![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vandaag Smackdown vs Raw 2006 maar eens meegenomenbij de TRU. Erg mooi spel en zeker leuk als je de zooi zelf ook kent. De gezichten lijken erg goed. Jammer alleen dat iedereen zijn pens digitaal heeft laten bijwerken LOL Er zijn alleen wel HEEL veel moves. Ik krijg amper een blonde doos neer nu. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Van de week Black halen of iets anders. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
quote: Ja! ![]() |
|
hmm ik weet nog dat ik vroeger TFX als flight simulator had, echt een geniaal spel, weet iemand waar je oude spellen kan downen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Voor mame ofzo? ![]() |
|
mame? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ja, dat is een emulator voor arcadekasten. Dus dan kan je die spellen op je pc spelen. TFX, waar speelde je dat dan op? ![]() |
|
tfx speelde ik op pc, mijn broer had zo'n setje met spellen gekocht en 1 daarvan was TFX. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ah, dan istie waarschijnlijk niet via mame te spelen. Is dit 'em? http://free-game-downloads.mosw.com/abandonware/pc/simulations/games_t_z/t_f_x_.html ![]() |
|
juist dat is hem, alleen die betalingshit begrijp ik niet ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Verrek, dat is weird, ja. ![]() |
|
hem em hier op cdrom, zal wel effe kijken hoe groot ie is, als ie niet te groot is zal ik effe een isootje maken en dan uploaden ![]() |
|
ah dat zou wel heel tof zijn ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dat is toch Worstelen.... ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Prey. Een FPS shooter met de Doom engine. Gaat over een invasie van aliens. Maar laat jij nou net een indiaan zijn die met behulp van de spirit world de aliens het moeilijk maakt. Leuke shooter. Ik had liever alleen wat meer Indianen wapens gezien. Zoals Tomahawk bijlen etc. etc. Je kan nu alleen maar uit je lichaam treden om vervolgens met een pijl en boogje te kunnen schieten. ![]() |
|
Is die nu dus uit? Ik heb 'em al, maar dan de beta. ![]() |
|
quote: *pwn3d* ![]() snel voor de modjes er lucht van krijgen ![]() Snaakc: 1 mod heeft er lucht van gekregen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 13-07-2006 15:28] ![]() |
|
quote: Yups ![]() Aangezien ik in RL even stuk ben, dan maar digitaal ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
gaat dat om de psp versie? die heeft leuke laad tijden http://video.google.com/videoplay?docid=7944224511882477313&q=THQ+Smackdown ![]() |
|
quote: Laadtijden is schijnbaar een van de grote euvelen van de PSP begrijp ik... ![]() FAKK! 6 en een halve minuut voordat je daadwerkeljk kan spelen ![]() ![]() ![]() Overigens laatst kennis mogen maken met Brain training op de Nintendo DS; gewéldig!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-07-2006 11:41] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik wacht nog op een spel maar ben de naam vergeten DOH.. Heb nu zo democeedeetje met wat spellen erop eens uitchecken. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Iemand die Hitman: Blood Money heeft? Zo ja, weet deze ook hoe ik door die level kom met die optocht. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Nee de PS2. Die kan wel leuk synchen met de PSP. Maar het is 'nogal' zwaar voor de PS2. Die laad ook relatief wel even voordat een match compleet is. Echt een game op op een PS2 HDD te zetten dus. De 2007 versie is ook een launch titel voor de PS3. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Heb wel worstelen gehad op de C64 toen nog met DOINK erin haha SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |