IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : nieuwstopic deel veel Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-11-2006 14:34 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Z'n eigen She-Devils nog wel.


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-11-2006 14:36 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 28 november 2006 14:33 schreef Misanthrope het volgende:
Eigenlijk ook vrij triest, 'Satanklaas'.
Je moet het bij metals ook niet in de originele en creatieve hoek zoeken natuurlijk

Maar prachtig, zostraks ook deze fundementalisten in het kabinet!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Nix
Usericon van Nix
Posted 28-11-2006 14:37 by Nix Profiel van Nix

IK HEB GEWONNEN VAN MISANTHROOPJE.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-11-2006 14:38 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 28 november 2006 14:37 schreef Nix het volgende:
IK HEB GEWONNEN VAN MISANTHROOPJE.
Pfff, echnie!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nix
Usericon van Nix
Posted 28-11-2006 14:40 by Nix Profiel van Nix

Je hebt het zelf toegegeven!!!!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-11-2006 14:43 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 28 november 2006 14:40 schreef Nix het volgende:
Je hebt het zelf toegegeven!!!!
Alleen in de categorie pervers!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nix
Usericon van Nix
Posted 28-11-2006 14:46 by Nix Profiel van Nix



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 28-11-2006 15:17 by Nix Profiel van Nix

quote:

Burgemeester Alssema van Staphorst kan het afsteken van vuurwerk op Oudejaarsdag in zijn gemeente niet verbieden. Dat geldt ook voor carbidschieten.
Toch doet de burgemeester een moreel appel op de bevolking. Oudejaarsdag valt dit jaar op zondag. De burgemeester hoopt dat de bevolking de zondagsrust zal eerbiedigen en het vuurwerk een dag eerder zal afsteken. Gisteren maakte Staphorst via de gemeentelijke website al bekend dat de gemeente liever niet ziet dat vuurwerk op Oudejaarsdag wordt afgestoken.



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-11-2006 15:19 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Oprah to make rap song attacking rappers Ice Cube and 50 cent

NEW YORK - Rappers Ludacris ,50 Cent and Ice Cube have dissed Oprah Winfrey. Now, Oprah Winfrey is striking back with a rap diss track produced by hip hop producer Scott Storch.

"I've been called out by these guys, so im going to respond in their own language, rap" the talk show queen tells XXL magazine.

Cube has been quoted as saying: "She's had damn rapists, child molesters and lying authors on her show. And if I'm not a rags-to-riches story for her, who is?"

Last month, 50 complained that Winfrey rarely invites rappers on her talk show: "I think she caters to older white women." Ludacris, whose real name is Chris Bridges, told GQ magazine that the media mogul was "unfair" to him during a show he appeared on last October with co-stars from best-picture Oscar winner "Crash."

Earlier this year, Winfrey defended herself in a surprise appearance on New York City-based radio station Power 105.1.

"I listen to some hip-hop," she told DJ Ed Lover. "You know, I've been accused of not liking hip-hop and that's just not true. I got a little 50 (Cent) on my iPod. I really do. Love 'In Da Club.' ... Love that, and you know, love Jay-Z, love Kanye (West), love Mary J. (Blige)."

Oprah will be releasing this Scott Storch produced track early next week on Power 105.1.


Suck my piss


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-11-2006 15:31 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 28 november 2006 14:33 schreef Misanthrope het volgende:
Eigenlijk ook vrij triest, 'Satanklaas'.
Nee man. Dat is stoer en HET hoogtepunt van artistiek intellect.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2006 17:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Beroering over gijzelingsmonument Bovensmilde

Uitgegeven: 28 november 2006 15:17

BOVENSMILDE - In het Drentse dorp Bovensmilde is beroering ontstaan over een plan een monument te plaatsen ter nagedachtenis aan de gijzeling door Zuid-Molukkers van leerlingen en leraren van een lagere school in het dorp.

Volgend jaar is het dertig jaar geleden dat vier Zuid-Molukkers 105 leerlingen en vijf leerkrachten gijzelden. De school werd na het drama gesloopt.

Een oud-leerlinge wil op de plek waar de school stond een gedenkteken laten plaatsen, omdat er nu niets tastbaars is dat nog aan de ingrijpende gebeurtenis herinnert.

Verscheidene dorpsbewoners zijn echter tegen een gedenkteken. Het zou vlak naast de Molukse wijk in het dorp komen. "Een monument haalt oude wonden open. De relatie tussen de Molukkers en andere Bovensmilders is nog altijd broos", aldus een inwoner.


Gadvergore klote zwakkelingen ook in dit land .. oh zo bang om maar een allochtoon voor het hoofd te stoten ..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2006 17:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Subsidie voor vrijwilligerswerk allochtonen

Uitgegeven: 28 november 2006 17:04
Laatst gewijzigd: 28 november 2006 17:05

DEN HAAG - Allochtone vrouwen worden volgend jaar extra gestimuleerd vrijwilligerswerk te gaan doen. Dat maakte het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid dinsdag bekend.

Het project, dat luistert naar de naam Duizend en één Kracht, richt zich vooral op allochtone vrouwen met een lage opleiding en slechte taalbeheersing. "Voor hen is betaald werk vaak nog een brug te ver", aldus een woordvoerster.

Bovendien zitten vrijwilligersorganisaties vaak te springen om allochtone vrijwilligers, meent het ministerie. "Organisaties willen graag een afspiegeling zijn van de samenleving, maar op dit moment zijn de meeste vrijwilligers oudere autochtonen", aldus de zegsvrouw. De Staat trekt 3,5 miljoen uit voor het project, dat wordt uitgevoerd in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Breda, Nijmegen en Utrecht.


Argh argh driewerf argh!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 28-11-2006 17:30 by Argus Profiel van Argus

@Molukkers

Wat zou een zekere GL senator daar over denken....

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 28-11-2006 17:30]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2006 17:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 november 2006 17:30 schreef Argus het volgende:
@Molukkers

Wat zou een zekere GL senator daar over denken....
nieuwe gijzeling?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 28-11-2006 17:33 by Argus Profiel van Argus

Neu, die knakker die er mee te maken had


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2006 17:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Staphorst wil rust op oudejaarsdag

Uitgegeven: 28 november 2006 17:08
Laatst gewijzigd: 28 november 2006 17:16

STAPHORST - Burgemeester Joop Alssema van Staphorst vraagt de inwoners van de gemeente het afsteken van vuurwerk en carbid op oudejaarsdag achterwege te laten. Hij hoopt zo de zondagsrust in zijn gemeente te bewaren.

Op oudejaarsdag wordt in Staphorst traditioneel niet alleen vuurwerk maar ook carbid afgeschoten. Omdat de laatste dag van dit jaar een zondag is, wil Alssema dat de jeugd het carbid voor een keer een dag eerder afschiet.




Carbid schieten is in de gemeente niet verboden. "Wel kan de burgemeester op grond van de Zondagswet optreden", zei een woordvoerster van Staphorst dinsdag. Hierin is de rust op zondag geregeld. "Als het toch wordt afgestoken in de buurt van woonhuizen of kerken, kan de politie optreden."




Hihihihihihi


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 28-11-2006 17:42 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 28 november 2006 17:27 schreef Jenje het volgende:
Gadvergore klote zwakkelingen ook in dit land .. oh zo bang om maar een allochtoon voor het hoofd te stoten ..


Allochtoon, tsja, het was ooit nederlands grondgebied, en wij hadden ze mooie beloftes gedaan die nooit zijn nagekomen....Nee, ik zie Mollukkers toch niet echt als allochtoon hoor.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2006 17:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 november 2006 17:42 schreef blonde rockgod het volgende:
Allochtoon, tsja, het was ooit nederlands grondgebied, en wij hadden ze mooie beloftes gedaan die nooit zijn nagekomen....Nee, ik zie Mollukkers toch niet echt als allochtoon hoor.
bio-cultureel dan vooruit ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-11-2006 17:44 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 28 november 2006 17:42 schreef blonde rockgod het volgende:
Allochtoon, tsja, het was ooit nederlands grondgebied, en wij hadden ze mooie beloftes gedaan die nooit zijn nagekomen....Nee, ik zie Mollukkers toch niet echt als allochtoon hoor.
Dat wij de Mollukkers wat verschuldigd zijn neemt niet weg dat ook zij gewoon hebben te integreren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2006 17:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 november 2006 17:44 schreef kwelgeest het volgende:
Dat wij de Mollukkers wat verschuldigd zijn neemt niet weg dat ook zij gewoon hebben te integreren.
Spanjaarden ons al eens terugbetaald trouwens?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-11-2006 17:48 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 28 november 2006 17:45 schreef Jenje het volgende:
Spanjaarden ons al eens terugbetaald trouwens?
En ik wil herstelbetalingen van het V.K. Die ruil van Nieuw-Amsterdam tegen Apenstan pakte toch niet lukratief uit.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 28-11-2006 17:48 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Oke, wat zijn dan allochtonen? Mensen van buiten Nederland? Of van buiten het (voormalige) koninkrijk? Of mensen van buiten de stad waar je woont? Of mensen met een andere kleur?

Ik vraag me af of mensen van bijvoorbeeld Aruba als ze hier zijn in 1 keer allochtoon zijn, ze wonen toch in Nederland? Net zo met de Molukkers, die hebben eeuwen in het koninkrijk der nederlanden gewoont....



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 28-11-2006 17:49 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 28 november 2006 17:45 schreef Jenje het volgende:
Spanjaarden ons al eens terugbetaald trouwens?



Dude....daarom hebben wij 1 keer in het jaar Sinterklaas! Dat weet toch iedereen?



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 28-11-2006 17:49 by Iskariot Profiel van Iskariot

Allochtonen = mensen niet van hier


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2006 17:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 november 2006 17:48 schreef blonde rockgod het volgende:
Oke, wat zijn dan allochtonen? Mensen van buiten Nederland? Of van buiten het (voormalige) koninkrijk? Of mensen van buiten de stad waar je woont? Of mensen met een andere kleur?

Ik vraag me af of mensen van bijvoorbeeld Aruba als ze hier zijn in 1 keer allochtoon zijn, ze wonen toch in Nederland? Net zo met de Molukkers, die hebben eeuwen in het koninkrijk der nederlanden gewoont....
Koninkrijk der Nederlanden is wat anders dan Nederland imho ... een kolonie wordt ook niet aangehouden omdat het zo leuk voor de kerstkaarten is, maar zodat het koloniserende land er beter van wordt .. daaruit te concluderen dat een kolonie als minder beschouwd wordt dan een koloniserend land ..


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen