IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Super gave spellen / games deel II Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-05-2006 19:47 by mental Profiel van mental

quote:
Op 20 mei 2006 19:35 schreef Smoochy het volgende:
Dat moet je zelf gaan ondervinden. Wat voor de 1 moeilijk is, gaat anderen weer makkelijk af.


hm, beetje een dooddoener dat maar je hebt wel gelijk ja.


Fuck the world and fuck you


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-05-2006 1:39 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

pu is sowieso niet iets waar ik op af zou gaan. Beetje een knudde blad voor kleine kinderen naar mijn mening, daarbij vond ik Brother in Arms ook zeer tegenvallen. Niet veel nieuws onder de zon.


"This one is older than shit, heavier than time!"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-05-2006 1:40 by mental Profiel van mental

quote:
Op 21 mei 2006 1:39 schreef 0Tolerence het volgende:
pu is sowieso niet iets waar ik op af zou gaan. Beetje een knudde blad voor kleine kinderen naar mijn mening, daarbij vond ik Brother in Arms ook zeer tegenvallen. Niet veel nieuws onder de zon.
meen je dat ? best aardige reviews toch ?? welke bladen lees jij dan, als ik vragen mag ?


Fuck the world and fuck you


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-05-2006 1:42 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 21 mei 2006 1:40 schreef mental het volgende:
meen je dat ? best aardige reviews toch ?? welke bladen lees jij dan, als ik vragen mag ?


Geen, bekijk gewoon internet. Bekijk de reguliere gamewebsites als IGN/Gamespot. Daar haal je wel wat informatie uit. Tevens zit ik op andere fora waar wel veel gebruikerservaringen gedeeld worden.


"This one is older than shit, heavier than time!"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-05-2006 1:46 by mental Profiel van mental

quote:
Op 21 mei 2006 1:42 schreef 0Tolerence het volgende:
Geen, bekijk gewoon internet. Bekijk de reguliere gamewebsites als IGN/Gamespot. Daar haal je wel wat informatie uit. Tevens zit ik op andere fora waar wel veel gebruikerservaringen gedeeld worden.


Welke fora ? ik ben wat lastig, weet het. sorry.


Fuck the world and fuck you


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-05-2006 1:47 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 21 mei 2006 1:46 schreef mental het volgende:
Welke fora ? ik ben wat lastig, weet het. sorry.


Een forum is isonews, dat andere forum dat is top secret


"This one is older than shit, heavier than time!"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-05-2006 1:47 by mental Profiel van mental

quote:
Op 21 mei 2006 1:47 schreef 0Tolerence het volgende:
Een forum is isonews, dat andere forum dat is top secret


nou, das ook niet aardig. welke spellen speel jij vaak ?


Fuck the world and fuck you


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-05-2006 1:50 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

http://www.bluesnews.com/

Die website is handig voor het laatste nieuws, staat er vaak een stuk eerder dan menig andere gamers.nl of wat dan ook.
Meeste wat ik speel is RPG, Tactical Shooters, PES.
Vroeger veel quake2 gedaan. Verder heb ik een hoop pc games gespeeld sinds midden jaren negentig


"This one is older than shit, heavier than time!"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-05-2006 1:52 by mental Profiel van mental

je speelt tactical shooters en vind brothers in arms matig ?? wat ik ervan gehoord/gelezen heb is die game juist het gebeuren voor de tactical shooter


Fuck the world and fuck you


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-05-2006 1:59 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 21 mei 2006 1:52 schreef mental het volgende:
je speelt tactical shooters en vind brothers in arms matig ?? wat ik ervan gehoord/gelezen heb is die game juist het gebeuren voor de tactical shooter


Dat is dus verre van waar, een top game is bijvoorbeeld Rainbow Six Ravenshield of Ghost Recon. Brothers in arms is weinig tactical imo, het speelt naar mijn idee veel te lineair en er valt ook gezien de map design weinig strategie toe te passen. Je bent te beperkt in het spel, laat ik het zo formuleren.
Trouwens, SWAT4 is ook een aanrader, in wezen een soort Ravenshield. Met het verschil dat het hier dus SWAT betreft


"This one is older than shit, heavier than time!"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-05-2006 2:00 by mental Profiel van mental

hm, moet ik beter lezen dus, game je al heel lang ??


Fuck the world and fuck you


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 21-05-2006 13:04 by goblinjester Profiel van goblinjester

Binnenkort moet ik ook maar weer eens een leuk spel halen voor de PSP. Heeft iemand nog suggesties?


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-05-2006 15:10 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 21 mei 2006 2:00 schreef mental het volgende:
hm, moet ik beter lezen dus, game je al heel lang ??


Vrij lang ja, al sinds de MSX eigenlijk


"This one is older than shit, heavier than time!"


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-05-2006 16:48 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 21 mei 2006 1:39 schreef 0Tolerence het volgende:
pu is sowieso niet iets waar ik op af zou gaan. Beetje een knudde blad voor kleine kinderen naar mijn mening, daarbij vond ik Brother in Arms ook zeer tegenvallen. Niet veel nieuws onder de zon.


Mee eens, ik erger me dood aan die sneu en kinderachtige comments bij de fotoos. Verder vind ik dat ze de grote titels altijd goede cijfers geven. Terwijl er bij de grote titels de laatste tijd veel crap tussen zit. Maar ja sponsoring.



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 23-05-2006 12:53 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk


marvel nemesis: rise of the imperfects

wat een super gaaf spel is dit . Zat en zondag ochtend zitten spelen met een vriend en effe alle characters vrij gespeeld (wat je lekker kan doen door gewoon 2 player gevechten te doen). Niet alle characters zijn even goed uitgebalanceerd, zo zijn storm en elektra kansloos tegen sterke helden als the thing en iron man. Wat wel vet is, is dta je in de levels bijna alles kan slopen en naar elkaar toe gooien (wij hebben ons prima vermaakt met het over gooien van auto's) ook het feit dat alles ontploft geeft een leuke meerwaarde. Jammer is dat je niet met teams kan vechten want 2 tegen 2 zou zeer vet zijn en zou kwa ruimte op "the brige" en "the streets" ook goed kunnen. Misschien iets voor deel 2?



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-05-2006 13:55 by Smoochy Profiel van Smoochy

NHL 2K6 is ook wel te pruimen..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-05-2006 1:28 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 21 mei 2006 16:48 schreef Smoochy het volgende:
Mee eens, ik erger me dood aan die sneu en kinderachtige comments bij de fotoos. Verder vind ik dat ze de grote titels altijd goede cijfers geven. Terwijl er bij de grote titels de laatste tijd veel crap tussen zit. Maar ja sponsoring.




Volgens mij is de Power Unlimited juist één van de bladen waarvoor dit niet geld.

Verder vind ik het commentaar op de screenshots meestal wel erg tof, hehe.

Maar misschien ben ik nog niet volwassen genoeg om me eraan te ergeren.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 24-05-2006 1:32]


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-05-2006 2:19 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Qua games kan men niet onvolwassen genoeg zijn. En misschien met nog wel meer dingen.



rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 24-05-2006 9:15 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

PU is idd een baggerblad.
Waar ik me nog het meest aan erger is dat reviews van spellen meer een soort "kijk eens hoe leuk ik ben" wedstrijd tussen de redactie leden zijn dan een review en je vaak dus bijna niets over een spel te weten komt.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-05-2006 12:17 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 24 mei 2006 9:15 schreef rajackar het volgende:
PU is idd een baggerblad.
Waar ik me nog het meest aan erger is dat reviews van spellen meer een soort "kijk eens hoe leuk ik ben" wedstrijd tussen de redactie leden zijn dan een review en je vaak dus bijna niets over een spel te weten komt.





SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-05-2006 16:11 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Woei, oblivion aan het proberen. Erg lastig voor mij, aangezien ik nooit met het w-a-d-s toetsen systeem speel, maar het kan blijkbaar niet via de muis ( naar voren bewegen dus ). Ziet er erg gaaf uit, maar ik snap natuurlijk 90% nog niet. Maar nu al leuker dan de nieuwe tombraider, waar ik echt niet mee uit de voeten kan. First person jiehaaaa.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-05-2006 16:53 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 mei 2006 12:53 schreef Markam het volgende:

marvel nemesis: rise of the imperfects

wat een super gaaf spel is dit . Zat en zondag ochtend zitten spelen met een vriend en effe alle characters vrij gespeeld (wat je lekker kan doen door gewoon 2 player gevechten te doen). Niet alle characters zijn even goed uitgebalanceerd, zo zijn storm en elektra kansloos tegen sterke helden als the thing en iron man. Wat wel vet is, is dta je in de levels bijna alles kan slopen en naar elkaar toe gooien (wij hebben ons prima vermaakt met het over gooien van auto's) ook het feit dat alles ontploft geeft een leuke meerwaarde. Jammer is dat je niet met teams kan vechten want 2 tegen 2 zou zeer vet zijn en zou kwa ruimte op "the brige" en "the streets" ook goed kunnen. Misschien iets voor deel 2?


Superleuk spel idd! Ik heb em ook uitgespeeld; in story mode weliswaar, maar toch heb ik niet iedereen vrijgespeeld; doe je dat dus gewoon in VS mode of heb je misschien bepaalde secrets ontdekt?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-05-2006 19:04 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

DOA4 gekocht. Kankermoeilijk, alleen Normal, Hard en Very Hard. Maja, wel gemacht door Team Ninja, dus dat was te verwachten.

Grafisch niet zo heel bijzonder [heb geen HD-TV], maar qua snelheid en interactie met de tegenstander is er veel verbetert t.o.v. DOA3.

O, en de bounce van de tieten was in 3 al natuurlijk, van verre uitgezoomd lijken ze in 4 gewoon echt.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-05-2006 2:02 by Schaep Profiel van Schaep

Wauw.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-05-2006 9:00 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Nogal ja.

Wat me verder ook opvalt, dat de 'standaard DOA hot chick' er helemaal niet gedetailleerd uitziet. Jammer, maar niet nep oid aangezien ze geanimeerd worden in een manga achtig stijltje. Deze mevrouw is echter dan wel wat realistischer weergegeven. Check vooral de details [pareltjes op BH]! Verder beweegt ze extreem vloeiend en natuurlijk.





Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen