|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@MM: Man flikker her en der een flesje boterzuur naar binnen .. vijftien minuten later staan ze buiten. En idd weer eens laat men zien dat het in Nederland loont om een luie flikker te zijn @ Atilla; Jonge jongens .. mag jij gokken welke bevolkingsgroep! [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 28-11-2006 9:55] |
|
quote:De kop vertelt duidelijk ADHD. Moeten we je uit gaan leggen wat ADHD is? Anyway, een ADHD-er is veel te onrustig om netjes op een trein te wachten, dus je vergelijking slaat als kut op dirk. |
|
quote: laat ik eens gek doen.... Noordafrikanen??? |
|
hehe, zeer politiek correct... |
|
quote: nou vooruit dan, westnoord-afrikanen??? |
|
Nog correcter |
|
Islamietjes! |
|
quote: ik krijg al zo een donkerbruin vermoeden. stelletje kakkerlakken dathet zijn. |
|
Ja, maar in NL zijn dat wel beschermde kakkerlakken, krijg ik het idee... |
|
quote:Je hebt nog eerder een vleermuis uit je spouwmuur dan een mocro uit je kraakpand ... |
|
|
|
bullshit, waar trekken jullie die conclusies vandaan? áls ik al word uitgescholden op straat zijn het sjonnen, paupers, nederlanders dus. |
|
Ja ok, maar ja, dat ben jij alleen ... generaliseer dat dan niet naar alle Nederlandse vrouwen .. |
|
|
|
Pamela Anderson wordt weer vrijgezel Actrice Pamela Anderson gaat weer scheiden. Na vier maanden heeft ze genoeg van rockzanger Kid Rock, en omgekeerd. Onvermijdelijk Anderson, vooral bekend van haar badpak in Baywatch, heeft de scheiding aangevraagd, zegt ze op haar website gezegd. "Ja het is waar. Helaas onvermijdelijk", is haar korte commentaar. Haar publiciteitsagent meldt dat ook Rock een scheidingsverzoek heeft ingediend. Tommy Lee Anderson was tweemaal eerder gehuwd met Motley Crue-drummer Tommy Lee, met wie ze twee zoons heeft. |
|
quote: Ehh ja. Maar jij bent niet het model vrouw uit de doelgroep die ze hier voor ogen hebben denk ik Ik scheld Emo's ook uit Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: welk model vrouw hebben ze voor ogen volgens jou? ik scheld emo's ook uit trouwens....en veel te ouwe metalheads ook. |
|
quote: Afdeling blond, lange benen, rokje, dikke jetsers Een hoer dus quote: Ik ook Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: volgens mij krijg je shit naar je hoofd geslingerd als je er te zelfverzekerd uitziet. althans, is mijn ervaring. vandaar dat ik als emo door het leven ga |
|
quote: Zou dat het zijn...... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Finnen! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:En waar woon jij? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Een politiecel is wat anders dan een gevangeniscel. Hier zitten arrestanten in, geen veroordeelden. Televisie en computerspelletjes gaat mij ook wat ver, maar een cel mag toch tenminste verwarmd zijn imo... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Verwarmd of vloerverwarming is ook een heel verschil. Zo luxe ga ik meestal nog niet op vakantie. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |