IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : nieuwstopic deel veel Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-01-2007 15:49 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 januari 2007 13:51 schreef Chelman het volgende:
Mogen parlamentariërs van een vreemde macht zich zomaar mengen in de politiek van een andere, soevereine staat?

Ik hoop dat die lelijke pot een forse veroordeling aan de broek krijgt. Mogen mensen met een stafblad in de Tweede Kamer zitting nemen trouwens?
Da's toch die doos van "val me niet lastig met de feiten; ik hóef niet te zien wat onze jongens in Afghanistan doen om te weten dat ik er tegen ben dus ik ga fijn naar Schotland"? Die doos?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-01-2007 16:09 by aerodis Profiel van aerodis

.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 08-01-2007 16:09]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-01-2007 16:09 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Dat wijf moet zo hard dood; En de rest vd SP trouwens ook.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-01-2007 16:12 by aerodis Profiel van aerodis

pas op, een doodsbedreiging!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-01-2007 16:26 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 8 januari 2007 15:26 schreef Rotzak het volgende:
Als tweede kamer lid heb je toch een belangrijke functie? Wat doet die teef dan met haar dikke reet in Schotland? En wie betaald dat? De werkende man zeker weer.


Op zich is het wel kerstreces (tot 15 januari) en ik gok erop dat het inderdaad de werkende man is die dit betaalt. Niet uide belastingen maar uit de door Yang Maorijnissen beheerde partijkas.

Het had erger gekund dus, wat niet wegneemt dat zij zich met nuttigere zaken bezig had kunnen houden. Ik vraag me ook af of zij beseft dat een kernsub geen Weapon of Mass Destruction is. Een kernsub wordt door kernenergie aangedreven maar bevat niet per sé kernwapens (elke sub kan je in principe met een willekeurige BM uitrusten). Maar goed, logisch doorredeneren is nooit de sterkste kant van de SP geweest.

Damn, zij is echt uit een pottenbakkerij ontsnapt:



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-01-2007 16:28 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Kerstreces t/m 15 januari...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-01-2007 16:30 by Chelman Profiel van Chelman

Joh.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 08-01-2007 16:33 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Tot 15 January vakantie?? allemachtig


Against God and Government


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-01-2007 16:34 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 8 januari 2007 16:30 schreef Chelman het volgende:
Joh.
Als in, wtf!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-01-2007 16:34 by spectre Profiel van spectre

ach zeikstraal


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-01-2007 16:35 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 8 januari 2007 16:33 schreef Rotzak het volgende:
Tot 15 January vakantie?? allemachtig


Nee. Geen vakantie. Kamerreces. Een vrij wezenlijk verschil.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-01-2007 17:01 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 januari 2007 13:51 schreef Chelman het volgende:
Mogen parlamentariërs van een vreemde macht zich zomaar mengen in de politiek van een andere, soevereine staat?
Het is maar wat je mengen noemt. Zij maakt op deze manier haar ongenoegen kenbaar, de VS dreigt met het binnenvallen van ons land zodra er een Amerikaan voor het Internationaal Strafhof gedaagd wordt. Uiteindelijk zijn het de regeringsleiders of de internationale verdragsorganisaties die elkaar op de vingers tikken maar dergelijke acties lijken mij niet verboden. Het is trouwens ook niet de eerste keer dat Van Velzen op deze wijze protesteert.

quote:
Ik hoop dat die lelijke pot een forse veroordeling aan de broek krijgt.
Ik zou het dan wel weer mooi vinden als JP het zoals een goed premier betaamt haar vrij gaat krijgen. Als Mat Herben dat al lukte met vliegtuigspotters in Griekenland dan moet dit helemaal een fluitje van een cent zijn

quote:
Mogen mensen met een stafblad in de Tweede Kamer zitting nemen trouwens?
Lijkt me niet wenselijk maar waar trek je de grens in dat geval?



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-01-2007 17:03 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 8 januari 2007 17:01 schreef Judge M. het volgende:
Lijkt me niet wenselijk maar waar trek je de grens in dat geval?


Terrorisme?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-01-2007 17:16 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 8 januari 2007 17:01 schreef Judge M. het volgende:
Het is maar wat je mengen noemt. Zij maakt op deze manier haar ongenoegen kenbaar, de VS dreigt met het binnenvallen van ons land zodra er een Amerikaan voor het Internationaal Strafhof gedaagd wordt.


Manipulatieve sociotechniek in actie. 'De VS' (regering) heeft hier nooit mee gedreigd; NL en VS zijn leden van een alliantie, die dreigen elkaar niet. Iemand heeft dit ooit genoemd als een mogelijke consequentie van gevangennemen van VS soldaten en die gaan berechten in D'Haag zonder dat de VS het hof in D'Haag erkent. Ik kan je vertellen dat indien Lutjebroekistan een Nederlandse soldaat gevangen neemt en berecht door een hof wat NL niet erkent dat een aanval van NL op Lutjebroekistan dan ook als een mogelijke consequentie gezien mag worden.

Daar bericht men echter begrijpelijkerwijs niet over.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-01-2007 17:19]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-01-2007 17:17 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 8 januari 2007 17:01 schreef Judge M. het volgende:
Lijkt me niet wenselijk maar waar trek je de grens in dat geval?


Bij het veroordeeld worden voor een misdaad, in tegenstelling tot veroordeeld worden voor een overtreding. (Felony versus Misdemeanor)

Deze scheidslijn is haarscherp in de wetboek van strafrecht gedefinieerd.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-01-2007 17:28 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 januari 2007 17:17 schreef Chelman het volgende:
Bij het veroordeeld worden voor een misdaad, in tegenstelling tot veroordeeld worden voor een overtreding. (Felony versus Misdemeanor)

Deze scheidslijn is haarscherp in de wetboek van strafrecht gedefinieerd.
Ik zal je het antwoord schuldig moeten blijven. Zo goed is mijn kennis van de staatsinrichting niet.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-01-2007 17:53 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 8 januari 2007 17:28 schreef Judge M. het volgende:
Ik zal je het antwoord schuldig moeten blijven. Zo goed is mijn kennis van de staatsinrichting niet.


Ik heb het even gechecked en het blijkt dat bij veel strafbepalingen zoiets staat:

quote:

Artikel Z 11
De in de artikelen Z 1 tot en met Z 4 bedoelde strafbare feiten worden als misdrijven beschouwd en de in de artikelen Z 6 tot en met Z 10 bedoelde strafbare feiten als overtredingen.



De onderverdeling is er dus wel.

Wat er volgens mij niet in staat is dat je geen Tweede Kamer lid zou mogen zijn. Beperkingen voor ambtenaren en zo zijn wel expliciet benoemd. Wel kan de rechter in sommige gevallen bepaalde burgerrechten ontnemen. Het is dus vaag.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 08-01-2007 18:38 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:


GeenStijl verklaart Felix Meurders dood

De weblog GeenStijl heeft de dood van presentator Felix Meurders gemeld.

Het bleek echter om een 'grap' te gaan, want Meurders was op het moment dat het bericht werd geplaatst live te horen op Radio 2. Dat terwijl hij net de liveshow van De Leugen Regeert (vrijdag) had afgerond. Zaterdag presenteerde hij gewoon Kassa.

In de uitzending van De Leugen Regeert werd een onderzoek gepresenteerd naar de betrouwbaarheid van de media. Daaruit bleek dat weblogs en GeenStijl in het bijzonder door jongeren niet erg betrouwbaar worden gevonden.


Onbetrouwbaarheid
De VARA kon de 'grap' niet waarderen. ''Hij is live op Radio 2 geweest. Dit is echt geen stijl", aldus een woordvoerder.

bericht zoals op geenstijl geplaatst:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045402.html


.........LB...............



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-01-2007 18:41 by aerodis Profiel van aerodis

quote:

Valt dit onder die 79% onbetrouwbaarheid?

Jap Wab 06-01-07 @ 12:46

nu 80% dus,,,

M299 06-01-07 @ 12:47





Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 09-01-2007 9:51 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Geenstijl heerscht, vooral die filmpjes met Rutger


Against God and Government


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-01-2007 13:46 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Vliegtuig Onur Air ontsnapt aan ramp

Uitgegeven: 9 januari 2007 11:45
Laatst gewijzigd: 9 januari 2007 12:10

ISTANBUL - Een vliegtuig van de Turkse luchtvaartmaatschappij Onur Air is oudejaarsdag aan een ramp ontsnapt. Een deur van het vrachtruim sprong open tijdens de vlucht waardoor de cabinedruk wegviel, meldde de Turkse krant Hürriyet dinsdag.

De piloten van het toestel wisten de MD88 veilig aan de grond te zetten. De vlucht was vertrokken van het vliegveld Atatürk International met bestemming Izmir. Twee stukken bagage gingen verloren. Een koffer kwam in de Zee van Marmara terecht, een viel op de landingsbaan.


Als de deur op een hoogte van meer dan 2000 meter open was gesprongen, had dat veel ernstiger gevolgen kunnen hebben, zeggen experts. In 1974 verongelukte een Turkse machine met 346 mensen aan boord doordat een laaddeur opensprong.

Landingsrechten

Onur Air is de afgelopen jaren herhaaldelijk in het nieuws gekomen wegens gebrekkige veiligheid. In 2005 verloor de maatschappij tijdelijke in verscheidene Europese landen, waaronder Nederland, de landingsrechten. Afgelopen zomer nog raakte een vliegtuig van de maatschappij beschadigd tijdens een landing op Rotterdam Airport.



Gewoon laten vliegen hoor, die Turken. Niets aan de hand met dat Onur Air.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 09-01-2007 14:29 by Julia Profiel van Julia

SP-Kamerlid gearresteerd in Schotland

Uitgegeven: 8 januari 2007 13:21
Laatst gewijzigd: 8 januari 2007 14:38

FASLANE - Het SP-Tweede Kamerlid Krista van Velzen is maandag tijdens een blokkadeactie voor de Schotse marinebasis Faslane gearresteerd. Dat meldde oprichtster Angie Zelter van de groep Faslane 365, die de actie organiseert.

De politie pakte Van Velzen en zes Britse parlementariërs op omdat zij demonstreerden voor de poort van de nucleaire basis.

De actie is een protest tegen de plannen van de Britse premier Tony Blair om nieuwe atoomonderzeeërs aan te schaffen. Volgens officiële Britse cijfers belopen de kosten van de ontwikkeling en bouw van de schepen tot het jaar 2027 maximaal circa 30 miljard euro.

Toespraak

"We moeten in Europa niet zorgen voor meer massavernietigingswapens, maar werken aan de ontmanteling ervan", zei Van Velzen eerder. Tijdens het protest, waarbij tientallen meest Britse parlementariërs aanwezig waren, hield ze een toespraak. Zelter verwacht dat het Nederlandse Kamerlid dinsdag weer vrijkomt.

Het actievoeren zit Van Velzen in het bloed. Ze is in verband daarmee vaker opgepakt, valt te lezen op de website van de SP. In Schotland zat ze eerder een maand in de gevangenis, nadat ze tijdens een actie bij een onderzeeër was gearresteerd. Ook moest ze een nacht brommen in een Oekraïense cel wegens acties in Tsjernobyl.

Demonstraties

Van Velzen werkte in Schotland ooit op een experimenteel biologisch bedrijf en kookte vegetarische maaltijden door heel Europa met een groep die demonstraties, acties en festivals ondersteunde.

nu.nl



er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 09-01-2007 14:36 by Iskariot Profiel van Iskariot

Zouden ze ook weten dat atoomonderzeeërs geen massavernietigingswapens zijn?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-01-2007 14:39 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 januari 2007 14:36 schreef Iskariot het volgende:
Zouden ze ook weten dat atoomonderzeeërs geen massavernietigingswapens zijn?


Ahem:

quote:
Op 8 januari 2007 16:26 schreef Chelman het volgende:
Het had erger gekund dus, wat niet wegneemt dat zij zich met nuttigere zaken bezig had kunnen houden. Ik vraag me ook af of zij beseft dat een kernsub geen Weapon of Mass Destruction is. Een kernsub wordt door kernenergie aangedreven maar bevat niet per sé kernwapens (elke sub kan je in principe met een willekeurige BM uitrusten). Maar goed, logisch doorredeneren is nooit de sterkste kant van de SP geweest.







KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 09-01-2007 16:20 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

Neen, niet Vaticaanstad is het kleinste land ter wereld. En ook niet San Marino, Nauru of Tuvalu. Het allerkleinste land op deze aarde is het Prinsdom Sealand, het ligt in de Noordzee en... het staat te koop. Tegen elk aannemelijk bod.


Bron: © http://www.planet.nl/upload_mm/9/c/b/1828682889_1999998498_sea.jpg


Volgens de Britse krant The Times vindt het inmiddels 85-jarige staatshoofd, vorst Roy van Sealand, dat het land met een oppervlakte van 550 vierkante meter in jongere handen moet overgaan.

Marineplatform
Deze voormalige Engelse radiopiraat, die geboren werd als Paddy Roy Bates, nam het voormalige marineplatform vlak voor de kust van het Oost-Engelse Harwich in 1967 in bezit en riep er de Principality of Sealand uit. Het onafhankelijke ministaatje wordt echter door geen enkel lid van de Verenigde Naties erkend.

Toch zit het landje de Britten al jarenlang dwars, wellicht omdat de zelfbenoemde prins geen belasting meer betaalt. De Britse Koninklijke Marine deed in 1968 een poging Sealand te heroveren, maar droop af nadat zij vanaf het platform was beschoten. Daarna is er nooit meer een poging ondernomen om het land weer onder Britse controle te brengen. Dat mag ook niet, want in dat jaar werd ook bepaald dat Sealand in internationale wateren ligt.

Nederlandse krijgsgevangenen
Van de kant van Sealand was het echter niet de laatste oorlogshandeling. In 1978 nam prins Roy een groep Nederlandse en Duitse zakenlieden gevangen die geprobeerd hadden Sealand te veroveren door de zoon van de prins te kidnappen. Pas na moeizame onderhandelingen liet hij zijn 'krijgsgevangenen' weer vrij.

Sealand heeft zelden meer dan een handvol inwoners. Het land heeft een eigen vlag (rood-wit-zwart), volkslied, voetbalteam, postzegels, munt en website. http://www.sealandgov.org/ Een Amerikaanse bezoeker noemde het stalen platform op betonnen pilaren uit 1941 ooit 'onbeschrijfelijk lelijk'.

Brand
Hoofdreden van de voorgenomen verkoop is een aanzienlijke brand die een half jaar geleden op het booreiland woedde. Volgens het staatshoofd heeft deze brand 'de infrastructuur van het land erg veel schade toegebracht en is deze, gezien de gebrekkige bronnen en populatie, moeilijk te herstellen. Ook staat deze ramp de verdere economische ontwikkelingen van het land in de weg'.

Wie het eiland wil kopen, zal er toch zeker miljoenen voor over moeten hebben. Maar dan is vrij uitzicht en volledige privacy wel gegarandeerd.

Bron: Planet http://www.planet.nl/planet/show/id=67777/contentid=794274/sc=8ada95



Member of the iso-betawuste crew!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen