IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Gemeenteraadsverkiezingen Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 08-03-2006 18:53 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 17:44 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Blijkbaar zien de meeste politieke partijen in dat het door Cohen (ja Heiden, die is Jood, dus ga je gang) gepatenteerde 'de boel bij elkaar houden' de enige keus is. Je zit nu of je dat nu leuk vindt of niet met een grote groep moslims/andersdenkenden/allochtonen/whatever en wat in ieder geval niet helpt is om die tegen je in het harnas te jagen. Dus je zult het samen met hen moeten doen. Er wordt dan altijd de indruk gewekt dat links hun alle ruimte geeft en 'een lekker kopje thee drinkt', maar de werkelijkheid is dat ook alle linkse partijen veel belang en nadruk hechten aan inburgering. Alleen is dat voor hen niet, wat sommigen hier willen, assimilatie, maar zo laten opgroeien zodat ze in deze maatschappij passen.

Belangrijk daarbij zijn natuurlijk de scholen en familie en daarom lijkt het me belangrijk om in een volgend kabinet ene minister voor jeugdzaken aan te stellen die juist daar veel aandacht aan kan besteden.

Waarschijnlijk krijg ik nu het argument om mijn oren dat die moslims niet in Nederland thuishoren met hun gedachtegoed, maar dan wil ik ook graag wijzen op de verscheidenheid aan Nederlandse subculturen waar ook al zo'n groot verschil in zit. En die ook tegenover elkaar staan op sommige gebieden. Dus relativeer het allemaal een beetje is mijn idee.


Is Cohen een jood!? Nee, toch? Dat wist ik niet. Duh!

In Nederland hebben we fatsoen en respect voor elkander, en ik moet die Nederlandse subcultuur die met gekaapte vliegtuigen wolkenkrabbers invliegt en de hele wereld in één grote rel verandert omdat een bepaalde tekening van hun idool ze niet bevalt nog tegenkomen.
Oftewel; wat lul je nou? Relativeer jij het zaakje maar eens even voordat je met zo'n kleuterverhalen aan komt zetten. We leven niet in een boek van Nijntje waar alle lieve konijntjes elkaars handjes vasthouden en gezellig door het gras huppelen....
Ik word zo misselijk van mensen die het opnemen voor volk dat voor 90% uit anti-westerse smeerlappen bestaat die ook jou keihard over de kling willen jagen, of je nu "lief" of "stout" bent. Heb je soms een hekel aan je eigen ras?

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 08-03-2006 18:53]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 08-03-2006 19:13 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 18:41 schreef Morghodius het volgende:

terrorisme op blanke Nederlanders gesponsord door links


Oi, waar komt deze afbeelding vandaan, als ik vragen mag?


"And as things fell apart, nobody paid much attention"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-03-2006 19:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 18:53 schreef Heiden het volgende:
Is Cohen een jood!? Nee, toch? Dat wist ik niet. Duh!

In Nederland hebben we fatsoen en respect voor elkander, en ik moet die Nederlandse subcultuur die met gekaapte vliegtuigen wolkenkrabbers invliegt en de hele wereld in één grote rel verandert omdat een bepaalde tekening van hun idool ze niet bevalt nog tegenkomen.
....


maar heiden, heel jou verhaal heeft naar mijn mening niks met links of rechts te maken. ik ben zogenaamd links en ben er megatrots op Nederlander te zijn, en ben zeer gelukkig met de Nederlandse cultuur (met al e nadelen die erbij horen). En zoals ik zijn er veel meer. politieke correctheid was de grootse kwaal van de afgelopen jaren, dat is zeer zeker zo, maar aan die kwaal leden zowel linksen als rechtsen. eerlijk is eerlijk!!

ed: mijn reply is gebaseerd op een reeks van jou posts.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-03-2006 19:15]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-03-2006 19:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 19:13 schreef Cryptogram het volgende:
Oi, waar komt deze afbeelding vandaan, als ik vragen mag?


die heeft in de Revu gestaan. de afbeelding is nep , maar het artikel was wel relevant.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 08-03-2006 19:36 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ach we zullen zien hoe het gaat, al heb ik er geen tot nauwelijks vertrouwen in. Ach het grote voordeel, men preekt weer over meer vrijheid, dus een straatschoffie in elkaar trappen moet dus ook kunnen.

En als men denkt dat we allemaal vreedzaam naast elkaar kunnen leven, dan zijn onze "volksvertegenwoordigers" echt letterlijk gek geworden.



bah wat een puinhoop

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 08-03-2006 19:39]


Against God and Government


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-03-2006 19:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

een soft, links beleid is helemaal niks (in verband met parasiten, etc etc) maar een volledig "hard" liberaal beleid is ook niks (dag natuur in Nederland bijv.). gewoon "best of both worlds" dus. hupsakee, probleem opgelost maak mij maar Minister president.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-03-2006 19:44]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-03-2006 19:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 19:36 schreef Rotzak het volgende:
.... dus een straatschoffie in elkaar trappen moet dus ook kunnen.


als je ze allemaal aan wilt pakken, dan hoop ik dat je veel vrije tijd hebt.(en stevige zolen onder je schoenen)


Daops
Usericon van Daops
Posted 08-03-2006 19:47 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 18:53 schreef Heiden het volgende:
In Nederland hebben we fatsoen en respect voor elkander, en ik moet die Nederlandse subcultuur die met gekaapte vliegtuigen wolkenkrabbers invliegt en de hele wereld in één grote rel verandert omdat een bepaalde tekening van hun idool ze niet bevalt nog tegenkomen.

Kom op, je overgeneraliseert hier nogal. In Nederland hebben we helemaal niet allemaal respect voor elkaar. Er is net zo hard blank gajes wat de boel terroriseert, kom hier maar eens kijken. Of denk aan hooligans om maar een voorbeeld te noemen. En een zeer kleine minderheid van de moslims sympathiseert radicale denkbeelden.

Denk eens wat genuanceerder. Hele groepen in een hokje duwen leidt alleen maar tot meer onbegrip, en dus meer problemen.

quote:

Ik word zo misselijk van mensen die het opnemen voor volk dat voor 90% uit anti-westerse smeerlappen bestaat die ook jou keihard over de kling willen jagen, of je nu "lief" of "stout" bent. Heb je soms een hekel aan je eigen ras?
Op welk onderzoek baseer je deze cijfers?

Voor de duidelijkheid, ik neem het niet op voor anti-westerse moslims die hier wel willen profiteren, blanke vrouwen hoeren noemen etc. Maar ook niet voor blank uitschot. Ik heb gewoon een hekel aan bepaald gedrag.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 08-03-2006 20:07 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 19:47 schreef Daops het volgende:
Kom op, je overgeneraliseert hier nogal. In Nederland hebben we helemaal niet allemaal respect voor elkaar. Er is net zo hard blank gajes wat de boel terroriseert, kom hier maar eens kijken. Of denk aan hooligans om maar een voorbeeld te noemen. En een zeer kleine minderheid van de moslims sympathiseert radicale denkbeelden.

Denk eens wat genuanceerder. Hele groepen in een hokje duwen leidt alleen maar tot meer onbegrip, en dus meer problemen.

Op welk onderzoek baseer je deze cijfers?

Voor de duidelijkheid, ik neem het niet op voor anti-westerse moslims die hier wel willen profiteren, blanke vrouwen hoeren noemen etc. Maar ook niet voor blank uitschot. Ik heb gewoon een hekel aan bepaald gedrag.


Met dat blanke tuig vind ik het wel meevallen hoor, heb jij zelf ooit al een last van hooligans gehad? De media is de stemmingmaker die iedereen opzet tegen hooligans of Lonsdale jeugd met hun overdreven verhalen. Is er hier ook maar iemand op het forum te vinden die wel eens last van hooligans heeft gehad? Een enkeling misschien.
Hoeveel mensen zijn er op het forum te vinden die wel eens last met marokkanen hebben gehad? Het merendeel en waarschijnlijk een hoop mensen meer dan eens.
En ze willen ons laten geloven dat een klein deel van de moslims maar met radicalisme sympathiseert? Laat me niet lachen, ze zijn allemaal extreem, niet direct streng religieus extremisme, maar anti-westers extremisme.
En ik heb verder geen behoefte om genuanceerder te zijn, in de tweede kamer word al decennia lang iedere dag alleen maar genuanceerd dat het een lieve lust is en er is nog nooit een drastisch geluid uit dat hok gekomen, het sukkelt allemaal maar door en de politici nuanceren erop los alsof nuanceren het uiteindelijke doel van politiek is.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-03-2006 20:38 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 maart 2006 12:45 schreef jbassist het volgende:
ik baseer het op onderzoek ja. vergelijk DEZE scene eens met HUN scene. je ziet duidelijk MINDER diepgang.. dat heeft geen FLIKKER met discriminatie temaken. dat zijn enkele feiten. niks geen onderbuikgevoelens
woorden wenden in jou voordeel ben je duidelijk erg goed in maar het gaat ditmaal niet op.


Haha, welk onderzoek dan? je eigen onderzoekje wat je gemaakt heb met je "metal" brilletje op?


Daops
Usericon van Daops
Posted 08-03-2006 20:41 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 20:07 schreef Heiden het volgende:
Met dat blanke tuig vind ik het wel meevallen hoor, heb jij zelf ooit al een last van hooligans gehad? De media is de stemmingmaker die iedereen opzet tegen hooligans of Lonsdale jeugd met hun overdreven verhalen. Is er hier ook maar iemand op het forum te vinden die wel eens last van hooligans heeft gehad? Een enkeling misschien.
Ik reageerde meer op je stelling dat we hier in nederland allemaal respectvol met elkaar omgaan, wat niet zo is. Ik haalde de hooligans slechts aan als een voorbeeld. Persoonlijk heb ik er nooit last mee gehad (van moslims overigens ook nooit), maar kan voorbeelden zat uit mn omgeving opnoemen. Vorig jaar hier midden in het centrum op klaarlichte dag vonden 2 (autochtone) groepen het nodig elkaar te lijf te gaan midden op een druk terras. Leuk voor die onschuldige ouders met hun doodsbange kinderen om meubilair naar hun hoofd te krijgen. Erg respectvol..

quote:

Hoeveel mensen zijn er op het forum te vinden die wel eens last met marokkanen hebben gehad? Het merendeel en waarschijnlijk een hoop mensen meer dan eens.
Dit lijkt me zeer sterk. Ik ontken de bovengemiddelde criminaliteit van Marokkanen niet. Aanpakken die gasten! Je verwart alleen wel 'de Marokkaan' met 'de moslim'. Voor jou misschien een pot nat, maar een Marokkaan en bijv. een Turk zijn nogal verschillend.

quote:

En ze willen ons laten geloven dat een klein deel van de moslims maar met radicalisme sympathiseert? Laat me niet lachen, ze zijn allemaal extreem, niet direct streng religieus extremisme, maar anti-westers extremisme.
Ik wil je nogmaals vragen op welke harde feiten je deze stellingen baseert? Onderzoek? Ken jij daadwerkelijk moslims of heb je op een gegeven moment besloten dat het allemaal extremisten zijn?

quote:

En ik heb verder geen behoefte om genuanceerder te zijn, in de tweede kamer word al decennia lang iedere dag alleen maar genuanceerd dat het een lieve lust is en er is nog nooit een drastisch geluid uit dat hok gekomen, het sukkelt allemaal maar door en de politici nuanceren erop los alsof nuanceren het uiteindelijke doel van politiek is.
Ik respecteer je mening, alleen komen er oplossingen door compleet ongenuanceerd beleid te voeren volgens jou? Denk jij dat door alle moslims buiten te knikkeren er een einde komt aan de problemen?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 08-03-2006 21:46 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
En ik heb verder geen behoefte om genuanceerder te zijn, in de tweede kamer word al decennia lang iedere dag alleen maar genuanceerd dat het een lieve lust is en er is nog nooit een drastisch geluid uit dat hok gekomen, het sukkelt allemaal maar door en de politici nuanceren erop los alsof nuanceren het uiteindelijke doel van politiek is.


Zou het misschien komen doordat genuanceerde uitspraken meer waarheid in zich hebben dan ongenuanceerde? Nuanceren zorgt voor meer diepgang in een gesprek, het is helderder waar je het over hebt en je zorgt er voor dat je uitspraken zo veel mogelijk zeggen over wat er aan de hand is. Maar kennelijk heb jij daar nog nooit iets van begrepen, want jij kan over marokkanen en 'linksen' vrijwel alleen generaliseren. Dat maakt je punt zwakker:

quote:
In Nederland hebben we fatsoen en respect voor elkander, en ik moet die Nederlandse subcultuur die met gekaapte vliegtuigen wolkenkrabbers invliegt en de hele wereld in één grote rel verandert omdat een bepaalde tekening van hun idool ze niet bevalt nog tegenkomen.
Oftewel; wat lul je nou? Relativeer jij het zaakje maar eens even voordat je met zo'n kleuterverhalen aan komt zetten. We leven niet in een boek van Nijntje waar alle lieve konijntjes elkaars handjes vasthouden en gezellig door het gras huppelen....
Ik word zo misselijk van mensen die het opnemen voor volk dat voor 90% uit anti-westerse smeerlappen bestaat die ook jou keihard over de kling willen jagen, of je nu "lief" of "stout" bent. Heb je soms een hekel aan je eigen ras?


1) Die Nederlandse subcultuur waar je over fantaseert is er al min of meer, je kunt de islam al een onderdeel van onze samenleving noemen of je dat nu wilt of niet.
Je doet ook net of 'linksen' alle acties van marokkanen goedkeuren, ik heb al gezegd dat dat niet zo is. Ook ik vond de reactie van de islam op de cartoons belachelijk. Maar die reacties zijn tot op zekere hoogte geoorloofd. (alleen criminele acties mogen niet) Maar daar laat ik het hier bij.

2)Je vindt dat de multiculturele samenleving mislukt is, maar blijkbaar kijk je niet goed om je heen. In Nederland gaat het steeds beter, tuurlijk er zijn nog steeds problemen rondom bv marokkanen/nederlanders, maar het gaat beter. Ook bijvoorbeeld in Amsterdam waar concrete contracten worden afgesloten tussen het volk dat er woont, en dat gaat daar prima! Je zult je alleen wel willen inzetten voor zo'n samenleving. En als je dat niet wil, is het gedoemd te mislukken ja, maar dat zegt niets over de onmogelijkheid ervan.

Daarnaast kom je met allerlei percentages aanzetten, zoals al werd opgemerkt, maar waar je ze vandaan hebt is niet duidelijk. Is het waar? laat maar zien, ik zal er voor open staan. Waar marokkanen dingen doen tegen de wet zullen we ze hard moeten aanpakken en duidelijk maken dat ze aan de regels in Nederland moeten houden, daar is iedereen het over eens. Maar waar extreem-rechts bijvoorbeeld generaliseert over het probleem, probeert links juist het probleem genuanceerd en helder in kaart te hebben zodat je er gericht wat aan kunt doen. Stel, marokkanen zijn crimineler dan nederlanders, nou, dan gaan we daar wat aan doen, zonder te vervallen in cynische populistische uitspraken als 'het land gaat naar de tering en alle buitenlanders het land uit'. Technisch gezien is dat laatste trouwens onrealistisch en onrealiseerbaar.

En nee ik heb geen hekel aan mijn eigen ras, als je dat graag wilde weten.



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-03-2006 23:01 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 19:42 schreef attila_de_hun het volgende:
maar een volledig "hard" liberaal beleid is ook niks (dag natuur in Nederland bijv.).


Volgens mij snap je niet helemaal wat liberalisme is.....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 08-03-2006 23:46 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:38]


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 08-03-2006 23:57 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:38]


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 09-03-2006 0:00 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:38]


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 09-03-2006 2:26 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:39]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-03-2006 8:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 23:01 schreef Argus het volgende:
Volgens mij snap je niet helemaal wat liberalisme is.....


je kunt wel met definities gaan schermen, maar ik kijk naar de praktijk. sinds paars is het de prioriteit tot beschermen van de Nederlandse natuur en het milieu er niet bepaald op vooruitgegaan; dit vooral dankzij de VVD (en de rechterkant van het pvda toendertijd ). noem het maar zoals je wilt verder.....
en Argus, onderwijs me... Ik wil dat jij, en alleen jij, mij uitlegt hoe liberalisering van Nederland bijdraagt aan een serieuze natuurbescheming in Nederland
en een lijst geeft van serieuse natuurbeschermingsprojecten waarbij het initiatief bij de VVD lag

bedankt voor de wijze les alvast!!!!


[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-03-2006 8:09]


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-03-2006 8:12 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2006 0:00 schreef Morghodius het volgende:
het is een feit, buitenlanders (met name marokkanen, turken en andere moslims en antillianen) zijn tig keer crimineler dan Nederlanders.

het is gebleken dat hun zelfs 14 keer crimineler zijn, en dat is een minimale cijfer.


En welke van de bovenstaande ben je zelf?

Kom op mensen, het ABN gehalt zakt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg af in dit topic...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-03-2006 8:18 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2006 8:03 schreef attila_de_hun het volgende:

en Argus, onderwijs me... Ik wil dat jij, en alleen jij, mij uitlegt hoe liberalisering van Nederland bijdraagt aan een serieuze natuurbescheming in Nederland
en een lijst geeft van serieuse natuurbeschermingsprojecten waarbij het initiatief bij de VVD lag

bedankt voor de wijze les alvast!!!!



Aangezien er al sinds de gouden eeuw geen serieuse 'natuur' in nederland is, is dit een non discussie.
Het is ook geen kwestie van een natuurbeschermingsproject maar van regulering mbt afvalstoffen, uitstoot, etc. Het idee is dat een overheid zich MEER met dat soort dingen en MINDER met infantiele regelgeving bemoeit. Je kan als voorbeeld naar de controlerende instanties in de VS kijken oid.

Maar ik wil je best onderwijzen hoor. Ik denk alleen dat je het college geld niet kan betalen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-03-2006 8:19 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2006 2:26 schreef Morghodius het volgende:
SDAP! alleen nog de N er voor!


Die grap had ik gezien de propaganda machine van Wouter B. net al gemaakt....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-03-2006 8:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2006 8:18 schreef Argus het volgende:
Aangezien er al sinds de gouden eeuw geen serieuse 'natuur' in nederland is, is dit een non discussie.
Het is ook geen kwestie van een natuurbeschermingsproject maar van regulering mbt afvalstoffen, uitstoot, etc. Het idee is dat een overheid zich MEER met dat soort dingen en MINDER met infantiele regelgeving bemoeit. Je kan als voorbeeld naar de controlerende instanties in de VS kijken oid.

Maar ik wil je best onderwijzen hoor. Ik denk alleen dat je het college geld niet kan betalen



een kratje bier zal toch volstaan???

maar goed, we gaan hier niet aan uit komen. alleen al over de term "natuur" zouden wij ellenlange discussie kunnen gaan houden..
(en die tijd ontbreekt me hiertoe verder, een andere keer graag )


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-03-2006 8:29 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2006 8:23 schreef attila_de_hun het volgende:
een kratje bier zal toch volstaan???



Ik werk maar 1 keer per jaar alleen voor bier. De rest van het jaar vul ik mijn zakken net als Wouter B.
Hmmmm ik zit ook in de olie. Misschien toch over een paar jaar eens bij de PVDA buurten


quote:

maar goed, we gaan hier niet aan uit komen. alleen al over de term "natuur" zouden wij ellenlange discussie kunnen gaan houden..
(en die tijd ontbreekt me hiertoe verder, een andere keer graag )


Vast. Iets vertelt met dat jij vast anders denkt over ijstijden, natuurlijk uitsterven van soorten en diverse andere onderwerpen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-03-2006 8:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2006 8:29 schreef Argus het volgende:
Ik werk maar 1 keer per jaar alleen voor bier. De rest van het jaar vul ik mijn zakken net als Wouter B.
Hmmmm ik zit ook in de olie. Misschien toch over een paar jaar eens bij de PVDA buurten




Vast. Iets vertelt met dat jij vast anders denkt over ijstijden, natuurlijk uitsterven van soorten en diverse andere onderwerpen


Ik zou het niet weten (ken jou standpunten niet) ik durf haast niet te vragen wie of wat die "iets" is die jou dingen vertelt

(off-topic: ik zag dat jij van fantasy houdt, de nieuwe george RR martin al uit???)


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-03-2006 9:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2006 2:26 schreef Morghodius het volgende:
De Partij van de Arbeid (PvdA)
Sinds de oprichting op 9 februari 1946 is de partij onafgebroken vertegenwoordigd geweest in de Eerste en Tweede Kamer.

De partij heeft in haar geschiedenis meermalen regeringsverantwoordelijkheid gedragen. De laatste (onafgebroken) periode was van 1989 tot 2002

De Partij van de Arbeid werd op 9 februari 1946 opgericht als voortzetting van de vooroorlogse Sociaal Democratische Arbeiders Partij (SDAP)

SDAP! alleen nog de N er voor!

Het wel typerend dat je moet vervallen in zulke onzinverhaaltjes.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen