IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : nieuwstopic deel veel Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-11-2006 11:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

he, Tech-9 bestaat nog!!!!

Skinheads in Tilburg misdragen zich

De politie in Tilburg is op zoek naar een groep skinheads die afgelopen zondag drie en mogelijk nog meer mensen hebben mishandeld. Dat gebeurde na een concert in popcentrum 013 waar de hardcore-punkbands Discipline, Tech-9 en Discharger optraden. Tijdens het optreden ontstond ruzie met een bezoeker die één van de skinheads aansprak die zich op racistische wijze zou hebben geuit. Het ging om een gebaar, maar de politie wil dat niet toelichten.

In ieder geval werd het beklag niet gewaardeerd. De skinheads hebben de bezoeker buiten opgewacht, en door een ruit gegooid. Ook een 39-jarige man uit Sliedrecht en een 16-jarig meisje uit Hellevloetsluis die het feest hadden bijgewoond, werden buiten mishandeld. De man liep een hoofwond op die in het ziekenhuis gehecht moest worden. Het meisje kreeg een klap in haar gezicht.

Daarnaast kreeg de politie ook meldingen van voorbijgangers op de Spoorlaan die lastig werden gevallen door een groep van vijf skinheads en een meisje die racistische leuzen riepen.

De politie wil geen mededelingen doen over de afkomst of de huidskleur van de slachtoffers. De slachtoffers zouden 'redelijk willekeurig' zijn gekozen.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 28-11-2006 11:13 by Argus Profiel van Argus

Is Mental al weer boven water ?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 28-11-2006 11:14 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 28 november 2006 11:06 schreef Misanthrope het volgende:
Verwarmd of vloerverwarming is ook een heel verschil. Zo luxe ga ik meestal nog niet op vakantie.


Vloerverwarming is anno 2006 vrij normaal / goedkoop / in onderhoud (sloopgevoelig) wellicht nog wel goedkoper


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2006 11:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 november 2006 11:03 schreef Schaffelaer het volgende:
Een politiecel is wat anders dan een gevangeniscel. Hier zitten arrestanten in, geen veroordeelden.

Televisie en computerspelletjes gaat mij ook wat ver, maar een cel mag toch tenminste verwarmd zijn imo...
IMHO: bullshit ..

Politiecellen en gevangeniscellen moeten een uitstraling en beleving hebben dat iemand er nooit weer wil zitten.

Niets helpt iemand die net voor het eerst een diefstal gepleegd heeft em gepakt is dan een nachtje in een gure naar pis stinkende politiecel. Ook al is die onschuldig, dan weten ze hoe ze terecht komen, laten ze het wel uit hun hoofd ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-11-2006 11:41 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 28 november 2006 11:38 schreef Jenje het volgende:
IMHO: bullshit ..

Politiecellen en gevangeniscellen moeten een uitstraling en beleving hebben dat iemand er nooit weer wil zitten.

Niets helpt iemand die net voor het eerst een diefstal gepleegd heeft em gepakt is dan een nachtje in een gure naar pis stinkende politiecel. Ook al is die onschuldig, dan weten ze hoe ze terecht komen, laten ze het wel uit hun hoofd ...


ook dat geloof ik niet , anders zouden er in bijv landen met een wat strengere aanpal overduidelijk minder criminelen moeten zijn en ik vraag me af of dat werkelijk het geval is. wat natuurlijk niet wil zeggen dat een cel een luxehotel moet benaderen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-11-2006 11:49 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 28 november 2006 11:41 schreef attila_de_hun het volgende:
ook dat geloof ik niet , anders zouden er in bijv landen met een wat strengere aanpal overduidelijk minder criminelen moeten zijn en ik vraag me af of dat werkelijk het geval is. wat natuurlijk niet wil zeggen dat een cel een luxehotel moet benaderen.
In sommige landen stelen mensen uit noodzaak. In Nederland hoeft men niet uit noodzaak te stelen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-11-2006 11:50 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 28 november 2006 11:14 schreef Argus het volgende:
Vloerverwarming is anno 2006 vrij normaal / goedkoop / in onderhoud (sloopgevoelig) wellicht nog wel goedkoper
Waarom mogen zij dan zelf hun vloerverwarming bedienen als het zo niet sloopgevoelig zou moeten zijn?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2006 11:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 november 2006 11:49 schreef Misanthrope het volgende:
In sommige landen stelen mensen uit noodzaak. In Nederland hoeft men niet uit noodzaak te stelen.
+1, kennelijk ziet men vertroetelen van gevangenen als een vorm van welvaart ..

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 28-11-2006 11:53]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2006 11:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Turkse meisjes weer naar school

Uitgegeven: 28 november 2006 11:40
Laatst gewijzigd: 28 november 2006 11:45

AMSTERDAM - De twee Turkse meisjes die van de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) het land uit moeten, komen voorlopig weer terug op school. De 16-jarige Sumeyra en haar 14-jarige zusje Ceyda zouden eigenlijk dinsdag (vandaag) Nederland moeten verlaten omdat ze illegaal in Nederland verblijven. De meisjes mogen nu echter blijven totdat minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) Kamervragen over hen heeft beantwoord.

Volgens rector Gerard Klooker van het Hervormd Lyceum West in Amsterdam hebben de meisjes en hun vader, die wel de Nederlandse nationaliteit heeft, dinsdag nog een afspraak met een advocaat. "Daarna hervatten ze hun schoolleven weer. We hopen natuurlijk dat uitstel afstel wordt."


Volgens de IND moeten de meisjes uiteindelijk toch het land verlaten. Hun verzoek om een verblijfsvergunning is tot nu toe tweemaal afgewezen omdat ze zonder visum Nederland binnen waren gekomen. Ze kunnen alsnog vanuit Turkije een visum aanvragen en dan in Nederland opnieuw een poging doen een verblijfsvergunning te krijgen. Als ze aan de voorwaarden voldoen, dan kunnen de meisjes volgens de IND in Nederland blijven.

Stiefmoeder

Klooker zei dinsdag dat de vader van de meisjes er niet zoveel vertrouwen in heeft dat dit zo simpel kan worden geregeld vanuit Turkije. Sumeyra en Ceyda kwamen in 1995 naar Nederland. Hun vader en stiefmoeder hadden de voogdij overgenomen van hun biologische moeder.

De beslissing van de IND heeft geleid tot verontwaardigde reacties. Klooker stuurde burgemeester Job Cohen ten einde raad een e-mail met de vraag of hij zijn invloed kon gebruiken om de leerlingen in het land te houden. Ook hebben de SP, D66 en GroenLinks minister Verdonk om opheldering gevraagd.



Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 28-11-2006 12:00 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Godverdomme, hier kan ik wel zo link om worden he.

Hoe lullig het voor ze is, duidelijkheid moet er zijn. Ze mogen niet in NL blijven. Einde verhaal, geen blaartrekkende verhalen en tranentrekkende gezichten in de media, gewoon wegwezen.



True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2006 12:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 november 2006 12:00 schreef Murdering Monk het volgende:
Godverdomme, hier kan ik wel zo link om worden he.

Hoe lullig het voor ze is, duidelijkheid moet er zijn. Ze mogen niet in NL blijven. Einde verhaal, geen blaartrekkende verhalen en tranentrekkende gezichten in de media, gewoon wegwezen.


Juust en niet ze dan nog 10 jaar in Nederland laten rondneuzelen. Weg = weg ..


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-11-2006 12:01 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Oh, wat kunnen we ons gelukkig prijzen met onze biculturele medelanders!

http://www.partypeeps2000.com/members/utrecht_maffia.aspx


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 28-11-2006 12:01 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 28 november 2006 11:50 schreef Misanthrope het volgende:
Waarom mogen zij dan zelf hun vloerverwarming bedienen als het zo niet sloopgevoelig zou moeten zijn?


Nou, laten we even mezelf als voorbeeld nemen.
Argus en radiator == ding van muur, heet water over mensjes heen boel veel zielig -> ellende

Argus en vloerverwarming. Stamp stamp stamp. Vloer is er nog steeds....

Als je het paneeltje al crappy maakt is dat altijd nog sneller te vervangen dan een heel radiator gebeuren.
Dus.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 28-11-2006 12:03 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Idd. En wie draait er uiteindelijk allemaal voor op? De belastingbetaler...
PLeur toch eens op met dat geziek, ze weten zelf ook vedromod goed dat ze fout zitten, houd dan de eer aan jezelf.

Maar wat dat betreft baal ik ook gruwelijk vanNL, want die 2 meisjes zullen wel weer omarmd worden onder het motto: "ah, da's zielig"
Zielig my ass, zorg eerst maar eens dat het voor iedereen met de NL nationaliteit eens op orde komt, kijk dan maar eens naar anderen.

edit:@Jenje dus..

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 28-11-2006 12:03]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-11-2006 12:03 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 28 november 2006 12:01 schreef Argus het volgende:
Nou, laten we even mezelf als voorbeeld nemen.
Argus en radiator == ding van muur, heet water over mensjes heen boel veel zielig -> ellende

Argus en vloerverwarming. Stamp stamp stamp. Vloer is er nog steeds....

Als je het paneeltje al crappy maakt is dat altijd nog sneller te vervangen dan een heel radiator gebeuren.
Dus.
Ok, dus alleen maar een betonnen blok waar de gevangene in moet zitten, daar kan ik me wel in vinden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2006 12:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 november 2006 12:01 schreef Misanthrope het volgende:
Oh, wat kunnen we ons gelukkig prijzen met onze biculturele medelanders!

http://www.partypeeps2000.com/members/utrecht_maffia.aspx
Nha oppakken en uitzetten!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-11-2006 12:04 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 28 november 2006 12:03 schreef Murdering Monk het volgende:
Idd. En wie draait er uiteindelijk allemaal voor op? De belastingbetaler...
PLeur toch eens op met dat geziek, ze weten zelf ook vedromod goed dat ze fout zitten, houd dan de eer aan jezelf.

Maar wat dat betreft baal ik ook gruwelijk vanNL, want die 2 meisjes zullen wel weer omarmd worden onder het motto: "ah, da's zielig"
Zielig my ass, zorg eerst maar eens dat het voor iedereen met de NL nationaliteit eens op orde komt, kijk dan maar eens naar anderen.

edit:@Jenje dus..
Och, gelukkig gaat Wouter Bos zich overmorgen inzetten om die 26.000 (inmiddels 32.000 vanwege familie's die zijn overgehaald) asielzoekerts terug naar Nederland te krijgen! Wat zijn ze ook zielig he, en zo knuffelbaar!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-11-2006 12:05 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 28 november 2006 12:03 schreef Jenje het volgende:
Nha oppakken en uitzetten!
Nee man, R.E.S.P.E.C.T.! Je weet togggg.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 28-11-2006 12:05 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 28 november 2006 12:03 schreef Misanthrope het volgende:
Ok, dus alleen maar een betonnen blok waar de gevangene in moet zitten, daar kan ik me wel in vinden.


Het is ook zodat de zielige persoon met te kleine schoentjes zichzelf niets kan doen he.
Die infozuil ellende met TV en games is ook niet zo makkelijk te slopen als zeg een losse TV.

In die zin is het dus allemaal wel te begrijpen....
(waarom ze uberhaupt games hebben is natuurlijk weer wat anders.)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-11-2006 12:06 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 28 november 2006 12:00 schreef Murdering Monk het volgende:
Godverdomme, hier kan ik wel zo link om worden he.

Hoe lullig het voor ze is, duidelijkheid moet er zijn. Ze mogen niet in NL blijven. Einde verhaal, geen blaartrekkende verhalen en tranentrekkende gezichten in de media, gewoon wegwezen.




In dit geval vind het niet meer dan terecht dat ze mogen blijven. Hun VADER is NEDERLANDER en woont in Nederland. Een beleid dat families uit elkaar trekt kan niet verdedigd worden.

Het gevalletje Taïda Pasic was volstrekt anders aangezien haar ouders NIET in Nederland verbleven en zij hier alleen omwille van haar persoonlijke keuzes wilde blijven.

Oftewel: het lijkt mij voordehandliggend dat het besluit om die twee meisjes terug te sturen teruggedraaid wordt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2006 12:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 november 2006 12:04 schreef Misanthrope het volgende:
Och, gelukkig gaat Wouter Bos zich overmorgen inzetten om die 26.000 (inmiddels 32.000 vanwege familie's die zijn overgehaald) asielzoekerts terug naar Nederland te krijgen! Wat zijn ze ook zielig he, en zo knuffelbaar!
Asielzoekers worden gewoon gebruikt om Verdonk in diskrediet te brengen ... is er eindelijk weer eens een politicus die gaat voor een rechtlijnig beleid en snelle besluitvorm, gaan al die SBS6-pleuris-hoeren zich ermee bemoeien.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 28-11-2006 12:06 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 28 november 2006 12:04 schreef Misanthrope het volgende:
Och, gelukkig gaat Wouter Bos zich overmorgen inzetten om die 26.000 (inmiddels 32.000 vanwege familie's die zijn overgehaald) asielzoekerts terug naar Nederland te krijgen! Wat zijn ze ook zielig he, en zo knuffelbaar!

wat, serieus??

WTF, wanneer gaan ze eens begtinnen met deNL gezinnen die onder de armoede grens zitten te ondersteunen/ontlasten ipv van allocchtonen eerder helpen dan Nederlanders?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-11-2006 12:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 28 november 2006 12:01 schreef Misanthrope het volgende:
Oh, wat kunnen we ons gelukkig prijzen met onze biculturele medelanders!

http://www.partypeeps2000.com/members/utrecht_maffia.aspx


maar hoe zit het nu eiegenlijk?? ik las dat de vader wel de Nederlandse nationaliteit had. als je dan een kind krijgt, is hij/zij dan niet automatisch nederlander???


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 28-11-2006 12:08 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 28 november 2006 12:07 schreef attila_de_hun het volgende:
maar hoe zit het nu eiegenlijk?? ik las dat de vader wel de Nederlandse nationaliteit had. als je dan een kind krijgt, is hij/zij dan niet automatisch nederlander???


De kiddo's zijn in turkistan geboren


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 28-11-2006 12:08 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 28 november 2006 12:06 schreef Chelman het volgende:
In dit geval vind het niet meer dan terecht dat ze mogen blijven. Hun VADER is NEDERLANDER en woont in Nederland. Een beleid dat families uit elkaar trekt kan niet verdedigd worden.

Het gevalletje Taïda Pasic was volstrekt anders aangezien haar ouders NIET in Nederland verbleven en zij hier alleen omwille van haar persoonlijke keuzes wilde blijven.

Oftewel: het lijkt mij voordehandliggend dat het besluit om die twee meisjes terug te sturen teruggedraaid wordt.

Je hebt een punt, maar:

Er is een fout gemaakt, ze zijn zonder visum, weet ik veel iets NL binnengekomen.
De vader is NEderlander, die had dit moeten weten, dus vette pech.

Ze zouden wat mij betreft mogen blijven, idd, die pa is Nederlander, maar omdat pa (al dan niet) bewust een fout maakte, vind ik wel dat pa even een flinke boete mag betalen, zo niet -->uitzetten.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen