IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : nieuwstopic deel veel Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-12-2006 18:18 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 9 december 2006 18:16 schreef Jenje het volgende:
OMdat die solar flares continue gebeuren, noorderlicht ontstaat daardoor ...

En elke selfmadewetenschapper verwacht er een magnetische strom/EMP van, maar is nog nooit gebeurd.
Dat ligt er ook aan hoe krachtig zo'n solar flare is. Mocht het bericht waar zijn en de solar flare enorm krachtig zijn, dan kan dat zeker consequenties hebben voor satellieten enz. Dat gebeurt namelijk wel vaker.

Mocht ie nog krachtiger zijn, dan kan het inderdaad invloed hebben op het magnetische veld van de aarde.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 09-12-2006 19:18 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

β€œOne should not go overboard with drinking, going to the sauna or doing extra work,”




Argatio
Euhm... Nee..
Usericon van Argatio
Posted 09-12-2006 22:10 by Argatio Profiel van Argatio

quote:
Op 9 december 2006 18:18 schreef Misanthrope het volgende:
Dat ligt er ook aan hoe krachtig zo'n solar flare is. Mocht het bericht waar zijn en de solar flare enorm krachtig zijn, dan kan dat zeker consequenties hebben voor satellieten enz. Dat gebeurt namelijk wel vaker.

Mocht ie nog krachtiger zijn, dan kan het inderdaad invloed hebben op het magnetische veld van de aarde.


Ja en als je wilt weten hoe het allemaal zit als er een grote stoot zonneplasma (hetzelfde als solarflares eigenluk) moet je ff kijken naar Perfect Disaster op Discovery. Er is namelijk een aflevering waarin een uitstoot zonneplasma New York treft. Wel geinig programma Als je van rampenfilms etc houd....

mense die dat willen zien: een aantal maandagen om 23:00 uur. datum van juist die aflevering weet ik niet... staat misschien in de tv gids (?)..

[Dit bericht is gewijzigd door Argatio op 09-12-2006 22:11]


The only reason we're still alive is because someone has already decided to let you live... www.myspace.com/acumennation


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 10-12-2006 14:37 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com

Marokkanen willen Wilders knuffelen

Uitgegeven: 10 december 2006 14:09
VENRAY - Tegen mensen als Verdonk en Wilders moet je niet gaan schreeuwen of agressief worden. Je moet ze 'knuffelen', dan komen ze vanzelf tot bezinning. Dat was de boodschap van Abkader Chrifi van de Marokkaans-Nederlandse organisatie Trendy Maroc Star.

Hij sprak op een bijeenkomst zondag in Venray met vertegenwoordigers van de Marokkaanse gemeenschappen uit Venlo en Venray.

Trendy Maroc Star probeert de Marokkaanse gemeenschap met overheidssteun een mentaliteitsomslag te laten maken. De Marokkanen zouden moeten leren hun schouders op te halen over discriminatie en zelf te vechten voor een goede positie in de samenleving. De Marokkaanse organisaties riepen de gemeenten op om hen in dit streven te steunen.



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 10-12-2006 14:53 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Marokkanen, vechten, hmmm.



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 10-12-2006 14:56 by Iskariot Profiel van Iskariot

Salarisonderhandeling met bijl

Uitgegeven: 10 december 2006 13:45
ENSCHEDE - Een 37-jarige man uit Enschede heeft vrijdag het kantoor van zijn baas aan de Wethouder Beversstraat bewerkt met een bijl omdat hij meer salaris wilde. Dat liet de politie zondag weten. De bijl was blijkbaar tweede keus: eigenlijk wilde de werknemer met zijn busje het pand binnenrijden, maar daarmee kwam hij vast te zitten.

Om zijn eis toch kracht bij te zetten, haalde de man de bijl uit het busje en sloeg daarmee meerdere ramen en deuren in. Ook zat hij zijn baas achterna met de bijl. De politie heeft de wildeman op het bedrijfsterrein aangehouden. Niemand raakte gewond.


Hehehe


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-12-2006 15:18 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Maar is hij geslaagd in zijn opzet?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-12-2006 15:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja, hij krijgt nu 3 per uur


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 10-12-2006 16:00 by psychopath Profiel van psychopath



it ain't so bad to be a psychopath


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-12-2006 2:06 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Man wordt 3 kilometer met tram meegesleurd

Langs het tram-plus-traject in Schiedam is zaterdagmorgen een jongeman een kleine drie kilometer meegesleurd door een tram. Het ontzielde lichaam werd drie kilometer vanaf de onheilsplaats gevonden. Langs het hele traject lagen lichaamsdelen en ingewanden van het slachtoffer. Hoewel de politie zeer snel handelde kon ze niet voorkomen dat enkele kleine kinderen een aantal lichaamsdelen zagen liggen.

De bestuurder van de tram had evenwel niets in de gaten. Hij verklaarde tegenover de politie wel een schok gevoeld te hebben tijdens het rijden, maar bij een nadere inspectie aan de tram niets gezien te hebben. Het is nog niet zeker of het slachtoffer al op de trambaan lag, of dat hij gegrepen is door de passerende tram. Het hele spoor is onderworpen aan forensisch onderzoek.

De bestuurder is opgevangen door de politie in Vlaardingen. Hij zal nog wel nader gehoord worden over de toedracht van het ongeluk.




Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/71314

Hm, kan aan mij liggen maar dit is zo macaber dat het in zekere zin ook wel weer grappig wordt.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-12-2006 2:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 december 2006 18:16 schreef Jenje het volgende:
OMdat die solar flares continue gebeuren, noorderlicht ontstaat daardoor ...

En elke selfmadewetenschapper verwacht er een magnetische strom/EMP van, maar is nog nooit gebeurd.

nouja met zo weinig beschaving op de polen kan je dat niet zomaar zeggen. in 1989 was er trouwens wel enorme stroomuitval in een groot deel van canada door een zonnevlam.

en ik denk dat een zonnevlam ook wel sterker is dan het constante noorderlicht.


β™‚ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-12-2006 7:00 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 10 december 2006 14:37 schreef Nameless shadow het volgende:
Marokkanen willen Wilders knuffelen

Uitgegeven: 10 december 2006 14:09
VENRAY - Tegen mensen als Verdonk en Wilders moet je niet gaan schreeuwen of agressief worden. Je moet ze 'knuffelen', dan komen ze vanzelf tot bezinning. Dat was de boodschap van Abkader Chrifi van de Marokkaans-Nederlandse organisatie Trendy Maroc Star.

Hij sprak op een bijeenkomst zondag in Venray met vertegenwoordigers van de Marokkaanse gemeenschappen uit Venlo en Venray.

Trendy Maroc Star probeert de Marokkaanse gemeenschap met overheidssteun een mentaliteitsomslag te laten maken. De Marokkanen zouden moeten leren hun schouders op te halen over discriminatie en zelf te vechten voor een goede positie in de samenleving. De Marokkaanse organisaties riepen de gemeenten op om hen in dit streven te steunen.
Marokkaans homo-erotisch bolwerk, ik zeg 't je.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 11-12-2006 13:04 by Argus Profiel van Argus

Hond achter auto door Rijswijk gesleept

Uitgegeven: 11 december 2006 11:45
Laatst gewijzigd: 11 december 2006 12:25
AMSTERDAM - De politie is op zoek naar een automobilist die zondag een hond door de straten van Rijswijk achter zijn auto heeft aangesleept.

Een 44-jarige Hagenaar zag dat het dier rond 19.45 uur op de Prinses Beatrixlaan uit de rijdende auto werd gegooid. De hond bleef echter met zijn lijn aan het voertuig hangen. De automobilist reed via de Sir Winston Churchilllaan naar de Schaapweg, waar het dier losraakte van de auto.

Medewerkers van de dierenambulance vonden het dier en stelden vast dat de hond niet meer te redden was. Zij hebben het beestje laten inslapen. Volgens de ooggetuige reed de dader in auto met een Frans nummerbord.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2006 13:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nekschot voor die lulhannes


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 11-12-2006 13:26 by Argus Profiel van Argus

TE makkelijk.....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-12-2006 13:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Klopt, maar aan dat volk moet je niet teveel tijd besteden...


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 11-12-2006 13:27 by Argus Profiel van Argus

Ik wil daar best een weekje voor vrij nemen anders


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-12-2006 13:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 11 december 2006 2:06 schreef nuclearwarfare het volgende:
Man wordt 3 kilometer met tram meegesleurd

Langs het tram-plus-traject in Schiedam is zaterdagmorgen een jongeman een kleine drie kilometer meegesleurd door een tram. Het ontzielde lichaam werd drie kilometer vanaf de onheilsplaats gevonden. Langs het hele traject lagen lichaamsdelen en ingewanden van het slachtoffer. Hoewel de politie zeer snel handelde kon ze niet voorkomen dat enkele kleine kinderen een aantal lichaamsdelen zagen liggen.

De bestuurder van de tram had evenwel niets in de gaten. Hij verklaarde tegenover de politie wel een schok gevoeld te hebben tijdens het rijden, maar bij een nadere inspectie aan de tram niets gezien te hebben. Het is nog niet zeker of het slachtoffer al op de trambaan lag, of dat hij gegrepen is door de passerende tram. Het hele spoor is onderworpen aan forensisch onderzoek.

De bestuurder is opgevangen door de politie in Vlaardingen. Hij zal nog wel nader gehoord worden over de toedracht van het ongeluk.




Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/71314

Hm, kan aan mij liggen maar dit is zo macaber dat het in zekere zin ook wel weer grappig wordt.
LOL


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 11-12-2006 13:32 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

grappig....ja





skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 11-12-2006 13:34 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

ROFL!!


Suck my piss


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-12-2006 13:34 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Bijzonder kut voor de betrokkenen, maar het is wel een heerlijk geval van PWNED!

Killed by death


Bruce Banner


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2006 13:35 by Chelman Profiel van Chelman

Volgens mij wilde hij gewoon niet op zijn werk komen en wilde wat authenticiteit aan zijn smoes toevoegen.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 11-12-2006 13:35]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 11-12-2006 13:35 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 11 december 2006 13:35 schreef Chelman het volgende:
Volgens mij wilde hij gewoon niet op zijn werk komen en wilde gewoon wat authenticiteit aan zijn smoes toevoegen.


LOL


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-12-2006 13:35 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 11 december 2006 13:35 schreef Chelman het volgende:
Volgens mij wilde hij gewoon niet op zijn werk komen en wilde wat authenticiteit aan zijn smoes toevoegen.




Bruce Banner


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-12-2006 13:35 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

gehaktmolen deluxe


Je moeder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen