IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Super gave spellen / games deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-08-2006 21:21 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 20 augustus 2006 21:18 schreef Oud Vuil het volgende:
Juist!

Godver, prey ziet idd fantastisch uit, maar af en toe word ik er helemaal debiel van. Ik kom maar niet uit die mega kubus, ondanks dat ik de oplossing schijn te hebben.
Zwaartekracht misbruiken en shit valt altijd van boven naar beneden, vergeet dat niet...

Nu alleen nog ff bepalden wat boven en wat beneden is.

Dat gaat middels een luie manier van nooit hoeven te loaden.

Sschnappie?


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 20-08-2006 21:25 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Uhhhh,

nee.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-08-2006 21:29 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Je ziet een oplichtende tegel. Als je de kubus gaat draaien dmv het schieten op de switches, valt de tegel soms en vult de gaten op. Nogmaals, dingen vallen met de zwaartekracht mee naar beneden, dus blijf de kubus draaien tot de tegel valt. Herhaal dit tot de je de kubus compleet hebt gemaakt.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 20-08-2006 22:04 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Aha!

Bedankt voor de tip.



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 20-08-2006 23:26 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Gelukt.

En blij.



Luthien20
Usericon van Luthien20
Posted 21-08-2006 11:22 by Luthien20 Profiel van Luthien20

- The Godfather
- Need for speed underground
- World of Warcraft
- Quake
- Unreal Tournament
- Diablo
- Neverwinters Night
- Etherlords



killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 21-08-2006 11:23 by killerbarbie Profiel van killerbarbie

Animal Crossing Wild World voor de DS


You suck and that's sad


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 21-08-2006 13:10 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

Die heb ik ook nog even gespeeld. Was alleen niet een legale versie
Misschien dat ik hem nog wel koop maar aangezien ik de GC versie al veel gespeeld heb is de drang niet zo groot.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-08-2006 22:58 by Schaep Profiel van Schaep

Killer7 heb ik uitgespeeld, echt een enorm maf en gaaf spel!

Nu heb ik Super Mario Sunshine een tweede kans gegeven en die is eigenlijk ook wel erg tof.

Verder ben ik nog steeds bezig met Mario 64 DS, Mario and Luigi Partners in Time, Zelda 2: Adventures of Link en The Legend of Zelda: Ocarina of Time.

Van Metroid Prime heb ik even pauze genomen omdat het te frustrerend is om héél lang te spelen en vervolgens steeds op hetzelfde moment van het spel weer game over te gaan.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-08-2006 23:01 by mental Profiel van mental

je vergeet het gaafste spel van allemaal man !


Fuck the world and fuck you


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-08-2006 23:33 by Schaep Profiel van Schaep

In het spel des levens speel ik natuurlijk ook nog steeds mee, maar die heeft zijn eigen afdeling hier op het forum, dus dat zou off topic zijn.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-08-2006 23:35 by mental Profiel van mental

Zucht. ik heb het natuurlijk over mario smash football


Fuck the world and fuck you


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-08-2006 23:39 by Schaep Profiel van Schaep

Oh!

Die wil ik inderdaad ook nog hebben, maar dan als ik het tweedehands voor wat minder geld tegenkom.

Of als ik rijk ben, maar dan ligt de Wii al in de winkel.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-08-2006 23:41 by mental Profiel van mental

echt kopen. gaaf spel.


Fuck the world and fuck you


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-08-2006 2:48 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 23 augustus 2006 22:58 schreef Schaep het volgende:
Zelda 2: Adventures of Link en The Legend of Zelda: Ocarina of Time.

Van Metroid Prime heb ik even pauze genomen omdat het te frustrerend is om héél lang te spelen en vervolgens steeds op hetzelfde moment van het spel weer game over te gaan.
Heb je zo'n Wind-Waker bonus disc met alle voorgaande [toffe] Zelda titels? Die is nogal wanted en nogal wat geld waard geloof ik.

Metroid Prime heerscht, niet? Welke speel je? Echoes?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-08-2006 3:34 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 24 augustus 2006 2:48 schreef Slechtheid het volgende:
Heb je zo'n Wind-Waker bonus disc met alle voorgaande [toffe] Zelda titels? Die is nogal wanted en nogal wat geld waard geloof ik.

Metroid Prime heerscht, niet? Welke speel je? Echoes?


Helaas heb ik niet de special edition die destijds in de sterrencatalogus verkrijgbaar was en nu vast en zeker heel gewild is, maar wel de standaard disc die bij The Wind Waker was inbegrepen.

Hopelijk komen er weer voor mij interessante aanbiedingen in de sterrencatalogus als de Wii wordt uitgebracht, want ik heb inmiddels al een redelijke hoeveelheid sterren verzameld.

Zelda 2: Adventures of Link heb ik gekocht voor de Gameboy Advance, die komt uit de NES Classics-serie.

Ik speel de eerste Metroid Prime en die heerscht zeker! Doordat ik in een voor mij lastig deel van de game ben beland speel ik hem te weinig, maar ik was wel weer onder de indruk toen ik hem een aantal dagen geleden voor het eerst sinds lange tijd weer speelde.


Argh
Usericon van Argh
Posted 24-08-2006 3:51 by Argh Profiel van Argh

De tyfus, net Condemded: Criminal Origins uitgespeeld, engste spel dat ik ooit heb gespeeld, kippenvel momenten gegarandeerd.. doom 3 / FEAR etc is er niks bij, kankerdekanker...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-08-2006 3:56 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 24 augustus 2006 3:34 schreef Schaep het volgende:
Helaas heb ik niet de special edition die destijds in de sterrencatalogus verkrijgbaar was en nu vast en zeker heel gewild is, maar wel de standaard disc die bij The Wind Waker was inbegrepen.
Hopelijk komen er weer voor mij interessante aanbiedingen in de sterrencatalogus als de Wii wordt uitgebracht, want ik heb inmiddels al een redelijke hoeveelheid sterren verzameld.
Ik speel de eerste Metroid Prime en die heerscht zeker! Doordat ik in een voor mij lastig deel van de game ben beland speel ik hem te weinig, maar ik was wel weer onder de indruk toen ik hem een aantal dagen geleden voor het eerst sinds lange tijd weer speelde.
Ik kocht Wind Waker in de winkel en kreeg er een bonus disc bij met Zelda 1 & 2, Ocarina of Time [+ extra moeilijke versie daarvan], Majora's Mask en een speelbare demo van Wind Waker. Welke bonusdisc bedoel jij?

En jah, met die sterren. Ik had ze vanaf het begin moeten bewaren, dan had ik er nu zeker enkele duizenden gehad. Wie bewaart heeft later iets.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-08-2006 3:58 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 24 augustus 2006 3:51 schreef Argh het volgende:
De tyfus, net Condemded: Criminal Origins uitgespeeld, engste spel dat ik ooit heb gespeeld, kippenvel momenten gegarandeerd.. doom 3 / FEAR etc is er niks bij, kankerdekanker...


Xbox 360 only?

Drommels!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 24-08-2006 3:59]


Argh
Usericon van Argh
Posted 24-08-2006 4:05 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 24 augustus 2006 3:58 schreef Schaep het volgende:
Xbox 360 only?

Drommels!


Nee, ook PC.. check de demo:

http://www.condemnedgame.com/

Hoewel dit natuurlijk lang niet alles is, maar geeft toch een beetje de indruk wat je kunt verwachten, maar damn.. naarmate het spel en verhaal zich vordert, pff op sommige momenten dacht ik echt van 'ja fuck it, ik ga die trap echt NIET op' enzo haha, ziekelijk hoe dit spel met je psyche speelt.. hoor nog alle plafonds boven me kraken en mensen op het dak rennen etc.. niet normaal

Edit: grafisch ook 1 van de realistische 1st person spellen die ik gespeeld heb, en het geluid (+ geluidseffecten die echt heel veel bijdragen aan de sfeer en de 'engheidsfactor') is echt subliem..

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 24-08-2006 4:10]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-08-2006 4:07 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 24 augustus 2006 3:56 schreef Slechtheid het volgende:
Ik kocht Wind Waker in de winkel en kreeg er een bonus disc bij met Zelda 1 & 2, Ocarina of Time [+ extra moeilijke versie daarvan], Majora's Mask en een speelbare demo van Wind Waker. Welke bonusdisc bedoel jij?

En jah, met die sterren. Ik had ze vanaf het begin moeten bewaren, dan had ik er nu zeker enkele duizenden gehad. Wie bewaart heeft later iets.


quote:
On 22 November 2002, an update to Nintendo's Japanese Kaze no Takuto website revealed that a special bonus disc was being offered to pre-ordering customers.[13] This bonus GameCube disc, given at the time of the pre-order, contained an emulated version of Ocarina of Time and Ura Zelda, an expansion for Ocarina of Time with modified dungeons and other small changes that never saw a North American release due to the failure of the Nintendo 64DD. On 4 December 2002 this offer was extended to North American consumers, with Ura Zelda translated to Ocarina of Time Master Quest.[14] Some retailers made the mistake of giving the bonus discs away then allowing consumers to cancel their pre-orders without returning the disc. As a result, the European bonus disc was included with The Wind Waker in a two-disc case.[15]


Deze heb ik.

quote:
On 17 November 2003, Nintendo released a new GameCube bundle that included The Legend of Zelda: Collector's Edition, a compilation disc containing versions of The Legend of Zelda, Zelda II: The Adventure of Link, Ocarina of Time, Majora's Mask, a twenty-minute playable demo of The Wind Waker, and two short featurettes. The disc was also given to consumers who registered a GameCube and two games at Nintendo's website or subscribed or renewed a subscription to Nintendo Power.[16]


Deze heb jij.

Die wil ik!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-08-2006 4:11 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Oh zo.
Die ga je niet meer kunnen bemachtigen denk ik. Misschien over een jaar. Als de eigenaren van hun disc af willen omdat ze alles via Nintendo's online ding willen hebben?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-08-2006 4:13 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 24 augustus 2006 4:05 schreef Argh het volgende:
Nee, ook PC.. check de demo:

http://www.condemnedgame.com/

Hoewel dit natuurlijk lang niet alles is, maar geeft toch een beetje de indruk wat je kunt verwachten, maar damn.. naarmate het spel en verhaal zich vordert, pff op sommige momenten dacht ik echt van 'ja fuck it, ik ga die trap echt NIET op' enzo haha, ziekelijk hoe dit spel met je psyche speelt.. hoor nog alle plafonds boven me kraken en mensen op het dak rennen etc.. niet normaal

Edit: grafisch ook 1 van de realistische 1st person spellen die ik gespeeld heb, en het geluid (+ geluidseffecten die echt heel veel bijdragen aan de sfeer en de 'engheidsfactor' is echt subliem..


Wat gaaf!

Dit gaat mijn computer echt nooit trekken, maar de screenshots zien er wel heel bruut uit!

Toch maar eens Resident Evil 4 en Silent Hill regelen, want het is wel weer lang geleden dat ik een spel speelde dat ik ook echt eng vond.

quote:
Op 24 augustus 2006 4:11 schreef Slechtheid het volgende:
Oh zo.
Die ga je niet meer kunnen bemachtigen denk ik. Misschien over een jaar. Als de eigenaren van hun disc af willen omdat ze alles via Nintendo's online ding willen hebben?


Dan nog zal het gewoon een collectors item blijven, tenzij er mensen zijn die er echt niets mee hebben.

Ik denk niet dat mensen die disc snel weg zullen willen doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 24-08-2006 4:15]


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 24-08-2006 13:00 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk




0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-08-2006 13:02 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 24 augustus 2006 4:05 schreef Argh het volgende:
Nee, ook PC.. check de demo:

http://www.condemnedgame.com/

Hoewel dit natuurlijk lang niet alles is, maar geeft toch een beetje de indruk wat je kunt verwachten, maar damn.. naarmate het spel en verhaal zich vordert, pff op sommige momenten dacht ik echt van 'ja fuck it, ik ga die trap echt NIET op' enzo haha, ziekelijk hoe dit spel met je psyche speelt.. hoor nog alle plafonds boven me kraken en mensen op het dak rennen etc.. niet normaal

Edit: grafisch ook 1 van de realistische 1st person spellen die ik gespeeld heb, en het geluid (+ geluidseffecten die echt heel veel bijdragen aan de sfeer en de 'engheidsfactor') is echt subliem..


Het is eigenlijk meer van hetzelfde wat je doet met dit spel, wel aardig uitgewerkt. Maar na zo'n 3/4 in het spel had ik het wel gezien.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen