![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dit is niet perse supergaaf, maar opmerkelijk is het zeer zeker! 3D SPelletje van 96Kb.. - KKRIEGER Het is serieus maar 96 KB en het ziet er zo uit: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Technologie van tegenwoordig ![]() Homepage hier: http://produkkt.abraxas-medien.de/ Heb 't uit geprobeerd en het is echt zo! Binnen 1 seconde gedownload, 20 seconden laadtijd en kon al spelen.. ZIEK!... Firewall ging ook niet kutten dat ie op internet moest om dan "stiekem" te downloaden.. man wat een technologie! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Hoe vet gaat TOTAL WAR: Medieval War II worden http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1107514 ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Dan is fahrenheit denk ik ook wel wat voor jou. Acid en ik zijn er aardig rap doorheen gelopen maar het verhaal was cool en ook echt een interactieve film. ![]() |
|
irritante van dat spel was die button smashing gedeeltes, dat deed nogal afbreuk aan het geheel. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ik vond dat op zich wel meevallen. Het is niet ideaal maar het geeft een adventure game toch wat actie elementen zodat je ook iets in te brengen hebt ipv alleen de jusite acties uitvoeren zoals in een standaard adventure. ![]() |
|
quote: Hoezo actie? Buttons nadoen die op het scherm staan aangegeven! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Hee, het is meer actie dan alleen "point & click" ![]() ![]() |
|
quote: ![]() het is sowieso geen actie, het is alleen REactie ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Haha, tegen zoveel logica kan ik niet op ![]() ![]() |
|
Dat komt door je cremmetjes, vrouw! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
AARRGHHH kan iemand vast ff zeggen hoe lang ik dit nog moet aanhoren? ![]() |
|
Hoe lang blijf je nog cremmetjes gebruiken? De duur van die periode keer 2, plus een jaar. Zoiets ongeveer. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Idd dat gezeur over dat creme alsof niemand nog nooit een potje creme heeft gezien, sneu. idd dat knopjes naspelen is toch wel een welkome afleiding in het point en click systeem. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Het zal wel niet metal zijn of zo ![]() ![]() |
|
Haha, boeien, als je metal bent of denkt te zijn moet je daar maar tegen kunnen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: LOL Je gaat er wel lief op in ![]() ![]() |
|
Gelukkig ben ik dan niet metal zeg.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Ik vond het behoorlijk irritant, daarom heb ik het spel ook weggelegd. Als dat een design keuze is geweest om het spel spannend te maken dan is er ergens toch iets fout gegaan naar mijn mening. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote:Ben ik ook ![]() quote: Nou, joepie, ik ook niet ![]() Was maar een voorbeeld. Als je man bent dan. En als dat ook niet opgaat; als je enig zelfrespect hebt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Nog mensen hier met een XboX360? Zit te denken er misschien binnenkort eentje aan te schaffen. Gamede 'vroegah' veel op de pc maar heb ik niet zo veel zin meer in, dan liever lekker op de bank. Was wel nieuwsgierig naar de gebruikerservaringen But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Op dit moment is alleen PGR3 de moeite waard en fight night. Dat is wat ik tot nu toe het leukste vond van een stuk of 5, 6 games die ik gedaan heb. Naar mijn mening is het de aanschaf nog niet waard. Tenzij je echt een autorace freak bent "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Als ik een HD tv zou hebben zou ik de aanschaf wel overwegen ![]() PGR in HD is toch wel echt ziekelijk mooi ![]() Maar ja alleen voor de graphics een console kopen is ook wat lam. ![]() |
|
quote: Het is niet eens een echte HD game, kan je nagaan "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |