IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : nieuwstopic deel veel Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-12-2006 8:01 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Goed nieuws. Nogal simpel waardoor je jezelf afvraagt, waarom nu pas?

quote:
Hartfalen te ontdekken met een blaaspijpje

Er is een nieuwe, eenvoudige manier om hartfalen aan te tonen: blazen op een afgesloten blaaspijpje. Hierdoor is hartfalen eerder te ontdekken.

Bloeddruk
Bij gezonde mensen daalt de bloeddruk door het blazen op het pijpje, terwijl de bloeddruk bij mensen met hartfalen niet of nauwelijks verandert. Hartfalen uit zich in klachten als kortademigheid, vermoeidheid en vocht vasthouden.

Diagnose
In Nederland zijn 200.000 mensen die lijden aan hartfalen. Vaak worden de klachten ervan gezien als longproblemen en hoge bloeddruk. Door de verkeerde diagnose overlijdt ongeveer de helft van de patiënten binnen twee jaar.

Onderzoek
De Nijmeegse cardioloog Remmen heeft de nieuwe manier van testen ontdekt. Remmen promoveert morgen op zijn onderzoek naar hartfalen bij oudere mensen.






quote:
Bescherm jezelf tegen straling!

Veel mensen weten niet dat veel ziekten en klachten worden veroorzaakt door straling. Inmiddels werken de nieuwe GSM telefoons op bijna dezelfde frequentie als de magnetron, ook het vermogen is toegenomen.

Bestel nu bij SMScity anti-stralingsfolie (nano technologie) voor op je GSM! Deze folie transformeert schadelijke straling om naar onschadelijke straling.


Bestel de folie hier.
Nanotechnologie voor E9,99?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-12-2006 8:47 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

hehe wat een bullshit dat van die straling. straling omzetten naar andere straling


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2006 13:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wilders heeft een knokploegje!


Kamerlid beschuldigd van mishandeling ex-vrouw

Uitgegeven: 21 december 2006 11:29
Laatst gewijzigd: 21 december 2006 11:52

AMSTERDAM - Dion Graus, Tweede Kamerlid van de Partij voor de Vrijheid (PVV) heeft in 2002 zijn toen hoogzwangere vrouw mishandeld. Dat meldt het Limburgs Dagblad donderdag. De krant zou een aangifte tegen Graus hebben ingezien.

De mishandeling zou dusdanig ernstig zijn dat de vrouw in het ziekenhuis was opgenomen. Artsen die de toenmalige vrouw van het Kamerlid begeleidden, spraken van een "zeer bedreigende situatie". Het was niet de eerste aangifte die tegen Graus is gedaan.


Er zijn volgens het Limburgs Dagblad zes aangiftes gedaan van zaken als mishandeling, bedreiging en stalking.

Doodsbedreigingen

De aangiftes zijn gedaan door zijn ex-vrouw, voormalig schoonvader, een vriendin van zijn ex, een collega en een vrouw waarmee Graus een buitenechtelijke relatie heeft gehad. In enkele van de verklaringen wordt zelfs sproken over doodsbedreigingen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-12-2006 13:02 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Dus toch een rot appeltje bij rechts.


Bruce Banner


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-12-2006 14:41 by Smoochy Profiel van Smoochy

Ellemieke Vermolen en Jan Smit uit elkaar

anp | Gepubliceerd op 19 december 2006, 16:41
Laatst bijgewerkt op 19 december 2006, 16:47

AMSTERDAM - Presentatrice Ellemieke Vermolen en de Volendamse zanger Jan Smit zijn uit elkaar. Dat heeft SBS6 dinsdag meegedeeld. Vermolen vertelt dinsdagavond in Shownieuws, waar ze werkt als presentatrice, haar kant van het verhaal. De twee waren sinds enkele maanden een stel.


Vermolen (30) en Smit (20) hebben samen besloten hun relatie af te breken, wegens te drukke agenda's. ,,We hebben gisteren met z'n tweeën lang gepraat en zijn tot de conclusie gekomen dat we gewoon te weinig tijd hebben om echt wat op te bouwen. Je kunt geen goede basis voor een relatie leggen als je elkaar zo weinig kunt zien'', aldus de presentatrice. Ze benadrukt dat Jan en zij als vrienden uit elkaar zijn gegaan.

Wat sneu voor Jan.hahaha weer 1 op het lijstje van de hoer van het Gooi.





SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-12-2006 14:43 by Slechtheid Profiel van Slechtheid



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-12-2006 17:00 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 21 december 2006 13:02 schreef Lainedil het volgende:
Dus toch een rot appeltje bij rechts.
Men is goed op de hoogte van het Nederlandse recht. Niet bwezen = niet schuldig bevonden dus mag je ook niet verkondigen dat hij het gedaan heeft.
Om links te pesten heeft Graus volgende keer mijn stem.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-12-2006 17:04 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Hahaha, ben je op je pik getrapt ofzo?


Bruce Banner


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-12-2006 17:08 by spectre Profiel van spectre

Ah, met een duitse naam weet je eigenlijk al meteen wat je in huis haalt, dus zo raar vind ik het eigenlijk niet.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-12-2006 17:15 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Ik word anders nooit (met opzet) geslagen door mijn vriendin.

(ooit een keer een verschrikkelijk hard knietje in de zak gehad, toen ze wat onrustig sliep... maar verder niets )


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2006 17:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 december 2006 17:15 schreef Lainedil het volgende:
..ooit een keer een verschrikkelijk hard knietje in de zak gehad ...
Ik mag haar wel ...


Nix
Usericon van Nix
Posted 21-12-2006 17:18 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 21 december 2006 14:41 schreef Smoochy het volgende:
Ellemieke Vermolen en Jan Smit uit elkaar

anp | Gepubliceerd op 19 december 2006, 16:41
Laatst bijgewerkt op 19 december 2006, 16:47

AMSTERDAM - Presentatrice Ellemieke Vermolen en de Volendamse zanger Jan Smit zijn uit elkaar. Dat heeft SBS6 dinsdag meegedeeld. Vermolen vertelt dinsdagavond in Shownieuws, waar ze werkt als presentatrice, haar kant van het verhaal. De twee waren sinds enkele maanden een stel.


Vermolen (30) en Smit (20) hebben samen besloten hun relatie af te breken, wegens te drukke agenda's. ,,We hebben gisteren met z'n tweeën lang gepraat en zijn tot de conclusie gekomen dat we gewoon te weinig tijd hebben om echt wat op te bouwen. Je kunt geen goede basis voor een relatie leggen als je elkaar zo weinig kunt zien'', aldus de presentatrice. Ze benadrukt dat Jan en zij als vrienden uit elkaar zijn gegaan.

Wat sneu voor Jan.hahaha weer 1 op het lijstje van de hoer van het Gooi.






Ohhhhhhh cupido laaaat me toch met ruuuuuuuuuuuust!




I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-12-2006 17:18 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

LAAAWLLL!!! @ Sjonnie H.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 21-12-2006 17:18]


Bruce Banner


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-12-2006 17:20 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 21 december 2006 17:15 schreef Lainedil het volgende:
ooit een keer een verschrikkelijk hard knietje in de zak gehad


Dus je hebt er wel 1 Maar geen inhoud zeker

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-12-2006 17:23]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-12-2006 17:26 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 21 december 2006 17:20 schreef spectre het volgende:
Dus je hebt er wel 1 Maar geen inhoud zeker


Lijkt me wel [edit: dat ik inhoud heb dus ], anders was het niet zo godsafgrijselijk pijnlijk....

Maar we zijn offtopic. ONTOPIC SPEC EN LAIN

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 21-12-2006 17:27]


Bruce Banner


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-12-2006 17:28 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 21 december 2006 8:01 schreef Slechtheid het volgende:
Bestel de folie hier.
Nanotechnologie voor E9,99?



quote:
LINKER HERSENHELFT
Gevoelstroonissen in je rechter lichaamsdeel.
Moeite met de volgorde van alledaagse handelingen, traagheid en onzekerheid.
Moeilijk op woorden komen.
Gebrekkige taalproductie en meer moeite met schrijven (Expressieve afasie).
Moeite met herhalen wat u kort van tevoren hebt gehoord.
RECHTER HERSENHELFT
Gevoelstroonissen in je linker lichaamsdeel.
Leesproblemen (problemen met het leren van 'droge' feitenkennis en verwerking van letters en klanken).
Concentratie problemen en moeilijk het tempo bij kunnen houden.
Vaak moeilijkheden met het inschatten van ruimte en tijd.
Impulsief en chaotisch gedrag.
Emotionele onevenwichtigheid.


wtf, het klopt allemaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-12-2006 17:29]


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-12-2006 17:57 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 21 december 2006 17:26 schreef Lainedil het volgende:
Lijkt me wel [edit: dat ik inhoud heb dus ], anders was het niet zo godsafgrijselijk pijnlijk....
Dat is waar


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-12-2006 4:37 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 21 december 2006 17:28 schreef Schaep het volgende:
wtf, het klopt allemaal.
Was dat van dezelfde site?


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 22-12-2006 14:06 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Samir A. in hongerstaking

VUGHT - De recent veroordeelde terrorist Samir A. is sinds dinsdag in hongerstaking gegaan. Hij verzet zich tegen het feit dat de terroristenafdeling van de gevangis in Vught waar hij nu verblijft, een gezamenlijke afdeling voor mannen en vrouwen is.

De advocaat van A., Victor Koppe, bevestigt de hongerstaking van zijn cliënt vrijdag. Volgens hem is het verblijven op een gemengde afdeling tegen de geloofsovertuiging van A. Op dit moment zijn er twee vrouwen op die afdeling en dat leidt tot grote onderlinge spanningen, aldus Koppe.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-12-2006 14:07 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Paar weken, dan zijn we er van af.

Succes Samir, je kan het


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-12-2006 14:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 22 december 2006 14:07 schreef Lainedil het volgende:
Paar weken, dan zijn we er van af.

Succes Samir, je kan het
aanslag plegen kon ie ook nei ..


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 22-12-2006 15:53 by Iskariot Profiel van Iskariot

Kerstman sterft aan hartaanval

Uitgegeven: 22 december 2006 13:49
Laatst gewijzigd: 22 december 2006 13:52
LONDEN - Kinderen uit de Schotse plaats Dundee hebben de schrik van hun jonge leven beleefd toen de plaatselijke kerstman voor hun ogen neerzeeg en zijn laatste adem uitblies.

De 82-jarige man, de vroegere directeur van een rederij, kreeg bij het uitdelen van cadeautjes een hartaanval. Pogingen om hem te reanimeren waren tevergeefs, meldden Britse media vrijdag.


Sinterklaas über allesch


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-12-2006 15:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Die kinderen SCARRED FOR LIFE!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-12-2006 17:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 december 2006 8:01 schreef Slechtheid het volgende:


Bestel de folie hier.
Nanotechnologie voor E9,99?

nanotechnologie is niet zo bijzonder hoor, veel nanostructuren maken zichzelf. pas hebben ze ook nanostructuren in middeleeuwse zwaarden gevonden. de smeden maakten de omstandigheden wel goed maar ze wist waarschijnlijk niet wat ze deden.

quote:
Op 21 december 2006 8:47 schreef karnivoor het volgende:
hehe wat een bullshit dat van die straling. straling omzetten naar andere straling

hehe ja k geloof er ook niet veel van. de zon straalt ook heel veel en gewoon licht zou dan ook schadelijk moeten zijn.

maar straling omzetten naar andere straling is niet zo bijzonder. dat gebeurt best veel met gewoon licht wordt er ook veel omgezet naar warmte straling.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 22-12-2006 18:25 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 22 december 2006 14:06 schreef Psychonaut het volgende:
Op dit moment zijn er twee vrouwen op die afdeling en dat leidt tot grote onderlinge spanningen, aldus Koppe.




Suck my piss


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen