![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo denk ik er ook over, maar ik houd het toch eerst even bij de pc. ![]() |
|
quote: Ja voor shoot um ups is de pc ideaal.. Maar voor spellen a la The Godfather speel ik liever met een console.. Verder speel ik geen RPG in de trant van Baldurs Gate en Morrowind en dergelijke dus die vallen al weer af. Deze spellen zijn alleen leuk in MORPG online. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Jup, voor schietspellen ed. is een muis haast onontbeerlijk. Maar ik denk ook dat voor arcade, vecht- en platform spellen een controller handiger is, dus ook wel voor de godfather. Voor racespellen en rpg's lijkt me het niet uitmaken, maar voor rpg's geldt dat het mmo aspect juist zo leuk is, en dat vind je (bijna) alleen maar op de pc. ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 08-05-2006 16:56] ![]() |
|
Lang leve de emulators ![]() Ik kan weer ultima 7 spelen! ![]() ![]() |
|
quote: Onzin! Weet je waarom je dat spel liever op de console speelt? Omdat het voor de console gemaakt is, waarom denk je anders dat je niet normaal kan schieten! The Godfather is echt een van de slechtste voorbeelden wat dat betreft. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ik zeg a la godfather...LEZEN. En dat schiet is normaal hoor..geen problemen mee maar wie schiet er nu gewoon zo pakhuis raiden en iedereen inelkaar meppen is de truc , waarom omdat ze dan niet terug schieten haha... ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Waarom heet dit topik verdomme niet toffe games deel 6? Is een klein stukje handiger met searchen. Anyway, wie kent Spore? http://www.spore.com/ Duurt nog even voor dat deze game de schappen gaat raken, maar het is het wachten waard. Vergeleken met wat men vandaag de dag next-gen noemt, is deze game next-gen in het kwadraat. ![]() |
|
Ja die is geloof ik al eens behandeld in dit topic, en lijkt me erg gaaf. ![]() |
|
Kirby's Adventure en Snow Brothers op de NES für immer!!! ![]() ![]() ![]() |
|
Spore lijkt me echt gaaf worden ja ![]() En om de discussie pc vs console weer "op te diepen" het is maar wat je gewend bent en wat je smaak met games is... FPS is fijner op een pc imho, vanwege de muis... RPG kun je ook op de console spelen, maar met een muis is ook dit weer iets fijner (imho)... Ik game liever op de pc, maar dat komt omdat ik niet met de pookjes overweg kan enzo ![]() ![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Hehe héb je eindelijk life-like skins... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Misschien is het toch handig om de titel van dit topic the veranderen in "Games deel II" ofzo. Maakt het wat duidelijker. ![]() |
|
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII quote: ![]() |
|
Kut, kan ik dalijk dat ding dus ook aanschaffen vanwege resident evil... Is er ondertussen al iets meer bekend over dat nieuwe apparaat van Nintendo? Ben dr opzich wel benieuwd naar... ![]() |
|
quote: De grote perconferentie was gister. Was echt geweldig. Internet is vol aan het lopen emt info nu. Met http://revolution.ign.com kun je je iig een goeie tijd vermaken ![]() Download vooral even de persconferentie! ![]() |
|
Staat die ook op die site? Ben echt benieuwd naar dat ding, vooral omdat er nog nisk over bekend is/was, mar wel kut dat resident evil alleen op dat ding uitkomt, heb hier al een xbox en ps enzo staan, kan ik er dalijk nog zo'n kreng gaan bijkopen, pff... oh ja, editslet:Raj, wanneer kun je? Heb met mir en mau half omhalf overlegd voor een datum om te bbqen... [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 10-05-2006 10:27] ![]() |
|
quote: Tsja, een ander spel a la godfather is GTA: SA. Die speel ik toch echt liever op de PC omdat je dan tenminste fatsoenlijk kunt schieten en niet dat achterlijke auto-lock hoeft te gebruiken. Leuk, ja, om een spel zo te spelen dat het veel te makkelijk wordt ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Is dat zo? ;p Lultopic ---> On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Tja, ze krijgen allemaal een opvolger dus die oude apparaten zullen vervangen moeten worden ![]() Maar er komt een Resident Evil 5 voor PS3 en XboX360 en een aparte RE game voor de Nintendo Wii. ![]() |
|
Dat bedoel ik, moet ik dsu nog 2 of 3 van die apparaten kopen, ik ben helemaal verslaafd aan spellen als Resident evil enzo... ![]() |
|
Ja ik ook. Ben echt een enorme RE debiel. Heb ze allemaal staan voor de cube. Maar ik denk toch niet dat ik 599 euro aan een ps3 ga besteden alleen voor RE5. Op de Wii komt btw sadness. Dat gaat ook heel erg vet worden: quote: Klinkt mij iig erg vet ![]() ![]() |
|
Zeker, vooral dat van die controller, als je dr ook no zo'n scherm bril bij koopt (wet niet hoe die dingen heten..) heb je helemaal het idee dat jer dr midden inzit, zeker wel gaaf!! ![]() Is er al iets bekend wat dat ding moet gaan kosten? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |