|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, dat pistool als R doet het hem |
|
quote:Krijg ik nu spankies? Subtiel kamerolifantje |
|
Maargoed, ik zal mijn daden proberen te rechtvaardigen. Ik woon nog niet zo heel lang in Apeldoorn en alles stinkt hier maar voorál de partijen en niet minder hun standpunten. Dus tsja, toen moest ik toch wat... (bovendien had ik me echt totaal niet verdiept omdat ik het hartstikke druk had met school en niksen. En ik dacht dat ik VVD ging stemmen tot kwelgeest zei dat die heroïne willen verstrekken aan junks! Dus mijn wereld op de kop en in de gauwigheid iets anders opgezocht.) [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 10-03-2006 15:48] Subtiel kamerolifantje |
|
Maar wat heb je dan wel gestemd? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Christenunie. *gniffel* Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Jij en kwel zijn dus eigenlijk keiharde Christenen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
|
|
Onze Vader die in de hemelen zijt, Uw naam worde geheiligd; Uw koninkrijk kome; Uw wil geschiede, gelijk in de hemel alzo ook op de aarde. Geef ons heden ons dagelijks brood; en vergeef ons onze schulden, gelijk ook wij vergeven onze schuldenaren; en leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze. Want Uwer is het Koninkrijk en de kracht en de heerlijkheid in der eeuwigheid. Amen. Subtiel kamerolifantje |
|
Als in, dude!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
SP MEER DAN VERDUBBELD BIJ GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN De SP is met de PvdA de grote winnaar van de gemeenteraadsverkiezingen 2006. Het totaal aantal SP-raadszetels is meer dan verdubbeld (van 157 naar 333 zetels). Omgerekend naar Tweede-Kamerzetels zou de partij van 9 naar 17 zetels groeien. Daarmee behoort de SP met de PvdA, het CDA en de VVD tot de grote politieke partijen van Nederland. Spel vouten zijn cool! |
|
JOH. Dat is nieuws zeg! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:40] |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:41] |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:41] |
|
quote: Haha.. leuk hoor, maar sinds wanneer is de PvdA een linkse partij (lees: vergelijkbaar met het communisme)? Alleen het sociale karakter zeker? Sorry die photoshop is zowel mislukt als humor òf als statement. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:Ja gast, dat weet ik ook wel als je mijn post werkelijk zou lezen dan was je daar al achter. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Leve het democratische SP en PVDA! 'Mogelijk verkiezingsfraude in Amsterdam' AMSTERDAM - Kiezers in het Amsterdamse stadsdeel Bos en Lommer moeten mogelijk opnieuw naar de stembus. Bij de gemeenteraadsverkiezingen dinsdag zijn onder meer allochtone stemmers massaal geholpen door begeleiders, die soms zelf de keuze voor de kiezer bepaalden. Dat meldt De Telegraaf zaterdag. Bij de helft van alle stembureaus in het stadsdeel worden onregelmatigheden vermoed. In Bos en Lommer kregen volgens de krant veel allochtone stemmers hulp, nadat organisaties hen hadden opgeroepen te gaan stemmen. Het stadsdeel vraagt de Ombudsman te onderzoeken of sprake is van fraude. De gemeenteraad moet bepalen of nieuwe deelraadverkiezingen nodig zijn, bevestigt een woordvoerder van de Kiesraad in de krant. "Het moeten wel dermate uitzonderlijke omstandigheden zijn dat er reden is om te twijfelen aan de uitslag." Ook in andere Amsterdamse stadsdelen zijn volgens de krant onregelmatigheden geconstateerd. Zo zijn onder meer enkele volmachten niet voorzien van een handtekening of paraaf van het stembureau. |
|
Typerend. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: SP elektoraat? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: eerder "leefbaar.." |
|
quote:Of dom van rechts om allochtonen niet te 'helpen' met stemmen.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Als al degenen die in deze thread roepen dat ze volgend jaar gaan emmigreren het ook daadwerkelijk zouden doen, dan zou dat zeker geen slechte zaak zijn! Rechtse ratten, rol de matten! Eindelijk wordt er niet meer alleen over vreemdelingen en integratie gepraat, maar ook over jobs, milieubescherming en onderwijs! En zo is het maar net! "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote:En ondertussen wel verlangen van die rechtse ratten dat ze hun geld inleveren zodat jij ervan kunt leven. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |