![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Xbox controller klote? De grote wel ja, maar de kleine vind ik erg prettig. Vind de PS2 controller juist minder fijn. ![]() |
|
quote: De orginele wel ja..ik heb zelf een logitech ps2 controller die is wat compacter en ligt bij mij ideaal in de hand. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Hangt er denk ik ook vanaf wat voor console je thuis hebt staan en vaak speelt. Me broer heeft een Xbox, dus ben daaraan gewend. N64 speel ik af en toe op bij een vriend (Quake! Smash Brothers!) maar dat vind ik een klote controller. Hangt er ook vanaf wat voor spel het is, bij schietspellen heb ik toch liever toetsenbord en muis. ![]() ![]() |
|
Ach ja, smaken verschillen dus duidelijk ![]() Ik ben vooral heel erg benieuwd naar die nieuwe nintendo controller. Als dat echt zo goed werkt als iedereen zegt ga ik daar heel veel plezier aan beleven. Groot plaatje Er gaan btw geruchten dat sony nu ook een nieuwe controller aan het ontwerpen is: ![]() Dit is een "artist impression". ![]() |
|
quote: ik heb een hele lelijke oranje van logic3, maar die vinnik net iets lekkerder dan de originele omdat ie echt een fractie dikker is. Maar verder heerscht de GC controller natuurlijk ![]() |
|
Ik heb alleen de orginele controllers voor de GC en die vind ik dus echt perfect. Heeft iemand eigenlijk al een xbox 360? Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet op een niet HD-tv. Aangezien alle demo pods HD zijn. Sowieso zijn er nog niet echt games voor uit die me aanspreken en ik niet op de pc kan spelen. ![]() |
|
Ook ik ga voor de compacte XBox controller. Mijn broertje heeft een PS2 met verschillende controllers, maar dan heb ik toch liever de compacte van de XBox. Maar ik dacht dat dit topic ging over gave spellen? Ik speel zelf niet zo heel veel spellen, maar de Oddworld serie vind ik erg gaaf. Heb pas voor een tientje Oddworld Stranger (XBox)aangeschaft (jaja, ik weet dat ie al een tijdje uit is) en ook deze is weer erg gaaf. Leuk verhaal en sublieme humor. ![]() Heb ook Munchs' Oddysee op de XBox en kende Abes' Oddysee al van de PC. Qua humor nog weinig spellen gezien, die in de buurt komen. ![]() |
|
Net God of War uitgespeeld, erg vette game. Nog steeds bezig met DTM3. En gisteren de collecters edition van Oblivion gekocht, ubergei0000l! ![]() |
|
![]() |
|
joepie nog meer hakken.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Die bongo's of doom heerschen wel ![]() quote: Ik denk dat dat wel komt; ikzelf zou After Burner wel willen spelen als is het uit nostalgisch oogpunt. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Categorie oudere spellen; laatst warchest van Medal of Honour gekocht best vet ![]() |
|
![]() |
|
wow dat lijkt me inderdaad ERG vet ![]() |
|
Ja, Spore is wreed. Las laatst iets dat de maker van HL2 geen fps meer wilde maken maar zich ging richten op een coop spel waarin je dingen moet bouwen, ruimteschepen ed. Klinkt ook wel aardig. ![]() |
|
Is die nieuwe Star Wars RTS gaaf? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Daar heb ik wel goede dingen over gelezen, maar persoonlijk geef ik weinig om Star Wars en de spellen erom heen ![]() |
|
quote: Dat soort spellen heeft volgens mij nogal de neiging om ten onder te gaan aan teveel opties, waardoor het geheel onspeelbaar wordt. Maar goed. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Weet niet of dat in dit geval ook zo is, las alleen dat ie het idee had, waarschijnlijk zijn er niet eens mee bezig. Afwachten dus. Ken je meer spellen met een zelfde opzet? [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 28-03-2006 16:26] ![]() |
|
Kan er zo een-twee-drie niet een noemen, maar het klonk me als zo'n spel waarbij je een zee van mogelijkheden krijgt om dingen te onderzoeken/ontwikkelen of richtingen om een character op te sturen, en je uiteindelijk blijft zitten met allerhande nutteloze prut die je geen meter dichter bij je einddoel brengt omdat het totaal onduidelijk is wat de toegevoegde waarden van bepaalde keuzes zijn. Denk aan Heroes 4 of zoiets. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 28-03-2006 16:27] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Terwijl Oblivion nog maar net uit is verschijnt er al weer een andere topper aan de horizon: http://www.atari.com/nwn2/index.php ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Donders wat vet, zelfs al trekt mijn computer het vast niet, ik ben enthousiast! ![]() |
|
quote: Ik heb een aantal reviews gelezen en de recensisten waren zeer positief over dit spel! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |