![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Gister ook mee begonnen, wel grappig. Je hoeft alleen maar die issue's te beantwoorden, of niet? ![]() |
|
Kent iemand het bordspel 'Warmachine'? Het hoort niet echt in deze topic, maar het heeft wel raakvlakken. Ik zit er namelijk aan te denken om hieraan te beginnen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
quote: Ik stel voor quake2, sowieso beter dan 3 naar mijn mening. Goede mods en natuurlijk het ubercoole en gaven Quake2 Lithium! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Tony Hawk Underground, best leuk opzich. Oke.. het is zwaaar onrealistisch natuurlijk en er zijn al zoveel spellen van, maar deze versie heeft leuke dingen er in zitten. Als je valt kan je soms door snel Y in te drukken achter elkaar je bord kapot maken of weggooien: "Freak Out". Als je Special vol hebt kun je Focus doen. Dan speel je in een soort bullet-time, wat erg handig is bij grind-combo's om zo beter te sturen. En nog veel meer leuke opties. ![]() Story Mode en Classic Mode (S-K-A-T-E letter vinden etc ![]() Ja.. leuk spelletje ![]() ![]() |
|
Maar even hier. http://www.game-endings.co.uk/ Oew, wat slecht. Maar ook wel weer gaaf. Want zelf haal ik over het algemeen het einde niet. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 15-04-2006 15:23] ![]() |
|
S.T.A.L.K.E.R. en Supreme Commander uitgesteld tot 2007 THQ heeft aangegeven dat S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl en Supreme Commander niet worden uitgebracht voor 2007. THQ heeft bekend gemaakt dat S.T.A.L.K.E.R. en Supreme Commander zijn uitgesteld tot 2007. De inkomsten en verkoop van THQ zijn het afgelopen jaar gezakt vergeleken met het jaar ervoor. De reden voor dit uitstel, is het feit dat THQ 2006 als een jaar ziet waarin ze hoge ogen gaan gooien. Titels als Company of Heroes, Saints Row, Titan Quest, en Car van Pixar/Disney. De reden waarom S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl en Supreme Commander niet in dat rijtje staan is niet bekend. Damn! ![]() |
|
Weet iemand hier of dat Mario Smash Football en Super Mario Strikers een en het zelfde spel is of een vervolg ? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Vis voor zover ik weet hezelfde spel. Is alleen in verschillende delen van de wereld onder een andere naam uitgebracht. Als je het zeker wilt weten moet je ff screens en reviews zoeken op beide titels [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 17-04-2006 2:13] ![]() |
|
ah, thanks. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ik denk dat straks echt niemand meer zit te wachten op stalker, dat ding is nu al zo vaak uitgesteld, volgens mij had het in 2004 al moeten verschijnen ![]() |
|
waarschijnlijk komt in september Neverwinter Nights 2 uit! ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
Was er hier nou iemand die met miniconomy kwam? ( http://www.miniconomy.com ). Leuk spelletje! Alleen wel lastig, voor de eerste keer. Volgende ronde maar wat beter doen. En net weer eens na lange tijd Wolfenstein: Enemy Territory gespeeld, dikke ownage weer. ![]() ![]() |
|
Ik prefeer de orginele wolfenstein..die 2e is toch met zo ranking systeem..hoe meer sterren je haalt des te meer ammo kan je bij je hebben en dergelijke. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Ja, werkt idd met EXP point -> Sneller herladen, meer HP etc etc. Wel leuk, en ook nog eens gratis te downloaden. Vermaak me er wel mee. ![]() ![]() |
|
quote: Die granaten die kook je zeker of.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Koken van granaten ...bij je houden tot ze nog maar 1 klik over hebben dus ontploffen op inpact.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Iemand ooit iets gehoord over eenopvolger van Diablo II ??? ![]() |
|
Ooow zo, nah, ik gebruik zelf weinig granaten eigenlijk. ![]() ![]() |
|
quote: was dat niet Lord of destruction..of was dat zo add-on SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Helpt altijd wel goed tegen die irritante campers...om het hoekje staan koken en op de laatste klik gooien, hebben ze geen kans meer om weg te komen .. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:dat was een add on ... van 4 jaar geleden .... Maar een deel 3 ofzo ... ![]() |
|
google vind wel diablo 3 dus..zal hij er zijn of nog komen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Blizzard didn’t make any allusions about a possible Diablo 3, but this didn’t stop rumors from circulating. After Bill Roper’s resignation, it looked like there wouldn’t be any sequel to Diablo, even though Blizzard North had started to look for experienced designers. But after Ropers’s announcement that his new studio will launch Hellgate: London, an employee of the Bratislava Symphony Orchestra posted on DiabloII.net information according to which the orchestra is currently working at the soundtrack for Diablo 3. Actually, the information was received as an e-mail whose content was this: “I am musician in Czech Republic. I play not with one orchestra but with many depending on work. I have recently been to Bratislava in Slovak Republic for recording sessions with local Radio Symphony Orchestra, where we just recorded music for Diablo 3.” The information might contain some truth, because the same orchestra recorded the music for the add-on of Diablo II: Lord of Destruction. Obviously Blizzard didn’t make any comments. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |