IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Super gave spellen / games deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Jebes
Usericon van Jebes
Posted 12-11-2006 10:12 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Gisteren heb ik Medieval II Total War gekocht, wat een geniaal spel! Helaas trekt m'n computer het maar net. :S


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-11-2006 8:39 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Gisteren even Gears of War gespeeld. Viel me tegen.
Daarna Need for Speed: Carbon, en die was wat boeiender.
Straks ff Splinter Cell: Double Agent checken.

Is SC:DA al een next-gen episode? Of slechts prev-gen met opgepoetste graphics?


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 27-11-2006 10:40 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar



De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-11-2006 10:52 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 26 november 2006 8:39 schreef Slechtheid het volgende:
Is SC:DA al een next-gen episode? Of slechts prev-gen met opgepoetste graphics?

Wat zou er nog meer next-gen moeten zijn dan de graphics?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-11-2006 11:11 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 27 november 2006 10:52 schreef ZelThoR het volgende:
Wat zou er nog meer next-gen moeten zijn dan de graphics?
De 360 moet meerdere technische vooruitgangen kunnen bieden dan enkel grafisch. A.I, storyline [is dit keer wel erg anders, toegegeven], lengte.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 27-11-2006 12:54 by Dodo Profiel van Dodo

guitarHero 2 is echt super gaaf


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-11-2006 14:41 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 november 2006 11:11 schreef Slechtheid het volgende:
De 360 moet meerdere technische vooruitgangen kunnen bieden dan enkel grafisch. A.I, storyline [is dit keer wel erg anders, toegegeven], lengte.

Lengte? Storyline? Dat heeft dus geen zak met next-gen te maken, aangezien je daar echt geen extra technische vooruitgang voor nodig hebt. Daarbij, het belang van bvb. verhaallijnen is alleen maar minder geworden over de nieuwe generaties heen.

A.I. is misschien een relevanter punt maar ik kan je verzekeren dat dat veeeeeeeel minder power kost dan grafische vooruitgang (ooit een slider gezien voor "minder AI" tot "meer AI"?), dat zie ik dan ook niet als een next-gen verbeterpunt. Dan kun je alles wat een spel beter maakt wel "next-gen" noemen.

Nee, als een spel maar retevette graphics* heeft voldoet het prima aan de noemer next-gen. Next-gen = krachtiger apparaat, en dat wordt toch echt voor de FX gebruikt.

*en Physics, nu ik er zo over denk.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-11-2006 14:42]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-11-2006 14:54 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 27 november 2006 14:41 schreef ZelThoR het volgende:
Next-gen = krachtiger apparaat, en dat wordt toch echt voor de FX gebruikt.

Omdat de meeste mensen daarop zitten te wachten. Kijk, ik zie liever een ietwat lelijkere Gears of War die wel 3x zo lang is.

Edit: Voor vette graphics check ik films.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 27-11-2006 14:54]


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-11-2006 15:31 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 25 oktober 2006 21:11 schreef 0Tolerence het volgende:
SAAI!! ik heb zowel de beta gespeeld als een jaar of wat later een 14 day trial. Het is echt constant dezelfde missies doen om maar geld te gaan verdienen. In de beta was het zelfs zo erg dat het eve ook wel een "mining simulator" werd genoemd.

Nee, MMO's voelen voor mij echt totaal nutteloos aan. Keer op keer hetzelfde doen voor een upgrade.



Dat is juist het geniale aan dit spel: als je die missies beu bent, ga je gewoon iets anders doen. Spaceships/ammo/whatever produceren, research doen naar nieuwe technologie, goederen vervoeren, minen, ... Of je vliegt asteroid belts in om pirates te hunten, NPC dan wel PC. Je zet eens een totaal andere fitting op je schip en kijkt hoe het werkt, etc.

Ik vlieg inmiddels een battlecruiser, echt een machtig (maar zeer traag) ding! Ik zou nooit meer terug willen naar een frigate of destroyer. Nu op naar het heavy assault ship of een command ship, en de zwaarste missions. Daarna in een corp gaan voor PvP of voor teamplay: met een stel spelers een compleet pirate space complex met de grond gelijk maken.

Ik heb de beta en de eerste versies van EVE niet meegemaakt, maar het schijnt behoorlijk verbeterd te zijn. Misschien nog eens een kans geven?

My ship:



http://www.eve-online.com/screenshots/up.asp?col=24112004&n=9

Aldus, http://www.eve-online.com
Take a look!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-11-2006 17:16 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 november 2006 14:54 schreef Slechtheid het volgende:
Omdat de meeste mensen daarop zitten te wachten. Kijk, ik zie liever een ietwat lelijkere Gears of War die wel 3x zo lang is.

Haha, dat de meeste mensen dat willen (wat ik betwijfel), wil niet zeggen dat het gebeurt. En voor lelijkere spellen, met langere speelduur, toffere verhalen en weet ik veel wat voldeed de prev-gen prima. Daar werd toen echter niet voor gekozen, en dat zal ook niet snel wél gebeuren.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 27-11-2006 20:25 by Dodo Profiel van Dodo

mensen die guitar hero wel eens hebben gespeeld, hier kun je liedjes opgeven -clicky- ze zijn van plan om dan met die aanvragen naar red octane te gaan en hopen dat deze liedjes ook daarwerkelijk worden gekozen


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-11-2006 20:32 by altx Profiel van altx

quote:
Op 27 november 2006 14:41 schreef ZelThoR het volgende:
(...)
A.I. is misschien een relevanter punt maar ik kan je verzekeren dat dat veeeeeeeel minder power kost dan grafische vooruitgang (ooit een slider gezien voor "minder AI" tot "meer AI"?), dat zie ik dan ook niet als een next-gen verbeterpunt.
(...)


Dat komt omdat ik tot nu toe nog maar heel erg weinig spellen heb gezien met echt goede A.I. Dus dan heeft zo'n slider ook niet zo veel zin (kut of nog kutter schiet niet echt op of zo...).

Laten we er een quiz-vraag van maken... Wie kan er een voorbeeld noemen van een spel met echt goede A.I.? Want tot nu toe stellen ze mij elke keer weer teleur...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-11-2006 20:42 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 27 november 2006 20:25 schreef Dodo het volgende:
mensen die guitar hero wel eens hebben gespeeld, hier kun je liedjes opgeven -clicky- ze zijn van plan om dan met die aanvragen naar red octane te gaan en hopen dat deze liedjes ook daarwerkelijk worden gekozen


Geen verkeerd idee, in het eerste deel zaten wel leuke nummers maar over het algemeen was het vrij slap. Hoe zit dat met nummers in deel twee?
En als ik zo zie wat mensen stemmen is het wel beter, maar ik mis toch wat stevigere nummers. Maarja het moet natuurlijk wel toegankelijk zijn.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 27-11-2006 21:32 by Dodo Profiel van Dodo

Dit zijn alle nummers:
-linkje-

dethklok - thunderhorse is gaaf


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-11-2006 21:47 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 27 november 2006 21:32 schreef Dodo het volgende:
Dit zijn alle nummers:
-linkj

dethklok - thunderhorse is gaaf


Hmmm, wel Lamb of God.

Thunderhorse is inderdaad een gaaf nummer,maar Dethklok is sowieso gaaf, moet nog eens wat afleveringen kijken.


metal_fan13
Psychotic waltz - Opeth - Death - Adagio
Usericon van metal_fan13
Posted 27-11-2006 21:53 by metal_fan13 Profiel van metal_fan13http://www.zwaremetalen.com

NINJA GAIDEN


MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-11-2006 0:24 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 november 2006 20:32 schreef altx het volgende:
Dat komt omdat ik tot nu toe nog maar heel erg weinig spellen heb gezien met echt goede A.I. Dus dan heeft zo'n slider ook niet zo veel zin (kut of nog kutter schiet niet echt op of zo...).

Ook dat, en dat is ook niet echt het idee van de 360, om dáár verandering in te brengen. En al wordt het nu opeens een stuk vetter, dan nog kost het veeeeel minder kracht dan FX.
quote:
Laten we er een quiz-vraag van maken... Wie kan er een voorbeeld noemen van een spel met echt goede A.I.? Want tot nu toe stellen ze mij elke keer weer teleur...

F.E.A.R. heeft het op kleine schaal (6/7 lui) en er wordt niet erg veel gebruik van gemaakt omdat je meestal vrij lineair door een serie ruimtes gaat (kamer 1 --> kamer 2 --> kamer 3) maar het valt zeker wel op. Ruimtes met meer complexe kamerverdelingen leveren erg leuke taferelen op (gepind worden aan de ene kant en van achter beslopen worden).

Nu ik er zo over nadenk waren er best veel lastige situaties wat dat betreft, hehe.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


R.
Usericon van R.
Posted 28-11-2006 0:25 by R. Profiel van R.

Duke nukem


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-11-2006 9:40 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 27 november 2006 20:32 schreef altx het volgende:
Laten we er een quiz-vraag van maken... Wie kan er een voorbeeld noemen van een spel met echt goede A.I.? Want tot nu toe stellen ze mij elke keer weer teleur...
Zo goed als human-players zullen zo nooit worden, wat dat betreft kunnen developpers er zich makkelijk vanaf maken. "Wil men realistische tegenstand? Ga online! "

Ik vind de A.I. in Gears of War wel ok.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-11-2006 13:12 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 12 november 2006 10:12 schreef Jebes het volgende:
Gisteren heb ik Medieval II Total War gekocht, wat een geniaal spel! Helaas trekt m'n computer het maar net. :S
Aju, die wil ik ook hebben!! Eens kijken of ik genoeg geld bij elkaar kan charteren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-11-2006 13:14 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 28 november 2006 13:12 schreef Misanthrope het volgende:
Aju, die wil ik ook hebben!! Eens kijken of ik genoeg geld bij elkaar kan charteren.
Werken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-11-2006 13:15 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 28 november 2006 13:14 schreef kwelgeest het volgende:
Werken.
Werken is voor paupers.

Ik heb eergisteren teveel geld uitgegeven aan een nieuwe trui en nieuwe broek.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 28-11-2006 13:54 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

Ik ben erg blij met Gears of War, speel nu op Hardcore

Binnenkort ga ik Xboxlive aanschaffen (via Xlink Kai lukt 't spelen totaal NIET )


I am the 1%.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-12-2006 17:49 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl




stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 01-12-2006 17:56 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

Gears of War op Xboxlive is TEH BOMBZ0RX joooo!

Beste game die ik heb voor de 360


I am the 1%.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen