![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmmm wat is de beste missie ranking bij hitman is dat Hitman? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Ja silent assassin is de beste ranking "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Dat dacht ik al..hmmm vreemd ik heb geen schot gelost geen extra mensen gedood, dan de targets, niet gespot..geen covers blown...raar en ik was Hitman. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:Zie ook het muziek verzamel topik. ![]() Dan geef ik liever 100 euro uit aan een dergelijke disc, dan aan een tape waarvan ik weet dat ik 'm niet ga luisteren. ![]() Hier kan je tenminste nog wat mee. En dat ga je dan ook hoogstwaarschijnlijk doen. ![]() |
|
Het valt me mee hoeveel ervoor wordt gevraagt. Ik heb geen Nintendo 64 en dit is wel een perfecte manier om bijvoorbeeld Majora's Mask toch nog te kunnen spelen. Ik ben nog met voldoende games bezig, dus er is geen haast bij, maar ik zal het in de gaten houden. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 25-08-2006 12:21] ![]() |
|
quote: Oew, die ga ik eens even downen, klinkt goed. ![]() |
|
Moeilijk, dat wel! Nee, dan deze voor de xbox 360. ![]() Dead Rising. Zombies, zombies en nog eens zombies. ![]() Meer foto's op http://media.xbox360.ign.com/media/748/748396/imgs_1.html [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 05-09-2006 23:04] ![]() |
|
Hahahaha, daar wilde ik serieus net iets over posten! Dat spel heb ik afgelopen week gespeeld en hij is echt geniaal! Eerst een groot legohoofd uit een speelgoedwinkel halen, deze vervolgens op het hoofd van een zombie zetten, hem natspuiten met een waterpistool en hem dan doodslaan met een gitaar. Of de arm van een zombie afhakken met een zeis, de arm oppakken en vervolgens in het hoofd van de zombie drukken zodat hij niets meer kan zien en nóg dommer wordt dan normaal, om hem daarna te bewerken met een koekenpan. Of met een winkelwagen door een groep van 50 zombies rennen zodat ze allemaal uit elkaar vallen. Wat een mogelijkheden, echt helemaal mijn soort spel! ![]() ![]() |
|
Lijkt me nou net geen reet aan. ![]() Ik wacht met smart op begin november. Dan barst het een en ander los. ![]() ![]() |
|
Heeeeeerlijk lekker ranzig dus, jammer dat ik geen X-box heb. Op het moment ben ik addicted to my burnout revenge...lekker dom op auto's inrijden. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote: hehe, nou idd. Dat wordt heerschen! ![]() |
|
quote:Ik heb 't eigenlijk niet over de Wii. ![]() Nee, dan launchen idd de Wii en PS3 wat ervoor gaat zorgen dat de must-have's op de 360 eindelijk eens het daglicht gaan zien. ![]() |
|
De demo is te dowloaden op Xbox-live. ![]() ![]() |
|
quote: ps3 is uitgesteld naar maart volgend jaar. Ofzo. Hoorde ik tenminste vandaag op de radio. quote: Juist! Zo denk ik er ook over. Helaas heb ik geen xbox360, dus dat is dan weer jammer. Misschien komttie ook voor op de pc? ![]() |
|
quote:Kenk0r. Hiermee zet Sony zichzelf nog verder buiten spel. Als het waar is natuurlijk. ![]() |
|
En dat is het. PAL regio's moeten wachten tot Maart 2007 [Pal = Europa + wat buitengebieden]. NTSC geluksvogels kunnen er gewoon vanaf November mee aan de slag. ![]() |
|
Ik speel momenteel Black op PS2, meer mensen die hier zo verslaafd aan zijn? Wat een waanzinnig gaaf spel! Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Company of Heroes ![]() ![]() En een huisgenoot heeft Guitar Hero gekocht, dat is me ook een partij STOER! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Heb net Madden 2007 gekocht...heerlijk weer.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: hahaha, dat soort games zijn nu echt geniaal. Als je zoveel shit kan uithalen dan blijf je echt bezig ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Ik zag de review net bij gamekings. Zag er echt erg mooi uit voor dat type game. ![]() |
|
quote: Ja, inderdaad, graphics en physics zijn erg stoer. En de gameplay is ook tof, veel leuke tactische dingetjes. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Wow nice .. is het reliastisch/hostorisch? En wat zijn de systeemeisen? ![]() |
|
quote: Vrij realistisch/historisch, ja. Ik draai het soepel met een Geforce 6800, AMD Athlon XP 2800+, 768 MB geheugen op ongeveer "medium". Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |