![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Eens even de nieuwe tombraider checken. *Install* Ze ziet er btw heel anders uit. ![]() ![]() |
|
Kleine borsten zijn tegenwoordig hip. ![]() |
|
Zo klein zijn ze nou ook weer niet. Het spel ziet er btw echt schitterend uit! Jammer dat ik vergeten was dat ik enorm zuig met 3rd person shooters. ![]() ![]() |
|
Klopt Lara is van Cup D naar een Cup C gegaan.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
En een hele andere kop derop. ![]() |
|
is ze nu meer afgesteld op angelina? ivm de films SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Mja, nee, niet echt, imo. Kijk en vind zelf: ![]() Volgens mij heeft een kompleet ander bedrijf dit keer het spel onderhanden genomen. ![]() |
|
quote: Camel Ttoe! ![]() |
|
Ik zat er ook al naar te kijken, maar ik durfde er niet als eerste iets over te zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 23-04-2006 0:17] ![]() |
|
Kom op, tis 2006. Beetje realisme en dat krijg je er dan van. ![]() |
|
Er doen zich geruchten de ronde dat er een Duck Hunt launch game op de Revolution komt. ![]() ![]() |
|
Duck hunt in een nieuw jasje is altijd heersch SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Nationstates wordt steeds leuker naarmate je langer speelt. UN Category: Capitalist Paradise Civil Rights: Average Economy: Very Strong Political Freedoms: Excellent Wie wil er in mijn land wonen? ![]() ![]() |
|
quote:Heel slap gerucht en ook nog eens erg oud! Kijk ook eens waar dat vandaan komt. Een email van iemand! Niks geen officiële bevestiging of wat dan ook, wordt nogeneens genoemd of dat orkest bestaat laat staan of die gast er inzit! De harde waarheid is nu eenmaal dat een Diablo III op erg losse schroeven staat. Veel van het Diablo-team is rond 2003 afgetaaid naar GuildWars/Hellgate en Blizzard North (het gedeelte wat de Diablo spellen maakte) is in 2005 opgeheven. Het enige hoopvolle is dat de overgebleven teamleden (na de opheffing van 2005) binnen Blizaard met een "unannounced project" aan de gang zijn. Verder zijn er geruchten dat vóór de exodus van 2003 aan een "Blizzard North"-achtig spel werd gewerkt, wat dan Diablo III geweest zou kunnen zijn. Maar goed, dat blijft dus ook allemaal erg onzeker, helaas. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Zou dit wat zijn?? ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Denk dat het een momentspel is bij aanschaf doe je het veel maar na een paar dagen ben je er wel flauw van denk ik. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Hehe kan je lekker Symphony of destruction meespelen LOL The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
het blijft huilen met de marketing van Nintendo: Nintendo WII ![]() quote: Je zou er toch bijna een XboX 360 van gaan halen. Wíl Nintendo nou niet verkopen of hoe zit dat? [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 28-04-2006 0:04] ![]() |
|
LOL, ik vind het geweldige marketing, I'm sold ![]() HAHAHAHA zo wordt het leed van vroeg opstaan toch nog wat verzacht nu ik dit zo zie ![]() Dat wordt wellicht bij Nintendo wiinkelen als-ie uitkomt ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Douane ziet gamegitaar aan voor gunIn het buitenland baarde het Playstation spelletje 'Guitar Hero' al de nodige opzien. Je sluit namelijk een 'heuse' elektrische gitaar aan op de Playstation en leert zo al spelenderwijs het vak gitaarheld onder de knie krijgen. Ook de website Gamert.nl wilde graag een review van het spel en importeerde deze plastic electrische gitaar rechtstreeks uit het verre buitenland. De douane was het hier echter niet mee eens en hield de gitaar wekenlang achter. De reden: lijkt op een eng bomachtig-geweerding met draden. Maar goed de review is binnen. Het schijnt nog een goed spel te zijn ook. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Terminator 3: The Rise of the Machine uitgespeeld op de XBOX. ![]() Leuk dat je met Arnold kan vechten en schieten, maar zo'n super goed spel is het nou ook weer niet. ![]() Wel leuk om tijd te vermaken en zo. (Had hem tweedehands gekocht, gelukkig niet nieuw gekocht. ![]() ![]() |
|
Wii...ja, af en toe schaam ik me echt voor nintendo. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
heb dat gitaartje in de game winkel gezien en die gast was wat aan het spelen, super vet! wil ik ook, maar eerst een ps2 ![]() |
|
![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |