|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
En dat kan niet meer als al die "rechtse ratten" emigreren. Dan moeten jullie wel werken voor je geld, eng he? |
|
quote:Fascist! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: hahahaha tering wat een bullshit Je moeder. |
|
quote:Euhm ... dat klopt niet ... |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:41] |
|
Joh. quote: |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:41] |
|
Ach het verbaasd me niets. Against God and Government |
|
quote:Er gaan ook geruchten dat we nooit op de maan zijn geland, Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Er gaan ook geruchten dat rechts niet tegen zijn verlies kan. Spel vouten zijn cool! |
|
quote:Pak weg twee jaar geleden had ik dit nooit gedaan. Tering, wat begin ik een conservatieve lul te worden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Kun je na gaan hoe erg het is als je ECHT op leefijd komt Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Idd. En dat terwijl ik overtuigd atheist ben. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Kwellie! Dan kom je toch gezellie in gemeente Staphorst wonen! Staphorst Historische vergelijking zetelverdeling alle stemdistricten Partij GR-06 GR-02 SGP 6 6 cu 4 4 CDA 3 3 GBVVD 2 2 PvdA 2 2 Totaal 17 17 http://www.staphorst.nl/index.php?simaction=&mediumid=1&pagid=6&stukid=2523 [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 12-03-2006 14:46] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:42] |
|
Ja man. |
|
quote:Ja man, blanke rijke dorpen als Wassenaar hebben al van oudsher een enorm links georienteerde bevolking.. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 14-03-2006 15:30] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Het verbaast mij dat die gast hier kan posten. Ik had van iemand met een dergelijk beperkt intellect niet verwacht dat diegeen zou snappen hoe computers werken. |
|
quote:Ik zie een eng verband .. hij en jbassist .. jekyll and hyde? Wat weer bewijst dat extremisten altijd domme rukkers zijn. |
|
quote:Ware het niet zo dat iedereen in principe een extremist is. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:a ok, maar maak daar dan aub een onderscheid in, domme rukkers en mensen. |
|
ach, deze domme "Extremist" gaat dit weekendje wel naar duitsland en zwitserland, met een Midas heritage console werken, en gaat 300 eurie verdienen met 1.5 uur werk. al met al slim bekeken van de extremist al zeg ik het zelf "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
en hij zuipt gratis bier! ook dat nog! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |