![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, maar vanwege de stress weet ik niet hoe ik uit die ruimte kom, hehe. Kutkinderen. Ik krijg telkens de rillingen als ze te voorschijn komen, hehe. ![]() |
|
quote: Ja installeren en spelen met 2 man dan lukt het wel.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Zoek naar een gate, die openen vaak als alles dood is. Weet het eigenlijk gewoon niet meer. ![]() ![]() |
|
Oh ik speel geen pc spellen meer alleen nog op me pS2 SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Een flinke tijd World of Warcraft gespeeld. Maar dat gaat enorm vervelen. Je moet er namelijk teveel tijd in steken. En daar heb ik gewoon geen zin in. Mijn prepaid time loopt morgen af en dan zal ik definitief stoppen. Titan Quest heb ik even gespeeld maar vond het doodsaai. Prey heb ik al uitgespeeld. Dus op het moment ben ik 'gameloos'. Nog tips? Ik hou vooral van FPS en RPG. [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 21-07-2006 14:49] ![]() |
|
Tip ja, voor de xbox360. Mass Effect, is nog niet uit. Het wordt iig zeer heerschend! www.masseffect.com Zie de E3 trailer "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Tja, de xbox360. Zit al een tijd te denken om een xbox360 aan te schaffen. Maar hij schijnt nogal een kolereherrie te maken. Een storende herrie als je aan het gamen bent. ![]() |
|
quote: En het online gamen is niet gratis zoals bij Playstation SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Of bij pc's. O, wacht... quote: ![]() |
|
![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Ik speel wel eens bij een maat van me, maar heb er geen last van. De herrie valt echt wel mee "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Een beetje langdradige intro maar als het eenmaal begint doe je 't in je broek van het lachen ![]() http://www.gamevideos.com/video/id/4326 (Misschien niet zo leuk voor mensen die geen NES hebben gespeeld.) ![]() |
|
Laatst The Lord Of The Rings: The Battle For Middle Earth 2 gekocht. Fucking chaotisch, maar wel gaaf. ![]() |
|
quote: is dat die nieuwe Massive Multiplayer..? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:Nee. Meer RTS met snuif RPG geloof ik. ![]() |
|
Binnekort toch maar een Xbox360 aanschaffen. Dat Dead Rising ziet wel cool uit. Beetje over-the-top soms maar dat maakt het juist leuk. ![]() ![]() |
|
quote: Godverju ja wat was dat ellendig. Waren er wel 12 of zo, ze weten precies waar je bent en je hebt maar weinig ammo. Lukt uiteindelijk wel, het feit dat je weet dat het stopt helpt wel ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Die stukken dat je moet vliegen met dat vreemde ruimteschip zijn soms wel erg verwarrend. Ik heb vaak genoeg vast gezeten omdat ik niet wist waar ik heen moest vliegen. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik had ze neit eens dood, toen zag ik een deur een klein stukje open staan. Snel er doorheen gekropen, terwijl ik nog van achteren geraakt werd, hehehe. Euh, vliegen? Zover ben ik dus nog niet. ![]() |
|
Het vliegen is een beetje vreemd. Maar daar kom je zelf wel achter. Ik denk dat ik maar een poging ga wagen met de Cherokee moeilijkheidsgraad. ![]() ![]() |
|
iemand enig idee hoelang het duren zou voor Vampire: the masquerade - Bloodlines uitgespeelt is, of teveel van hetzelfde wordt? Net gekocht, en best vreemd overigens, zelfde engine als Halflife 2, en zou dus makkelijk te trekken moeten zijn voor mijn Pentium D 2,5 gig, 512 mb RAM met Radeon 9600XT 256 mb, maar toch hapert er wat op resolutie 1024x768 ![]() heeft ie bij de zwaardere doom3 engine geen last van (behalve bij quake4, prey werkt dan weer uitstekend), en met de nieuwste drivers geinstalleert sta ik, nerd in spé ![]() kanker dat er geen agp-kaarten meer gemaakt worden, blijf ik met me pc zitten tot ik echt het gevoel heb dat de huidige videokaart té gedateert wordt ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Tja het spel schijnt slecht geprogammeert te zijn. Memory-leaks etc. Ik kan het spel ook niet echt goed spelen. Veel sound-stutters en slow-downs. ![]() ![]() |
|
Klopt ik had er ook last van en van flitsen door het spel heen..alsof je geflitst werd haha. Ik heb zoiets heb je 1 dan heb je 2 ook. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Het ziet er niet alleen zo uit aangezien de geluiden van HL2 zijn ook gebruikt. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |