![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Schepper van hond Scooby-Doo overleden di 09/01/07 - Iwao Takamoto, de Amerikaanse animator die tekenfilmfiguren als Scooby-Doo en Muttley bedacht, is op 81-jarige leeftijd in Los Angeles overleden aan de gevolgen van een hartaanval. Hij was verantwoordelijk voor personages uit The Flintstones en The Jetsons toen hij voor de Hanna-Barbera-studio werkte. Takamoto werkte ook mee aan films als "Peter Pan", "101 Dalmatiërs" en "Assepoester". Bron: © http://imagecache2.allposters.com/images/pic/PF/PF_826170_999~Scooby-Doo-Fractal-Posters.jpg De hond Scooby-Doo bedacht hij na een gesprek met iemand die voor Deense doggen zorgde. Takamoto hield echter geen rekening met de specifieke kenmerken van het hondenras. "Ik besliste hem een bochel te geven, kromme poten en een grote kin. Zelfs zijn kleur is fout", aldus Takamoto. Tijdens WOII leerden medegevangenen in een kamp hem tekenen. Takamato was tot aan zijn dood ondervoorzitter van Warner Bros Animation.De animator stierf amper een maand na medestichter van Hanna-Barbera Joseph Barbera. bron: vrtnieuws http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/nieuws/details/070109ripTakamoto/index.shtml Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Oooh er is brand in de gevangenis hier in Zwolle, geen idee of er doden of gewonden zijn. Ik zag wel een ambulance net ![]() ![]() |
|
post een screenshot anders! Suck my piss ![]() |
|
quote:O. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Terroristenafdeling gevangenis Vught brandonveilig Uitgegeven: 9 januari 2007 18:01 Laatst gewijzigd: 9 januari 2007 18:04 VUGHT - Het gebouw van de speciale terroristenafdeling van de gevangenis is Vught is extreem brandonveilig. De eerste verdieping van het gebouw moet daarom binnen een week worden gesloten. Burgemeester Joep Baartmans-Van den Boogaart van de gemeente Vught heeft dat dinsdagavond gezegd op een persconferentie. Zij wist niet te vertellen of op die verdieping ook (veroordeelde) terroristen zitten gedetineerd. Ik zeg: Houden zo. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
We don't need no water, let the motherfucker burn! Burn motherfucker, burn! Suck my piss ![]() |
|
quote: laat maar affikken, hoef je ook geen geld meer te betalen voor die lijers. Against God and Government ![]() |
|
Wat een stoere reply hoor. Je bent zeker ook voor de doodstraf? Als jij een nachtje in de cel zit voor wildplassen en je kater daar mag uitslapen sta je ook te juichen als je celgenoot z'n matras in de fik steekt. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 09-01-2007 19:15] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: .... stoute gedetineerde! ![]() |
|
quote: inderdaad. Against God and Government ![]() |
|
Probleem is dat niet iedereen in de gevangenis zit schuldig is (jaja fouten worden gemaakt). Zwart-wit beelden zijn misschien lekker makkelijk (mensen in gevangenis zijn slecht, moeten dood want ze kosten geld!) maar helaas is de realiteit ingewikkeld. Maar jij mag je wel terugtrekken in je eigen wereldje waar alles goed of kwaad is hoor ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
mooi Against God and Government ![]() |
|
quote: Alsof het goedkeuren van de doodstraf je meteen een domme mongool maakt. Helaas is de realiteit ingewikkeld ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Een vader in de Verenigde Staten heeft een medewerker van Walt Disney World aangeklaagd. De medewerker, verkleed als het Disney figuur "Teigetje", zou namelijk zijn zoon geslagen hebben toen de twee vrijdag op de foto gingen. De medewerker, Michael J. Fedelem, is inmiddels geschorst door de hoge mannen bij Disney en een onderzoek loopt. "Lichamelijk contact tussen medewerkers en bezoekers is niet toegestaan", aldus een woordvoerder. Volgens de vader, Jerry Monaco, zou Fedelem zijn zoon opzettelijk op of rond het hoofd hebben geslagen. De autoriteiten melden dat Monaco het incident heeft gefilmd, maar de opname zou volgens een woordvoerder maar een gedeelte laten zien. In 2004 deed zich een soortgelijk incident voor, toen een medewerker verkleed als Teigetje de borsten van een 13-jarige meisje zou hebben aangeraakt. Die man werd toen door de rechter vrijgesproken. Filmpje ![]() ![]() |
|
quote:Wat jij nu gelukkig niet doet. We kennen allemaal genoeg voorbeelden waarbij de doodstraf een mooie oplossing zou zijn: Dutroux, Volkert van de G. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Nee, het is lomp om te zeggen dat alle mensen in het gevang verdienen om levend te verbranden. Dat is mijn punt. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Ik kan er inderdaad niet mee zitten als die toko tot de grondvesten af fikt hoor. Against God and Government ![]() |
|
Maar geloof jij ook dat iedere persoon dat daar verdiend? Of zou jij 10 onschuldige personen neerschieten om daarmee 20 misdadigers te pakken? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote:Sommige mensen zijn wat minder humanistisch. Niets mis mee. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Ik geloof niet dat iedereen schuldig is, maar daar zitten niet alleen onschuldige mensen, verder maakt het mij gewoon niet uit. Against God and Government ![]() |
|
Nou dan ben ik behoorlijk safe als ik dit zo lees ![]() quote: ![]() |
|
Hahaha, heerschend nieuws! Ik zit dan ook wel goed. ![]() |
|
quote: No shit Sherlock. Om maar ontopic te blijven. Celstraf geëist tegen Schiphol-bewaarders Uitgegeven: 9 januari 2007 14:35 HAARLEM - Officier van justitie M. Lengers heeft dinsdag voor de rechtbank in Haarlem drie jaar celstraf geëist, waarvan een half jaar voorwaardelijk, tegen twee gevangenbewaarders van het detentiecentrum op Schiphol-Oost. De mannen worden ervan verdacht dat zij in 2006 bolletjes met cocaïne hebben aangenomen van drugskoeriers en doorverkocht. Volgens de officier verduisterden ze daarmee bewijsmateriaal, maakten ze misbruik van hun positie en ondermijnden ze het rechtssysteem. De twee bewaarders, de 28-jarige Dwight S. uit Zaandam en de 36-jarige Marcello M. uit Zandvoort gaven toe dat ze fout waren geweest. Ze verklaarden tussen de 4000 en 6000 euro te hebben verdiend. De bolletjesslikkers, zo bleek tijdens de zitting, wisten in Suriname al aan welke bewaarders ze een deel van hun bolletjes moesten afstaan in ruil voor een lagere straf. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |