![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
popomundo ![]() ![]() |
|
Binnenkort hier maar de poster van gears of war ophangen. ![]() ![]() |
|
quote: Zal zeker zo goed worden. Alleen duurt het nog een tijdje. ![]() Maaruh, de A.I. in F.E.A.R. vind ik nog de beste tot heden. (tenminste wat ik gespeeld heb) ![]() |
|
quote: Ik zit nu redelijk aan het einde van het spel, maar ik moet wel wat cheats nu gebruiken, anders red ik het echt niet, hehe. Kut is dat eigenlijk. Maar ik ben dan ook niet zo goed. ![]() |
|
quote: Nee, je bent te oud. ![]() ![]() |
|
quote: Dat ook. ![]() Ik heb eigenlijk maar 2 spellen zonder cheats ooit uitgespeeld. Supermarioland op de gameboy en unreal 2 op de pc. Wel zonder cheats. ![]() ![]() |
|
quote: Bij supermario was je nog jong en fit. En unreal 2 is voor mietjes. ![]() Maaruh, vroeger was ik een fanatiek gamer. Tegenwoordig heb ik weinig tijd en speel zelden nog een game uit. (speel de laatste tijd bijna niets meer) ![]() |
|
Unreal 2 voor mietjes? Ik vond 'em wel heerschen. Genoeg blijkbaar om tot het bittere einde door te gaan. Maar dat heb ik al een tijd niet meer met nieuwere games. Niet zozeer tijd gebrek, maar ik speel liever eigenlijk games op m'n commodore64 of oude atari's en shit. Al die nieuwe spellen zijn ook zo ingewikkeld, hehe. Oja, ik ben oud. ![]() ![]() |
|
quote: Oud vuil met 50 "Vroeger moest je nog 10 minuten wachten voordat een spel geladen werd" "Vroeger keek je niet naar graphics maar naar gameplay" ![]() |
|
quote: Hehehe, 50? Dat vind ik nu al. Nog 13 jaar te gaan, kijken hoe ik er dan over denk. Ik zal het tztz hier posten. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Ik heb me een account gemaakt een week of 2 geleden maar heb me nog geen 1 keer ingelogd. Een beetje hetzelfde verhaal als jij met TVU ![]() ![]() |
|
Janeeja, ik heb al een keer wat gekeken, hehe. edit: Over second life, eigenlijk zou daar daar een zm-bar moeten zijn ofzo, waar je ff lekker kan ouwehoeren. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 09-12-2006 21:09] ![]() |
|
IS dat SL niet een soort 3D VR OpenGL/DirectX IRC-channel? ![]() |
|
Ik bedoel maar: iedreen kan zich aanmelden en lullen met elkaar alleen je ziet iedereen ook nog. ![]() ![]() |
|
quote: Watte? Tis eigenlijk gewoon een soort van chatbox, maar dan met graphics. ![]() |
|
LOL! ![]() Ik zei dus precies hetzelfde als jij!!!! ![]() |
|
Hehehe. Maar serieus, er zou gewoon een zmstek moeten zijn. Ik heb alleen geen zin om echt geld te spenderen om een huis te kopen ofzo, daar ben ik te nederlands voor. ![]() |
|
Je zou bijv. op een feessie bij iemand thuis (bij jezelf??) aan het einde v.d avond met een melkbus rond kunnen gaan en zeggen dat het voor een eigen ZM-metalclubhuis is op SL. Gegarandeerd dat je tientallen euro's binnenhaalt. ![]() En bovendien zijn de prijzen per m2 in SL schijnbaar spotgoedkoop. Huizen, nee, hele villa's kosten geen drol. ![]() ![]() |
|
Of zm die het betaald. Kunnen ze nog aan verdienen ook. ![]() |
|
Het leukste schijnt te zijn dat wanneer je je kaarten goed speelt je echt geld kan verdienen zoals die chinese chick die inmiddels $1,5M-plus heeft verdiend door avatars en huizen te designen. (was op journaal ofzo) ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |