IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Gemeenteraadsverkiezingen Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-03-2006 15:40 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Haha, dat pistool als R doet het hem


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 10-03-2006 15:42 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2006 19:57 schreef Misanthrope het volgende:
Heb jij links gestemd?
Krijg ik nu spankies?


Subtiel kamerolifantje


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-03-2006 15:44 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2006 15:42 schreef stigma het volgende:
Krijg ik nu spankies?
Wie zaait, zal oogsten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 10-03-2006 15:47 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Maargoed, ik zal mijn daden proberen te rechtvaardigen.
Ik woon nog niet zo heel lang in Apeldoorn en alles stinkt hier maar voorál de partijen en niet minder hun standpunten.

Dus tsja, toen moest ik toch wat...


(bovendien had ik me echt totaal niet verdiept omdat ik het hartstikke druk had met school en niksen. En ik dacht dat ik VVD ging stemmen tot kwelgeest zei dat die heroïne willen verstrekken aan junks! Dus mijn wereld op de kop en in de gauwigheid iets anders opgezocht.)

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 10-03-2006 15:48]


Subtiel kamerolifantje


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-03-2006 15:51 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Maar wat heb je dan wel gestemd?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 10-03-2006 15:53 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Christenunie. *gniffel*


Subtiel kamerolifantje


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-03-2006 16:01 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2006 15:53 schreef stigma het volgende:
Christenunie. *gniffel*
Jij en kwel zijn dus eigenlijk keiharde Christenen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-03-2006 16:03 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 10-03-2006 16:07 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Onze Vader die in de hemelen zijt,
Uw naam worde geheiligd;
Uw koninkrijk kome;
Uw wil geschiede,
gelijk in de hemel alzo ook op de aarde.
Geef ons heden ons dagelijks brood;
en vergeef ons onze schulden,
gelijk ook wij vergeven onze schuldenaren;
en leid ons niet in verzoeking,
maar verlos ons van de boze.
Want Uwer is het Koninkrijk
en de kracht en de heerlijkheid
in der eeuwigheid.
Amen.




Subtiel kamerolifantje


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-03-2006 16:21 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Als in, dude!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 10-03-2006 20:16 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

SP MEER DAN VERDUBBELD BIJ GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN

De SP is met de PvdA de grote winnaar van de gemeenteraadsverkiezingen 2006.
Het totaal aantal SP-raadszetels is meer dan verdubbeld (van 157 naar 333
zetels). Omgerekend naar Tweede-Kamerzetels zou de partij van 9 naar 17
zetels groeien. Daarmee behoort de SP met de PvdA, het CDA en de VVD tot de
grote politieke partijen van Nederland.



Spel vouten zijn cool!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-03-2006 20:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

JOH.

Dat is nieuws zeg!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-03-2006 22:56 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht



Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 11-03-2006 0:26 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:40]


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 11-03-2006 0:27 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:41]


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 11-03-2006 5:18 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:41]


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 11-03-2006 7:59 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2006 22:56 schreef Misanthrope het volgende:


Haha.. leuk hoor, maar sinds wanneer is de PvdA een linkse partij (lees: vergelijkbaar met het communisme)? Alleen het sociale karakter zeker?

Sorry die photoshop is zowel mislukt als humor òf als statement.



headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-03-2006 10:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2006 0:27 schreef Morghodius het volgende:
de uitspraken in die tekeningen hebben ze alle 3 gemaakt, daar gaat het om.

Ja gast, dat weet ik ook wel als je mijn post werkelijk zou lezen dan was je daar al achter.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 11-03-2006 11:29 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Leve het democratische SP en PVDA!

'Mogelijk verkiezingsfraude in Amsterdam'

AMSTERDAM - Kiezers in het Amsterdamse stadsdeel Bos en Lommer moeten mogelijk opnieuw naar de stembus. Bij de gemeenteraadsverkiezingen dinsdag zijn onder meer allochtone stemmers massaal geholpen door begeleiders, die soms zelf de keuze voor de kiezer bepaalden. Dat meldt De Telegraaf zaterdag. Bij de helft van alle stembureaus in het stadsdeel worden onregelmatigheden vermoed.

In Bos en Lommer kregen volgens de krant veel allochtone stemmers hulp, nadat organisaties hen hadden opgeroepen te gaan stemmen. Het stadsdeel vraagt de Ombudsman te onderzoeken of sprake is van fraude. De gemeenteraad moet bepalen of nieuwe deelraadverkiezingen nodig zijn, bevestigt een woordvoerder van de Kiesraad in de krant. "Het moeten wel dermate uitzonderlijke omstandigheden zijn dat er reden is om te twijfelen aan de uitslag."

Ook in andere Amsterdamse stadsdelen zijn volgens de krant onregelmatigheden geconstateerd. Zo zijn onder meer enkele volmachten niet voorzien van een handtekening of paraaf van het stembureau.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-03-2006 12:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Typerend.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-03-2006 12:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2006 11:56 schreef Psychonaut het volgende:
Oh, wat hebben we 't toch slecht hier....

Kwart schuldenaars wil tv niet inleveren

AMSTERDAM - Bijna drie op de tien mensen die wegens schulden aankloppen bij een kredietbank, weigeren vervolgens mee te werken aan een schuldregeling. Ze passen er bijvoorbeeld voor om hun auto of televisie te verkopen om zo uit de financiële misère te komen.

Bijna drie op de tien mensen met een flinke schuld, weigert mee te werken aan een schuldenregeling, en wil bijvoorbeeld afstand doen van zijn tv...

De Nederlandse Vereniging voor Volkskrediet (NVvK) noemt deze groep schuldenaren 'niet gemotiveerd genoeg' om uit de schulden te komen. Wie aanklopt bij een volkskredietbank, wordt uitsluitend geholpen als hij al zijn vermogen en bezittingen inzet om de schulden af te lossen. Van de 43.000 mensen die vorig jaar een beroep deden op een volkskredietbank, haakte bijna dertig procent af omdat ze hun auto, televisie, computer of woning moesten verkopen.

Ger Jaarsma van de NVvK ziet twee oorzaken voor het feit dat veel mensen niet tot het uiterste gaan om uit de wurggreep van schuldeisers te komen. " Mensen willen niet onderdoen voor de buren. Als de auto opeens niet meer voor de deur staat, moeten ze dat uitleggen. Een andere oorzaak is dat veel mensen vinden dat ze recht hebben op bijvoorbeeld een auto. Een auto wordt beschouwd als eerste levensbehoefte. Vaak vragen we mensen niet om hun tv te verkopen, omdat een tweedehands apparaat meestal toch niets oplevert en het leven zonder tv in een uitzichtloze periode wel erg saai wordt."


SP elektoraat?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-03-2006 12:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2006 12:42 schreef Chelman het volgende:
SP elektoraat?


eerder "leefbaar.."


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-03-2006 12:50 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2006 12:30 schreef Chelman het volgende:
Typerend.
Of dom van rechts om allochtonen niet te 'helpen' met stemmen..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 11-03-2006 18:04 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

Als al degenen die in deze thread roepen dat ze volgend jaar gaan emmigreren het ook daadwerkelijk zouden doen, dan zou dat zeker geen slechte zaak zijn! Rechtse ratten, rol de matten!

Eindelijk wordt er niet meer alleen over vreemdelingen en integratie gepraat, maar ook over jobs, milieubescherming en onderwijs!

En zo is het maar net!


"I find your lack of faith disturbing."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-03-2006 18:07 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2006 18:04 schreef Curunír het volgende:
Als al degenen die in deze thread roepen dat ze volgend jaar gaan emmigreren het ook daadwerkelijk zouden doen, dan zou dat zeker geen slechte zaak zijn! Rechtse ratten, rol de matten!

Eindelijk wordt er niet meer alleen over vreemdelingen en integratie gepraat, maar ook over jobs, milieubescherming en onderwijs!

En zo is het maar net!
En ondertussen wel verlangen van die rechtse ratten dat ze hun geld inleveren zodat jij ervan kunt leven.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen