IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Super gave spellen / games deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Dolk
Usericon van Dolk
Posted 12-04-2006 13:52 by Dolk Profiel van Dolk

Ik zit ook back op QIIIA (quake 3 arena), na tombraider 3 en 6 te hebben uitgespeeld. De rest draait vreemd genoeg niet goed op mijn pc... (1 zonder geluid, 2 error na het eindigen van 1e level, 4 start niet op, 5 kan ik niet opslaan en voor 7 is mijn PC te sloom... KUT. Weet iemand hoe dit op te lossen is??)

Nja... maar lekker inderdaad ouderwets knallen.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 12-04-2006 14:31 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 12 april 2006 13:30 schreef Rensykdom het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nationstates

staat wat info over het spel, landen invaden en overnemen enzo.


http://nseconomy.thirdgeek.com/nseconomy.php

En dit geeft wat statieken van je nation.

Gister ook mee begonnen, wel grappig. Je hoeft alleen maar die issue's te beantwoorden, of niet?


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 13-04-2006 20:22 by goblinjester Profiel van goblinjester

Kent iemand het bordspel 'Warmachine'? Het hoort niet echt in deze topic, maar het heeft wel raakvlakken. Ik zit er namelijk aan te denken om hieraan te beginnen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-04-2006 21:42 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 12 april 2006 13:52 schreef Dolk het volgende:
Ik zit ook back op QIIIA (quake 3 arena), na tombraider 3 en 6 te hebben uitgespeeld. De rest draait vreemd genoeg niet goed op mijn pc... (1 zonder geluid, 2 error na het eindigen van 1e level, 4 start niet op, 5 kan ik niet opslaan en voor 7 is mijn PC te sloom... KUT. Weet iemand hoe dit op te lossen is??)

Nja... maar lekker inderdaad ouderwets knallen.


Ik stel voor quake2, sowieso beter dan 3 naar mijn mening. Goede mods en natuurlijk het ubercoole en gaven Quake2 Lithium!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 14-04-2006 10:36 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Tony Hawk Underground, best leuk opzich.
Oke.. het is zwaaar onrealistisch natuurlijk en er zijn al zoveel spellen van, maar deze versie heeft leuke dingen er in zitten.
Als je valt kan je soms door snel Y in te drukken achter elkaar je bord kapot maken of weggooien: "Freak Out".
Als je Special vol hebt kun je Focus doen. Dan speel je in een soort bullet-time, wat erg handig is bij grind-combo's om zo beter te sturen.
En nog veel meer leuke opties.
Story Mode en Classic Mode (S-K-A-T-E letter vinden etc )
Ja.. leuk spelletje


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 15-04-2006 15:22 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Maar even hier.

http://www.game-endings.co.uk/

Oew, wat slecht. Maar ook wel weer gaaf. Want zelf haal ik over het algemeen het einde niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 15-04-2006 15:23]



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 16-04-2006 23:43 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

S.T.A.L.K.E.R. en Supreme Commander uitgesteld tot 2007

THQ heeft aangegeven dat S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl en Supreme Commander niet worden uitgebracht voor 2007.
THQ heeft bekend gemaakt dat S.T.A.L.K.E.R. en Supreme Commander zijn uitgesteld tot 2007. De inkomsten en verkoop van THQ zijn het afgelopen jaar gezakt vergeleken met het jaar ervoor. De reden voor dit uitstel, is het feit dat THQ 2006 als een jaar ziet waarin ze hoge ogen gaan gooien. Titels als Company of Heroes, Saints Row, Titan Quest, en Car van Pixar/Disney.

De reden waarom S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl en Supreme Commander niet in dat rijtje staan is niet bekend.

Damn!



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-04-2006 23:44 by mental Profiel van mental

Weet iemand hier of dat Mario Smash Football en Super Mario Strikers een en het zelfde spel is of een vervolg ?


Fuck the world and fuck you


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 17-04-2006 2:13 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 16 april 2006 23:44 schreef mental het volgende:
Weet iemand hier of dat Mario Smash Football en Super Mario Strikers een en het zelfde spel is of een vervolg ?

Vis voor zover ik weet hezelfde spel. Is alleen in verschillende delen van de wereld onder een andere naam uitgebracht.

Als je het zeker wilt weten moet je ff screens en reviews zoeken op beide titels

[Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 17-04-2006 2:13]


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-04-2006 12:22 by mental Profiel van mental

ah, thanks.


Fuck the world and fuck you


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 17-04-2006 12:27 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 16 april 2006 23:43 schreef Oud Vuil het volgende:
S.T.A.L.K.E.R. en Supreme Commander uitgesteld tot 2007

THQ heeft aangegeven dat S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl en Supreme Commander niet worden uitgebracht voor 2007.
THQ heeft bekend gemaakt dat S.T.A.L.K.E.R. en Supreme Commander zijn uitgesteld tot 2007. De inkomsten en verkoop van THQ zijn het afgelopen jaar gezakt vergeleken met het jaar ervoor. De reden voor dit uitstel, is het feit dat THQ 2006 als een jaar ziet waarin ze hoge ogen gaan gooien. Titels als Company of Heroes, Saints Row, Titan Quest, en Car van Pixar/Disney.

De reden waarom S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl en Supreme Commander niet in dat rijtje staan is niet bekend.

Damn!



Ik denk dat straks echt niemand meer zit te wachten op stalker, dat ding is nu al zo vaak uitgesteld, volgens mij had het in 2004 al moeten verschijnen



Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 19-04-2006 14:45 by Saphire Profiel van Saphire

waarschijnlijk komt in september Neverwinter Nights 2 uit!


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 19-04-2006 16:10 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Was er hier nou iemand die met miniconomy kwam? ( http://www.miniconomy.com ).
Leuk spelletje! Alleen wel lastig, voor de eerste keer. Volgende ronde maar wat beter doen.

En net weer eens na lange tijd Wolfenstein: Enemy Territory gespeeld, dikke ownage weer.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-04-2006 16:12 by Smoochy Profiel van Smoochy

Ik prefeer de orginele wolfenstein..die 2e is toch met zo ranking systeem..hoe meer sterren je haalt des te meer ammo kan je bij je hebben en dergelijke.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 19-04-2006 16:13 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Ja, werkt idd met EXP point -> Sneller herladen, meer HP etc etc. Wel leuk, en ook nog eens gratis te downloaden. Vermaak me er wel mee.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-04-2006 16:13 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 19 april 2006 16:13 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Ja, werkt idd met EXP point -> Sneller herladen, meer HP etc etc. Wel leuk, en ook nog eens gratis te downloaden. Vermaak me er wel mee.


Die granaten die kook je zeker of..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 19-04-2006 16:14 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-04-2006 16:15 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 19 april 2006 16:14 schreef Moordlustige Hamster het volgende:



Koken van granaten ...bij je houden tot ze nog maar 1 klik over hebben dus ontploffen op inpact..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-04-2006 16:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Iemand ooit iets gehoord over eenopvolger van Diablo II ???


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 19-04-2006 16:16 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Ooow zo, nah, ik gebruik zelf weinig granaten eigenlijk. Maar dat kan idd wel.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-04-2006 16:17 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 19 april 2006 16:16 schreef Jenje het volgende:
Iemand ooit iets gehoord over eenopvolger van Diablo II ???


was dat niet Lord of destruction..of was dat zo add-on


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-04-2006 16:18 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 19 april 2006 16:16 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Ooow zo, nah, ik gebruik zelf weinig granaten eigenlijk. Maar dat kan idd wel.


Helpt altijd wel goed tegen die irritante campers...om het hoekje staan koken en op de laatste klik gooien, hebben ze geen kans meer om weg te komen ..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-04-2006 16:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 april 2006 16:17 schreef Smoochy het volgende:
was dat niet Lord of destruction..of was dat zo add-on
dat was een add on ... van 4 jaar geleden ....

Maar een deel 3 ofzo ...


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-04-2006 16:25 by Smoochy Profiel van Smoochy

google vind wel diablo 3 dus..zal hij er zijn of nog komen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-04-2006 16:25 by Smoochy Profiel van Smoochy

Blizzard didn’t make any allusions about a possible Diablo 3, but this didn’t stop rumors from circulating.

After Bill Roper’s resignation, it looked like there wouldn’t be any sequel to Diablo, even though Blizzard North had started to look for experienced designers.

But after Ropers’s announcement that his new studio will launch Hellgate: London, an employee of the Bratislava Symphony Orchestra posted on DiabloII.net information according to which the orchestra is currently working at the soundtrack for Diablo 3.

Actually, the information was received as an e-mail whose content was this:
“I am musician in Czech Republic. I play not with one orchestra but with many depending on work. I have recently been to Bratislava in Slovak Republic for recording sessions with local Radio Symphony Orchestra, where we just recorded music for Diablo 3.”

The information might contain some truth, because the same orchestra recorded the music for the add-on of Diablo II: Lord of Destruction.

Obviously Blizzard didn’t make any comments.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen