|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb op Ria gestemd! Spel vouten zijn cool! |
|
quote: ik dacht juist het omgekeerde valt me niks tegen!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
VVD-stemmer alhier... |
|
quote: Idem |
|
PvdA wint! Fukk! quote: Ik zie ook de mens achter het forum, Aaargh. Dat heeft juist heel veel met een leven te maken. Je zou eens wat vaker spontane complimentjes moeten uitdelen. Zoals deze: "wat heb jij het druk! Knap zeg!" Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Yeah PVDA wint weg met de CDA. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Eindhoven de gekste!! Geen Nieuw Extreem-Rechts en geen Liberaal Eindhoven. Mooi werk. Nu nog een links college vormen. Kan net. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 07-03-2006 22:06] |
|
dat gaat netjes "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Kut! Links aan kop. |
|
Bij gebrek aan beter PVDA gestemd. Ik wil alles doen om CDA niet te laten winnen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: vervelend he? komt omdat die rechte klootzakken en kutwijven er helemaal niks van gebakken hebben... normen en waarden ein volk eind reich |
|
Komt m.i. niet in de laatste plaats omdat 'links' van iedere bij 'rechts' ontbrekende komma gebruik heeft gemaakt om ze maar neer te kunnen maaien. |
|
quote: Rechte klootzakken? |
|
quote: Heb jij weleens iets nuttigs aan dit forum bijgedragen bijstandstrekkertje? Jij moest nog uitleggen waarom: "Gij zult niet stelen" een verwerpelijk idee is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: sorry...voor de spelvauten... en krijg de bloedkanker smerig cadaver... jouw bijdragen maken in ieder geval het verschil hier. |
|
poe poe.... [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 07-03-2006 22:22] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: ROLF Ik had al niet echt op een inhoudelijke reactie gerekend. Even voor de goede orde: een cadaver kan geen kanker krijgen...het is al dood. Dat hadden ze vast niet goed aan je uitgelegd op de MAVO hé? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: doe eens normaal man Bruce Banner |
|
quote: Wat ben jij toch een enorme mongool |
|
quote:En terecht. En gelukkig op een stuk beschaafdere en fatsoenlijkere manier dan we vanuit het andere kamp van 4 jaar geleden gewend waren. Vergelijkingen trekken met Bin Laden en weet ik het wat mbt het zorgbeleid en weet ik het wat.. Rechts heeft gewoon in veel gemeenten bewezen hun grote bek van 4 jaar geleden absoluut niet te hebben kunnen waarmaken en daar worden ze nu terecht op afgerekend. Wel mooi een typisch dat ondanks al het links-rechts gekibbel de SP continu zeteltjes bij blijft sprokkelen Uitslag voor Rotterdam al binnen trouwens? |
|
[quote]Op 7 maart 2006 22:23 schreef Chelman het volgende: ROLF Ik had al niet echt op een inhoudelijke reactie gerekend. Even voor de goede orde: een cadaver kan geen kanker krijgen...het is al dood. Dat hadden ze vast niet goed aan je uitgelegd op de MAVO hé? ... de inhoudelijke reactie ontbreekt (al) bij jou reactie... dat "rechts" verliest en links "wint"... das een gegeven. mij intereseert het echter geen moer. ik heb al eens inhoudelijk verwezen naar "stemmen is toestemmen" van H. Haenen. goed boek. daarnaast... die subtiele zin van mij zou jij als intelectueel in kunnen delen in 2 delen: 1) krijg de... 2) smerig... stukje ontleden en dergelijke. [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 07-03-2006 22:29] |
|
SP van 5 naar 7!!!!!!! Spel vouten zijn cool! |
|
quote: Om maar te zwijgen van de Nazi moddergooierij tegen Fortuyn.... quote: Ik hoop echt dat de SP een keer mag regeren. Dat wordt dan gelijk ook de laatste....tenzij Jantje zijn Maoistische verleden eer aandoet. quote: LR van 17 naar 14. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |