![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Deze is ziek! Het wordt sowieso een drieluik verdeeld over de 360 lifespan. Van de makers van KOTOR en Jade Empire, beide meesterwerken. Kan niet wachten! ![]() |
|
Net F.E.A.R. en Tiger Woods PGA Tour 2007 gekocht. ![]() ![]() Tiger Woods PGA Tour 2007 heerscht echt hard! Heerlijk ontspannende slow-paced game. ![]() ![]() |
|
Pfff, net op disc 2 van Resident Evil 4, hij is groter dan ik had verwacht! ![]() |
|
Hehe ben momenteel Medal Of Honor European Assault verslaafd (PS2) ![]() ![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Zelda op de Gamecube beter dan op de Wii? quote: http://insider.ign.com/teasers/751/751307.html [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 20-12-2006 17:59] ![]() |
|
quote: Die heb ik op de Xbox, en ik vind m te gek! Ben me nu ook aan het aanmelden bij dat Secondlife, dat zal mij dan weer benieuwen, hehe ![]() |
|
quote: Ah, misschien kom ik je dan ergens tegen. Ik heb silent hill 4 er alweer vanaf gegooid. Was erg leuk, maar ik kon de besturing niet zo instellen zoals ik altijd speel. Ik beweeg namelijk altijd naar voren met de rechtermuisknop. En dat mocht hier niet en ik werd een beetje moe van het verkeerd lopen dmv die w a d s knoppen. ![]() |
|
2+3 Zijn makkelijker te bedienen, en zijn gaver dan 4. ![]() |
|
Maar kun je daar wel de knoppen zelf instellen? ![]() |
|
Als ik het me goed herinner wel ja. Download ook de soundtracks, die zijn fucking goed. ![]() |
|
Weet iemand hoe dat second life nu precies werkt? Ben nu al vanaf 6 uur bezig, en ik krijg mezelf maar niet zoals ik wil. edit: Die soundtracks zijn geweldig. [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 20-12-2006 20:58] ![]() |
|
quote: Ah, ok. Dan ga ik daar maar eens naar op zoek. @ MM. Hoe bedoel je, krijg je je personage niet goed? ![]() |
|
Ja, dan kun je van alles aanpassen aan het uiterlijk en qua kleding, en ik krijg maar niet voor elkaar wat ik wil. Vooral eigenlijk dat gedoe met dat haar enzo. En als ik dat niet goed krijg heb ik al geen zin meer om verder te kijiken, hoewle het me best geinig lijkt. ![]() |
|
Nou ja, tis even kloten gewoon. Normaal zou ik het ook niet snappen, maar tis net zoiets als bij the sims, en dat heb ik m'n vrouw wel eens zien doen, hehe. Zet anders een pet op ofzo, kan ook. ![]() ![]() |
|
Janee, het haar heb ik nu zo als ik wil (duurt even maar dan heb je ook wat..) Nu nog even uitzoeken hoe ik mn kleding wijzig, maar het gaat goedkomen ![]() ![]() |
|
Wim, snap jij dat second life al zover dat je ook al met mensen gepraat hebt op een andere lokatie dan dat "tempelplein"? Zo ja, hoe kom ik daar? ![]() ![]() |
|
Ja, je kan transporten, zeg maar. Wacht, ik loer ff. Oja, je moet de search gebruiken. Daar typ je in naar wat je op zoek bent, rock of wat dan ook. Dan krijg je mensen én plekken waar je heen kan te zien. Typ biv hardrock in en dan krijg je bovenaan club rock te zien. Selecteer die en dan teleport. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 20-12-2006 22:16] ![]() |
|
Ik zit nu iig in Sanctuary rockbar, bij populair places zeg maar, maar is dr niet gewoon een metal iets, zo iets als ZM of zo? [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 20-12-2006 22:15] ![]() |
|
quote: Nee, ik stelde laatst in dit topic al voor, maar als je iets wil laten bouwen, dan kost je dat linden dollars en die kosten echte dollars. En ik als nederlander betaal niet zo graag voor iets virtueels. Ik zal ook e ![]() |
|
Hmm, ik ben ook niet zo van het betalen, is er iig een plek die je aan kunt bevelen, of is het gewoon zoeken en kijken waar iets te beleven valt. Zijn er eigenlijk dingen als ZM op SL, waar je lid van kunt worden enzo, of moet je daar ook voor betalen? ![]() |
|
Je moet echt overal voor betalen daar, voor alles wat je wilt doen. Behalve voor chatten en naar plekken gaan. Kut, ik kom die sanctuary niet in, gaat te langzaam. Probeer club rock eens. ![]() |
|
Het enige spel dat ik wel es over internet speel is het brakke retrospel RTCW ET. Ik vind het gaaf omdat samenwerking heel belangrijk is, als je team slecht is verlies je. Vergt wel wat tactiek om het goed te doen.En voor de rest veel fraggen. ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
quote: Welke, als ik dat in de search intik, kan ik uit 5 verschillende kiezen ![]() |
|
club rock - hardrock cafe. Ik ben nordt nodnogwat. Lang blond haar. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |