|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Verdomme, is mijn hele dag weer goed. Fuck the world and fuck you |
|
quote: dat je hem nog een heer noemt ik ken mijn pappenheimers, dus ik laat het wel lullen. die snapt het echte leven gewoon nog niet. moet nog een hoop leren of zelf wegblijven van een forum en lekker in een voetbalstadion gaan lopen jammeren. roll moet rocken |
|
quote:lieverd, gajezelf vingeren en blijf lekker zelf weg voor je jezelf nog verder belachelijk maakt. Fuck the world and fuck you |
|
mwhoooeeeehahahahahaha!! koter... mental heeft goeie humor roll moet rocken |
|
quote:daar sta ik om bekend, net als andere dingen, zoals het plaatsen van diepgaande posts. Fuck the world and fuck you |
|
Ja nu is het wel weer mooi geweest. Nokken met dat gejammer aub! *zucht* ...wanneer de hooligans zelfs niet meer over voetbal kunnen lullen, waar moet het dan heen met deze wereld? Bruce Banner |
|
quote: tja, het is wel een leuke om te voeren. dat vind ik ook erg jammer.. ik vind zoals ik al eerder zei, voetbal leuk.. maar ja die mentalletjes die er rondlopen minder.... roll moet rocken |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 28-04-2007 12:33] Fuck the world and fuck you |
|
hmmzzz, computer fuck up. Fuck the world and fuck you |
|
jammer hoor, meteen weer dat vooroordeel. ik kan heel aardig en normaal doen, zelfs hier. Fuck the world and fuck you |
|
beetje jammer, je hebt jezelf tegenover mij behoorlijk voor l.l gezet. maar ik ben er wel ff klaar mee. heb wel wat beters te doen. dus.... wat gaan de grote drie in de erecompetitie doen morgen? roll moet rocken |
|
quote:Ach, Az wordt uiteraard kampioen, das wel zeker. Fuck the world and fuck you |
|
AZ heeft wel een vrij makkelijke tegenstander. Ajax kan het nog weleens moeilijk krijgen tegen Willem II. PSV heeft niet zo'n best doelsaldo... wel weinig doelpunten tegen. maar ze moeten morgen tegen vistasse, moet te doen zijn... lastig lastig roll moet rocken |
|
ik zeg AZ.wedden voor een dag niet posten op zm ? Fuck the world and fuck you |
|
is goed, ik zeg dat ajax kampioen wordt, dankzij een laatste seconde doelpunt van kj huntelaar. dat had ik zelf met hattrick... toen won ik nog in de laatste minuut en werd ik kampioen.. gna gna.. meer geluk dan wijsheid roll moet rocken |
|
Is dat dan afgesproken? Ajax kampioen= Mental maandag niet posten. AZ kampioen= Alanis maandag niet op ZM ? Willen 2 getuigen zich melden? OMG KOFFIE EN COLA SMILEYS Bruce Banner |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb er nog steeds alle vertrouwen in dat Feyenoord dit jaar kampioen wordt Ik hoop dat PSV het wordt en anders AZ, hoewel ik een hekel aan van Gaal heb. Ajax gun ik het al helemaal niet! Daar komt het doordat Ajax gewoon een kutmentaliteit heeft en ten Cate ook zo`n arrogante teringlijer is "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Het lijkt trouwens wel of de gebroeders Koeman hebben afgesproken om de tweede helft zo min mogelijk wedstrijden te winnen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ronald is solidair met zijn broer. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
we're bloodbrothers haha tja, ik heb niet echt een voorkeur wie gaat winnen. Degene die het het meest verdient. is goed, als AZ kampioen wordt, ben ik maandag niet op ZM roll moet rocken |
|
quote: Mooi, dat wordt bekvechten vanavond, ik hoop namelijk dat Feyenoord gigantisch aan de broek krijgt van Heerenveen ghehehe..... spelfout weggehaald... |
|
Geen slot? Bruce Banner |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |