![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Van het weekend Star Wars: Knights of the Old Republic voor de Xbox gehuurd van de videotheek. Damn wat een gaaf spel is dat. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 29-05-2006 8:49] ![]() |
|
Eindelijk eens begonnen aan "The chronicles of riddick: escape from butcher bay". Vet spel is dat. Eindelijk een filmfranchise waar een topspel uit voort is gekomen. Sterker nog, het spel is véle malen beter dan de magere film. ![]() |
|
quote: Dat heet immers gewoon tactiek ![]() Metroid Prime (en MP2) zijn ook erg vet bij de weg! En zijn er hier ook mensen die Star Wars Battlefront II online spelen? ![]() |
|
quote: Een rpg huren? Hoe lang mag je dat ding dan houden? Dat krijg je toch nooit uitgespeeld zonder overuren te draaien? ![]() |
|
quote: En de allernieuwste wordt ZOOOOO vet ![]() http://media.revolution.ign.com/media/748/748589/vid_1523507.html ![]() |
|
quote:Ik vraag me serieus af hoelang ik het 1) volhoud en 2) leuk vind om met zwaard en schild voor een tv te staan. ![]() ![]() |
|
Volgens mij wordt die Wii wel heel erg cool!!! Maar het zal meer een party ding zijn. En ik denk dat een half uur per dag leuk genoeg is. Dit is trouwens een zeer bijzondere uitspraak van mij, want ik ben een echte playstation freak. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Ja.. Is er al een datum bekend wanneer God of War 2 uitkomt. Of gewoon direct God of war 2 kopen als de PS3 uit is.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Dat slaan enzo hoef je dan ook niet zelf te doen in zelda. En volgens Nintendo reps is het bij de meeste games voldoende om kleine handbewegingen te maken. Je kán wel complete zwaaien enzo maken maar dat is dus niet nodig. En je kan altijd nog de GameCube build van de nieuwe zelda spelen met normale stijl controls. Ook die versie ziet er al prachtig uit: http://www.gamereactor.se/bilder/?newsid=7511&id=46250 ![]() |
|
quote: Heb hem 2 dagen gehuurd. Had weinig te doen het weekend en wou eens kijken of hij leuk is. En dat is hij. ![]() ![]() |
|
quote: God Of War 2 komt volgens de PU gewoon voor je ps2. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: wtf! zit er ook een tilt functie in die nun-chuck?! aangezien die gast zo driftig loopt te draaien met z'n linker hand ![]() |
|
leuk dat de "computer" pas ietsje later reageerd op de bewegingen... lijkt mij echt helemaal niks Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Mij ook niet...denk dat ik de cube nog maar even houd, en wacht tot de ps3 wat goedkoper is... ![]() wat vinden we hier eigenlijk van de prijzen van de xbox 360, en ps3 ??? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Daar was ik al bang voor; hopelijk benadeelt dit niet de gameplay ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
HITMAN BLOOD MONEY net gekocht wat een UBER VET spel, dat wordt weer lekker moorden met me mesje en wurgdraad. En extra mogelijkheden om te moorden nu yeehaa.. zo kan je mensen van daken gooien COOL::::: SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Van schepen ook, je kan ze ook als humanshield gebruiken ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: 2007 .. ik geloof niet dat ze een idee hebben wanneer precies. Ik weet wel dat ik dat spel MOET hebben ![]() In 1 ben ik ondertussen op Kronos geklommen en heb ik de schedel. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Het wordt nog VEEL vetter! ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: hee slimpo's Dat is de zwiep van de hengel voordat de dobber vooruit schiet ![]() Kijk maar naar de andere flimpjes om te zien dat de controller super reageert zoals ook wordt bevestigt in alle "hands on" reviews. quote: [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 30-05-2006 22:57] ![]() |
|
ghe dat dacht ik ook al. ik had alleen geen idee dat die nun-chuck ook motion zou hebben, damn dat ding wordt alleen maar vetter! ![]() |
|
Al die Wii filmpjes zorgden wel voor een bobbel in mijn broek. Ik heb geld nodig. ![]() |
|
Gelukkig maar dat het responsmoment direct is. ![]() quote: Met de nun-chuck bedoel je toch die joystick die je in je linkerhand houdt? Persoonlijk ben ik bang dat ik in de heat of battle dat verbindingskabeltje eruit trek... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-05-2006 10:54] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
jup die bedoel ik ja, ik denk dat dat wel mee valt want het snoer is behoorlijk lang ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |