![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is erg gaaf ja, die lui van valve zijn erg goed bezig zo. Het ziet eruit als Half-Life 2 met een speciale "physics gun" erg heerschend. Ben ook nog steeds benieuwd naar een soort coop bouwgame van valve, daar waren wat geruchten over. En Spore natuurlijk ![]() ![]() |
|
Spore wordt de bomb! Alleen het city/civ/space gedeelte lijtk me wat minder interessant. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Dit is eindelijk weer zo'n first-person PUZZLE waar het eigenlijk helemaal niet boeit hoe mooi de omgeving eruit ziet of hoeveel schaduweffecten er waargenomen kunnen worden. Het draait allemaal om je IQ. Een soort 3-D Tetris (welke ik ook gespeeld heb lang geleden) meets HL2 inderdaad. Op dit moment kijk ik dus uit naar een aantal games: 1. Test Drive Unlimited 2. S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl 3. Spore 4. Portal 5. Duke Nuke'Em Forever ![]() ![]() |
|
quote: Er wordt ook een uitbreiding voor F.E.A.R. gebakken ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:wat dacht je van het kortste spel van de laatste paar jaren, Chronicles of Riddick:EFBB? Erg mooi en redelijk origineel, maar een dagje en het is gebeurd... waar blijft s.t.a.l.k.e.r. nou... De verlossing van de gescripte meuk We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: is een gun uit halflave 2 episode 2, wel uber de uber vet jah! ![]() |
|
quote: Aardig lijstje, spellen die ik nog wil hebben, al dan niet al uitgebracht: Rainbow six: Las Vegas Ghost Recon Advanced Warfighter Splinter Cell double agent Brothers in Arms nieuwste (ben de naam even kwijt speelt zich af in Nederland) Half-Life 2 episode 1 Spore Portal Testdrive Unlimited GTR 2 S.T.A.L.K.E.R. Dat is het voorlopig even. ![]() |
|
quote: Op de smackdown serie op de ps2 na zijn wwe wrestlingspellen kut. Als je wat wil moet je fire pro wrestling hebben. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote:Hehe, hoe vaak is s.t.a.l.k.e.r. nou wel niet uitgesteld? ![]() |
|
Nee, Duke Nuke'Em Forever dan. Forever, ja. ![]() ![]() |
|
Haha, die kon je ook nog pre-orderen. ![]() ![]() |
|
quote: Niemand? ![]() ![]() |
|
Ik schoot op ze met pijlen. Op een gegeven waren ze weg. [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 20-07-2006 20:55] ![]() |
|
Aha. Dat ga ik ook maar eens proberen, maar volgens mij zat ik zonder pijlen. Even kijken. Dank! ![]() ![]() |
|
Heeft iemand Titan Quest gespeeld? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Hm, ik heb/had maar 1 pijl. Damn. ![]() |
|
quote: Ja, regelrechte Diablo kloon. Minder vet dan D2, nog steeds erg vermakelijk! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
quote: ah je internet werkt weer dus? je zou toch mailen dan? Je moeder. ![]() |
|
quote: Ja, ik vond er geen ruk aan. Saai! Lijkt in de verste verte niet op diablo. De sfeer is er niet, productie, muziek, gameplay etc. etc. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Gelukkig heb ik die dan als enige gekocht ![]() Maar ik heb ook een RAW voor de pc en die is toch zekers goed. Maar ik vind het voornamelijk leuk om met mijn eigen figuurtje te spelen. Incl Pens en houthakker shirt FTW ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:Gewoon blasten. Ze verdwijnen dan telkens en reapaeren dan ergens anders [duh ![]() @Raj: Shooters zijn idd vrij kort [tegenwoordig]. Vroeger had je goldeneye en perfect dark die door meerdere moeilijkheidsgraden met extra objectives daarbij zeker het herspelen waard zijn. Krijg trouwens [mede door Prey] het idee dat de graphics ervoor zorgen dat de gameplay kort is. Hoeveel detail en losse troep er wel niet in de Prey levels zit. Duurt lang om dat allemaal te 'maken' lijkt me. Uitzondering daarop vindt ik Metroid Prime die er prachtig uitzag en redelijk groot was. Hoe dan ook, graphics over gameplay is gay. Krijg zelf trouwens af en toe kotsneigingen van Prey, vooral in kamers met wall-walk pads die in alle richtingen gaan. ![]() ![]() |
|
Klopt wat je zegt maar dat heeft niet alleen betrekking op de FPS. De meeste spellen van tegenwoordig zijn korter dan vroeger. Neem bijv Mafia het spel van 2004, jaren hadden ze er aan gewerkt en ok het spel zag er leuk uit maar we speelden het in welgeteld 5 en half uur uit, dus op 1 dag ff spel uitspelen van 40 euro en je speelt het niet weer. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Dat is idd erg kut. Daarom koop ik alleen games nieuw waarvan ik weet dat ik er lang zoet mee ga zijn [GT4, TES4:O]. De rest vis ik uit budgetbakken of 2e hands rekken. Maar idd, over het algemeen korter, en dat is echt vet kut, gezien replayability lijkt te verdwijnen en games duurder worden. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |