IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Gemeenteraadsverkiezingen Vorige pagina | Volgende pagina
Curunír
Usericon van Curunír
Posted 11-03-2006 18:09 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

Juist! In een democratie moeten de sterkeren (in dit geval de rijken) de zwakkeren beschermen! Kom maar op met die vermogensbelasting!


"I find your lack of faith disturbing."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-03-2006 18:11 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

En dat kan niet meer als al die "rechtse ratten" emigreren. Dan moeten jullie wel werken voor je geld, eng he?



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-03-2006 18:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2006 18:11 schreef Burzum het volgende:
En dat kan niet meer als al die "rechtse ratten" emigreren. Dan moeten jullie wel werken voor je geld, eng he?


Fascist!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-03-2006 18:31 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 maart 2006 18:09 schreef Curunír het volgende:
Juist! In een democratie moeten de sterkeren (in dit geval de rijken) de zwakkeren beschermen! Kom maar op met die vermogensbelasting!



hahahaha tering wat een bullshit


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-03-2006 18:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2006 18:09 schreef Curunír het volgende:
Juist! In een democratie moeten de sterkeren (in dit geval de rijken) de zwakkeren beschermen! Kom maar op met die vermogensbelasting!
Euhm ... dat klopt niet ...


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 11-03-2006 18:59 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:41]


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 11-03-2006 19:11 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Joh.

quote:
Op 11 maart 2006 11:29 schreef Psychonaut het volgende:
Leve het democratische SP en PVDA!

'Mogelijk verkiezingsfraude in Amsterdam'

AMSTERDAM - Kiezers in het Amsterdamse stadsdeel Bos en Lommer moeten mogelijk opnieuw naar de stembus. Bij de gemeenteraadsverkiezingen dinsdag zijn onder meer allochtone stemmers massaal geholpen door begeleiders, die soms zelf de keuze voor de kiezer bepaalden. Dat meldt De Telegraaf zaterdag. Bij de helft van alle stembureaus in het stadsdeel worden onregelmatigheden vermoed.

In Bos en Lommer kregen volgens de krant veel allochtone stemmers hulp, nadat organisaties hen hadden opgeroepen te gaan stemmen. Het stadsdeel vraagt de Ombudsman te onderzoeken of sprake is van fraude. De gemeenteraad moet bepalen of nieuwe deelraadverkiezingen nodig zijn, bevestigt een woordvoerder van de Kiesraad in de krant. "Het moeten wel dermate uitzonderlijke omstandigheden zijn dat er reden is om te twijfelen aan de uitslag."

Ook in andere Amsterdamse stadsdelen zijn volgens de krant onregelmatigheden geconstateerd. Zo zijn onder meer enkele volmachten niet voorzien van een handtekening of paraaf van het stembureau.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 11-03-2006 19:14 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:41]


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-03-2006 19:28 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ach het verbaasd me niets.


Against God and Government


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-03-2006 20:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2006 19:14 schreef Morghodius het volgende:
er word ook gesproken dat stembureau's in het geheim stemmen ongeldig hebben verklaard als ze niet naar de pvda gingen.
Er gaan ook geruchten dat we nooit op de maan zijn geland,


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 11-03-2006 21:38 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

Er gaan ook geruchten dat rechts niet tegen zijn verlies kan.


Spel vouten zijn cool!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-03-2006 21:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2006 16:01 schreef Misanthrope het volgende:
Jij en kwel zijn dus eigenlijk keiharde Christenen.
Pak weg twee jaar geleden had ik dit nooit gedaan.
Tering, wat begin ik een conservatieve lul te worden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 11-03-2006 22:31 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2006 21:43 schreef kwelgeest het volgende:
Pak weg twee jaar geleden had ik dit nooit gedaan.
Tering, wat begin ik een conservatieve lul te worden.


Kun je na gaan hoe erg het is als je ECHT op leefijd komt


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-03-2006 11:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2006 22:31 schreef Argus het volgende:
Kun je na gaan hoe erg het is als je ECHT op leefijd komt
Idd. En dat terwijl ik overtuigd atheist ben.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nix
Usericon van Nix
Posted 12-03-2006 14:41 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Kwellie! Dan kom je toch gezellie in gemeente Staphorst wonen!

Staphorst

Historische vergelijking zetelverdeling alle stemdistricten
Partij
GR-06
GR-02

SGP
6
6

cu
4
4

CDA
3
3

GBVVD
2
2

PvdA
2
2


Totaal
17
17


http://www.staphorst.nl/index.php?simaction=&mediumid=1&pagid=6&stukid=2523



[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 12-03-2006 14:46]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 14-03-2006 15:22 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*








[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:42]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-03-2006 15:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ja man.


Daops
Usericon van Daops
Posted 14-03-2006 15:29 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 15:22 schreef Morghodius het volgende:
ik wil net als de meeste linkse hypocrieten ook in een blank en rijk dorpje wonen waar het veilig is, waar ik dan wel voor de multi kul kan zijn zolang het maar niet in mijn dorpje komt, en voor racist kan ik dan niet worden uitgescholden want ik ben links en dan kom je ermee weg

Ja man, blanke rijke dorpen als Wassenaar hebben al van oudsher een enorm links georienteerde bevolking..

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 14-03-2006 15:30]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-03-2006 15:33 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 15:22 schreef Morghodius het volgende:
ik wil net als de meeste linkse hypocrieten ook in een blank en rijk dorpje wonen waar het veilig is, waar ik dan wel voor de multi kul kan zijn zolang het maar niet in mijn dorpje komt, en voor racist kan ik dan niet worden uitgescholden want ik ben links en dan kom je ermee weg




"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-03-2006 15:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Het verbaast mij dat die gast hier kan posten. Ik had van iemand met een dergelijk beperkt intellect niet verwacht dat diegeen zou snappen hoe computers werken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2006 15:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 15:36 schreef Snaack het volgende:
Het verbaast mij dat die gast hier kan posten. Ik had van iemand met een dergelijk beperkt intellect niet verwacht dat diegeen zou snappen hoe computers werken.
Ik zie een eng verband .. hij en jbassist .. jekyll and hyde?

Wat weer bewijst dat extremisten altijd domme rukkers zijn.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-03-2006 15:48 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 15:47 schreef Jenje het volgende:
Ik zie een eng verband .. hij en jbassist .. jekyll and hyde?

Wat weer bewijst dat extremisten altijd domme rukkers zijn.
Ware het niet zo dat iedereen in principe een extremist is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2006 15:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 15:48 schreef Misanthrope het volgende:
Ware het niet zo dat iedereen in principe een extremist is.
a ok, maar maak daar dan aub een onderscheid in, domme rukkers en mensen.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-03-2006 15:59 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

ach, deze domme "Extremist" gaat dit weekendje wel naar duitsland en zwitserland, met een Midas heritage console werken, en gaat 300 eurie verdienen met 1.5 uur werk.


al met al slim bekeken van de extremist al zeg ik het zelf


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-03-2006 15:59 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

en hij zuipt gratis bier! ook dat nog!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen