![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mooi, zoek ik je wel een keer op. ![]() ![]() |
|
Ik start nu een uberspel! ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Laat me raden Nimbus, je bent strato? ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Hoe raad je dat zo ![]() ![]() |
|
Er doen te weinig mensen mee, en dat terwijl de rating vrij breed is! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Hoe zit dat met die rating? Hoe hoger hoe beter? ![]() |
|
Damn wat een verslavend spelletje! Erg leuk! ![]() ![]() |
|
Ja. N44bje is dus mijn slechte account. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Leuk potje wat er nu aan de gang is, Misantrophe ![]() ![]() |
|
Ik was eigenlijk al een tijdje niet meer aan het kijken. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Heh, was het net zo spannend, zeg maar zo'n loopgravenstrijd, kapt er een mee ![]() ![]() |
|
quote:Ik heb daar altijd zo'n hekel aan, zo'n loopgravenstrijd... Ik val altijd iemand aan voordat het zover komt. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Oeh preemptive ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 04-04-2006 16:27] ![]() |
|
Vind het maar irritant als iemand halverwege het spel weggaat. Vooral als er een sterke speler is die op zo'n manier veel land krijgt in een kolonie en nog sterker wordt. Grr... ![]() Maar ja, ik ga weer spelen! Edit: In twee potjes van 140(?) naar 1517 gegaan. Dikke ownage! De map van Europa is erg leuk trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 04-04-2006 17:33] ![]() |
|
En ja hoor, weer potje gewonnen! Rating 1596. Ik word er nu steeds beter in! Erg leuk om te doen, hehe. Edit: Nu Diplomacy spel voor PC aan het downloaden. Heb de demo weleens gehad, maar dat was alleen tutorial ![]() Eens kijken of het spel net zo leuk is als het bordspel (denk het niet, maar toch). [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 04-04-2006 18:36] ![]() |
|
2e geworden, 1866. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Bij mij ging het wel lekker, word ik nog tweede, van 1410 naar 1435. ![]() |
|
Ik begon zo goed en agressief dat men de rest van het spel heeft samengewerkt tegen mij. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Laatste keren dat ik heb gewonnen had ik een continent, bv Australiƫ en gingen de twee andere sterkere spelers elkaar kapot maken waardoor ik er zo overheen kon lopen. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: LOL alle stats hoeren verdienen trouwens een kniferound. Of handgun only. shit, te lang niet gedaan ![]() Suck my piss ![]() |
|
Hee Nimbus, die wim50, zou het oud vuil zijn? ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
haha dat kwam ook al in me op ![]() ![]() |
|
Name and age do match! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Hehe ![]() Leuk he dat spectaten, dan is het wel handig als het geen blindmap is. Edit. jeej gewonnen van 1435 naar 1509 [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 04-04-2006 20:04] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |