IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : nieuwstopic deel veel Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 28-12-2006 20:48 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Headbangende slangen voorspellen aardbeving


PEKING - China heeft een voorspellingssysteem voor aardbevingen ontwikkeld dat zich baseert op het gedrag van slangen.

Volgens de staatskrant China Daily hebben aardbevingsdeskundigen in Nanning het systeem gemaakt en daarmee natuurlijke instincten gecombineerd met moderne technieken.

Medewerkers van het seismologisch instituut in Nanning houden via camera's en internet de reptielen op slangenboerderijen in de gaten.

"Als een aardbeving zich gaat voordoen, gaan ze van hun nest, zelfs in de winter. En als het een grote aardbeving zal zijn, werpen ze zichzelf tegen de muren in een poging om te ontsnappen", zei de directeur van het bureau.

http://www.nu.nl/news/928334/89/Headbangende_slangen_voorspellen_aardbeving.html



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-12-2006 20:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Titel is weer lekker van toepassing op het artikel ...


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 28-12-2006 21:01 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Tsja, ik verzin 'em niet zelf.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-12-2006 21:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat had er nog bij moeten komen ... maar nu.nl (en journalisten in algemeen) weet wel vaker titels te verzinnen die maar minimaal terug slaan op het artikel.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 28-12-2006 21:05 by Lionheart Profiel van Lionheart

De roddelblad strategie.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 28-12-2006 21:07 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Maar het werkt wel, als dat woord headbangende er niet bij had gestaan, dan had ik er niet op geklikt.

Mooie avatar, lionheart, btw.



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 28-12-2006 23:41 by Mikeee Profiel van Mikeee

Een beetje nutteloos nieuws voor eind december...

quote:

Hexakosioihexekontahexaphobiacs is the term for people who fear the number 666.



...en nu 3x snel achter elkaar roepen...lijkt wel fins.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 28-12-2006 23:43]



Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 29-12-2006 0:36 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

Hihi "hexekont"



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2006 8:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Strijken en dweilen helpt tegen borstkanker

Uitgegeven: 29 december 2006 06:07
Laatst gewijzigd: 29 december 2006 06:16

LONDEN - Vrouwen die de kans om borstkanker te krijgen willen verkleinen, zouden vaker de stofzuiger, strijkbout of afwaskwast ter hand moeten nemen. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat huishoudelijke taken het risico op borstkanker aanmerkelijk verkleinen, meldde de Britse krant The Times vrijdag.

Vrouwen die in de vruchtbare leeftijd zijn, hebben 30 procent minder kans op de ziekte als ze vijf keer per week 30 tot 45 minuten schrobben en poetsen. Vrouwen die de overgang achter de rug hebben, zouden het risico met 20 procent zien afnemen.


De onderzoekers voor het Britse kankerinstituut bestudeerden de gegevens van meer dan 200.000 vrouwen uit negen Europese landen. In de ruim zes jaar dat de vrouwen werden gevolgd, kregen bijna 3500 van hen borstkanker.

Beweging

De onderzoekers wijzen erop dat alle vormen van beweging die niet met het werk te maken hebben, tegen de kankersoort helpt. Huishoudelijk werk zou echter het meeste effect sorteren.

Gnegne


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2006 8:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

'Verhoog huur goed geïsoleerde woning'

Uitgegeven: 29 december 2006 07:51
Laatst gewijzigd: 29 december 2006 08:25

AMSTERDAM - Het huren van een goed geïsoleerde woning moet duurder worden en huurders zouden verplicht moeten worden hun woning beter te laten isoleren. Dat bepleiten Jan Terlouw, voorzitter van een energieadviesorgaan, en woningbouwcorporaties vrijdag in het Algemeen Dagblad.

Terlouw ziet het liefst dat de huurprijs wordt verhoogd met het bedrag dat de energienota omlaag gaat na isolatie van de woning.


Ook Peter Boerenfijn van Aedes, de brancheorganisatie van ruim vijfhonderd woningcorporaties, vindt zo'n regeling een goed idee, maar zegt dat hij huurders ertoe niet kan verplichten. Boerenfijn zegt in de krant dat de overheid het moet regelen.

Winst

Sociale huurwoningen zijn over het algemeen slecht geisoleerd. De woningcorporaties geven er liever geen geld aan uit, omdat de winst - een lagere energierekening - uitsluitend naar de huurder gaat. "Maar als een corporatie meer geld kan vragen voor een zuinig huis, verandert de zaak," meent oud-D66-leider en schrijver Terlouw.

Energieverbruik

Oud-D66-leider Terlouw is voorzitter van het platform Energiebesparing in de gebouwde omgeving, een adviesorgaan van bedrijven en overheden. Door goedkope huurwoningen en oude gebouwen te isoleren kan volgens hem het energieverbruik in Nederland met 30 procent omlaag.

Argh


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-12-2006 12:24 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Op zich zeker geen slecht plan maar dat gaat de schatkist wel geld kosten op die manier. Volgens mij hebben ze dat voor het gemak even niet in de gaten gehad.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-12-2006 12:34 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 29 december 2006 8:44 schreef Jenje het volgende:
Strijken en dweilen helpt tegen borstkanker

Uitgegeven: 29 december 2006 06:07
Laatst gewijzigd: 29 december 2006 06:16

LONDEN - Vrouwen die de kans om borstkanker te krijgen willen verkleinen, zouden vaker de stofzuiger, strijkbout of afwaskwast ter hand moeten nemen. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat huishoudelijke taken het risico op borstkanker aanmerkelijk verkleinen, meldde de Britse krant The Times vrijdag.

Vrouwen die in de vruchtbare leeftijd zijn, hebben 30 procent minder kans op de ziekte als ze vijf keer per week 30 tot 45 minuten schrobben en poetsen. Vrouwen die de overgang achter de rug hebben, zouden het risico met 20 procent zien afnemen.


De onderzoekers voor het Britse kankerinstituut bestudeerden de gegevens van meer dan 200.000 vrouwen uit negen Europese landen. In de ruim zes jaar dat de vrouwen werden gevolgd, kregen bijna 3500 van hen borstkanker.

Beweging

De onderzoekers wijzen erop dat alle vormen van beweging die niet met het werk te maken hebben, tegen de kankersoort helpt. Huishoudelijk werk zou echter het meeste effect sorteren.

Gnegne
Echt TE mooi.
*snif*


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2006 12:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 29 december 2006 12:24 schreef Judge M. het volgende:
Op zich zeker geen slecht plan maar dat gaat de schatkist wel geld kosten op die manier. Volgens mij hebben ze dat voor het gemak even niet in de gaten gehad.
Jij was sociaal? Mensen die in een enrgeizuiniger huis willen wonen krijgen wel de lasten en niet de lusten zo .. direct gevolg is dat armeren dan in de slechtere huizen komen te wonen, die er niet meer zijn, dan krijgen we nog meer crusties ...

En wie strijkt de centen, de woningbouwverenigingen die al bulken van de poen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-12-2006 12:39 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 29 december 2006 12:24 schreef Judge M. het volgende:
Op zich zeker geen slecht plan maar dat gaat de schatkist wel geld kosten op die manier. Volgens mij hebben ze dat voor het gemak even niet in de gaten gehad.
Ze zouden juist slecht geisoleerde woningen moeten pakken ivm meer miljeu-vervuiling.

@Jenje: Je weet toch dat sociaal als politieke term iets geheel anders betekent dan wat het volgense de Van Dale btekent.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-12-2006 12:43 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 december 2006 12:37 schreef Jenje het volgende:
Jij was sociaal? Mensen die in een enrgeizuiniger huis willen wonen krijgen wel de lasten en niet de lusten zo .. direct gevolg is dat armeren dan in de slechtere huizen komen te wonen, die er niet meer zijn, dan krijgen we nog meer crusties ...
Je gaat even aan het punt voorbij dat als de huren stijgen de huurders ook meer huurtoeslag krijgen en dat komt toch echt wel uit de schatkist. Per saldo zal een gemiddelde huurder er dus op vooruit gaan want de energienota zal harder dalen dan de huurstijging minus huurtoeslag lijkt me zo. Als dit een stok achter de deur is om de huizen beter te krijgen en de energieuitstoot terug te dammen dan vind ik dit een prima plan, mits er niet getornd wordt aan de huurtoeslag.

quote:
En wie strijkt de centen, de woningbouwverenigingen die al bulken van de poen.
Dat klopt dan weer wel. Leuk man, die privatisering



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2006 12:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Lijkt me een beter plan om een aantal energiebesparende maatregelen voor huurhuizen verplicht te stellen en de huurwet niet te wijzigen (max 3% verhoging pj)



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-12-2006 12:48 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 29 december 2006 12:43 schreef Judge M. het volgende:
Je gaat even aan het punt voorbij dat als de huren stijgen de huurders ook meer huurtoeslag krijgen en dat komt toch echt wel uit de schatkist. Per saldo zal een gemiddelde huurder er dus op vooruit gaan want de energienota zal harder dalen dan de huurstijging minus huurtoeslag lijkt me zo. Als dit een stok achter de deur is om de huizen beter te krijgen en de energieuitstoot terug te dammen dan vind ik dit een prima plan, mits er niet getornd wordt aan de huurtoeslag.
Je huurtoeslag wordt berekend aan hand van je inkomen en je huurprijs. Aan die huurprijs zit een max en een min gekoppeld aan jouw loon. Wat jij hier zegt gaat dus niet automatisch op. Mensen kunnen in een te hoge huur voor hun loon komen waardoor ze minder huurtoeslag gaan krijgen omdat ze met zo'n loontje maar goedkoper moete huren.
De logica van de rest van je verhaal ontgaat mij ook al: Wie zegt dat jouw 'berekening' klopt, welke stok waarvoor?

quote:
Dat klopt dan weer wel. Leuk man, die privatisering
Privatiseren is hip.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 29-12-2006 12:48]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-12-2006 12:52 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 december 2006 12:45 schreef Jenje het volgende:
Lijkt me een beter plan om een aantal energiebesparende maatregelen voor huurhuizen verplicht te stellen en de huurwet niet te wijzigen (max 3% verhoging pj)
quote:
Op 29 december 2006 12:43 schreef Judge M. het volgende:
Leuk man, die privatisering
Ik geef jouw plan weinig kans ondanks dat ik het er wel mee eens ben



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2006 13:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

I know .. is ook maar plan ..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2006 15:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Ali B vervolgd om vuurwerk Staphorst

Uitgegeven: 29 december 2006 14:41
Laatst gewijzigd: 29 december 2006 14:43

AMSTERDAM - Ali B wordt aangeklaagd door de gemeente Staphorst. De gemeente en de politie van het Overijsselse dorp ondernemen stappen tegen muziekzender TMF en de rapper omdat zij woensdag vuurwerk afstaken op het dorpsplein.

Met het afsteken van de vier honderduizendklappers lanceerden zij het nieuwe radiostation van de zender. Zij verstoorden hiermee echter de begrafenis van een 19-jarige jongen.




Op de website van de gemeente staat te lezen dat Ali B wordt vervolgd voor het afsteken van illegaal vuurwerk. TMF zal door de gemeente worden gesommeerd de kosten voor het opruimen van het vuurwerk te betalen.

Excuses

Eerder boden TMF en Ali B al hun excuses aan voor het vuurwerkincident. Zij zeiden niet te hebben geweten dat de begrafenis op hetzelfde moment plaatsvond. "Ik baal er erg van", schrijft de rapper op zijn website. "We waren daar niet van op de hoogte, anders hadden we het hele gebeuren afgeblazen."

Het management van Ali B verklaarde vrijdagmiddag nog niet officieel op de hoogte te zijn gebracht van de juridische stappen die tegen de artiest worden genomen.



Ai .. foutje bedankt.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-12-2006 15:15 by Argus Profiel van Argus

Waarom doen ze dat de fok dan ook in staphorst ??


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2006 15:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

suf kut dorp?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-12-2006 15:19 by Argus Profiel van Argus

Laat er dan iemand poep vreten ofzo


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-12-2006 15:53 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

MF heeft op haar website excuses aangeboden aan de gemeente Staphorst. Afgelopen woensdag vuurde de muziekzender daar vier honderdduizendklappers af om de start van TMF Radio te vieren. "Vandaag kwam ons helaas ter oren dat tijdens deze lancering er gelijktijdig een begrafenis gaande was van een 19-jarige jongen, enkele honderden meters verderop", zo schrijft de zender.

"TMF was helaas niet op de hoogte van dit feit. Was TMF dat wel geweest dan hadden wij, vanzelfsprekend uit respect voor de overledene en zijn nabestaanden, de lancering niet plaats laten vinden op de desbetreffende locatie." TMF biedt dan ook de "welgemeende excuses" aan, aan de nabestaanden.

Staphorst was gekozen omdat het volgens de muziekzender het saaiste dorp van Nederland is.

Update 15.11 uur
Justitie heeft vanmiddag laten weten dat het rapper Ali B strafrechtelijk gaat vervolgen voor het illegaal afsteken van het vuurwerk. De rapper stak in opdracht van TMF de honderdduizendklappers aan.

De kosten voor het opruimen van de vuurwerkresten worden overigens verhaald op TMF, zo zegt een woordvoerder van de gemeente Staphorst.

Een TMF-woordvoerster verklaarde vrijdag dat haar zender volledige verantwoordelijkheid draagt voor de actie. ''Als Ali B een boete moet betalen, zullen wij die voor onze rekening nemen.''




Die foto hahaha


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2006 15:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

kijk eens hoger knulleke


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen