![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Waar ben je bang voor?? ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: http://www.sparklywater.co.uk/flash/palestine.swf HAHA, uberpwnd! edit: nog wat zinnigs: allebei mijn ouders zijn niet Nederlands, maarja ik ben blank! [Dit bericht is gewijzigd door stoomfiets op 28-11-2006 12:13] I am the 1%. ![]() |
|
quote:Maar hun moeder is TURKS. Als ouders van elkaar scheiden en de een gaat in een ander land wonen, dan hoeven de kinderen wat mij betreft daar toch niet automatisch genaturaliseerd te worden, sterker nog, dat zou ik vrij grote onzin vinden. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Waarschijnlijk zijn jouw ouders wel in staat bij te dragen aan de Nederlandse maatschappij. ![]() + Dat filmpje, wtf... Is die Utrechtse maffia nou echt zo dom? [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 28-11-2006 12:17] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Jep ![]() I am the 1%. ![]() |
|
quote:Eigenlijk had ik dat al door moeten hebben toen ik die site doorscrolde. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
lal@ maffia. Doet me denken aan kindercola of redbull. Suck my piss ![]() |
|
Kindercola maffia ![]() I am the 1%. ![]() |
|
quote: Maar ze moeten wel automatisch het recht krijgen om bij een van hun ouders naar keuze te wonen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() Paulie Walnuts gaat hier van balen. Suck my piss ![]() |
|
dat boeit marlon geen fuck ![]() ![]() I am the 1%. ![]() |
|
quote:Klaarblijkelijk zijn ze op illegale wijze hiergekomen, dus dan is het ook niet meer dan terecht dat ze het land weer uitmoeten. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Familieintegriteit en belang van kinderen (want daar hebben we het hier over) staan boven regeltjes. In geval van zelfbeschikkende (jong)volwassenen wiens familie elders woont is de situatie natuurlijk volstrekt anders. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Dus een kind dat ergens in een ander land is geboren, na één jaar naar Nederland gaat omdat de ouders daarheen gaan (om wat voor reden dan ook), hier opgroeit en na 13 jaar te horen krijgt dat, omdat ze hier niet is geboren, terugmoet naar een land dat ze niet kent, is wel in het belang van het kind? quote: Als er bij het beleid van Verdonk vragen worden gesteld, is het standaardantwoord van haar en velen alhier: 'regels zijn regels'. Beetje elkaar tegensprekend, nietwaar? [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 28-11-2006 12:42] ![]() |
|
Blijkbaar ![]() |
|
quote: Daar had die vader ook aan kunnen denken toen die hier heen emigreerde. ![]() |
|
Sinds wanneer moet een Nederlander naar Nederland emigreren dan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-11-2006 12:45] ![]() |
|
Begreep dat die genaturaliseerd was? ![]() ![]() |
|
In dat geval is het toch ook een Nederlander ![]() Maar, waar maak je dat uit op? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-11-2006 12:47] ![]() |
|
Niet toen die emigreerde... en nergens, er staat hier ook te weinig informatie om er iets zinnigs op te zeggen wmb. [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 28-11-2006 12:49] ![]() |
|
quote: ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Eigenlijk ook vrij triest, 'Satanklaas'. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
*zucht* het is weer eens zover ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |