" verliest en links "wint"... das een gegeven. mij intereseert het echter geen moer. ik heb al eens inhoudelijk verwezen naar "stemmen is toestemmen" van H. Haenen. goed boek.

daarnaast... die subtiele zin van mij zou jij als intelectueel in kunnen delen in 2 delen: 1) krijg de... 2) smerig... stukje ontleden en dergelijke.

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 07-03-2006 22:29]


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 07-03-2006 22:29 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

SP van 5 naar 7!!!!!!!


Spel vouten zijn cool!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-03-2006 22:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 22:26 schreef Judge M. het volgende:
En terecht. En gelukkig op een stuk beschaafdere en fatsoenlijkere manier dan we vanuit het andere kamp van 4 jaar geleden gewend waren. Vergelijkingen trekken met Bin Laden en weet ik het wat mbt het zorgbeleid en weet ik het wat..



Om maar te zwijgen van de Nazi moddergooierij tegen Fortuyn....

quote:

Rechts heeft gewoon in veel gemeenten bewezen hun grote bek van 4 jaar geleden absoluut niet te hebben kunnen waarmaken en daar worden ze nu terecht op afgerekend. Wel mooi een typisch dat ondanks al het links-rechts gekibbel de SP continu zeteltjes bij blijft sprokkelen



Ik hoop echt dat de SP een keer mag regeren. Dat wordt dan gelijk ook de laatste....tenzij Jantje zijn Maoistische verleden eer aandoet.

quote:

Uitslag voor Rotterdam al binnen trouwens?


LR van 17 naar 14.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen