|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
De eerste band is bekend ! En het is Therion Faustian Spirit of the Earth |
|
ik zie niets staan op de site |
|
www.metalstorm.ee Daar staat het aangekondigd. Wss is het wel te lezen op de Therion-homepage, maar die laadt niet in mijn browser Faustian Spirit of the Earth |
|
Zijn er al andere bands bekend? Op welke dag spelen ze? Zijn ze headliner op die dag? Nemen ze een groot orkest mee? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: hehe Grapjas, Gravedigger zal ook wel komen spelen dan.. "Sehnsucht" |
|
Jeuj, "Voorspel de bands - 2007" is begonnen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja, werd mij aangeboden als package "Sehnsucht" |
|
Saxon?! I am the 1%. |
|
Slayer! |
|
Immortal, Cynic en Emperor. |
|
quote: Laten we ijdel hopen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik stem voor Heaven And Hell op elk festival. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Lordi headliner en Thor! signature |
|
Omg, geen Lordi. Ben nog aan het bijkomen van de Lordi-overdosis van dit jaar. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Lordi gezien dan? waar ben jij geweest? Athene? signature |
|
Stonden ze laatst niet in Amsterdam? |
|
quote: http://www.zwaremetalen.com/interview/7117/Lordi.html http://www.zwaremetalen.com/recensie/7052/Lordi-Powervice-Melkweg.html We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Rammstein on graspop metal meeting 2007 |
|
quote:Mooi zo. Kan ik op 16 februari naar de cd presentatie van Aborted i.p.v. naar 013 |
|
Ik heb gehoord dat Slayer Amon, Amarth, lacuna Coil en Jon Oliva's Pain zouden komen. |
|
Ook de Zweedse metalband Tiamat bevestigd zichzelf via haar website, dit echter niet voor Groezrock maar voor Graspop 2007! (festivalinfo.nl) |
|
Ik heb gisteren het gerucht gehoord dat Black Sabbath zou komen naar Graspop 2007, laten we hopen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Yeps, heb ik ook gehoord... Maar dan niet in de hoedanigheid van Black Sabbath maar van Heaven and Hell, met Dio op zang ipv Ozzy... Leden Black Sabbath op tournee zonder Ozzy vr 27/10/06 - Leden van de Britse heavy-metalgroep Black Sabbath gaan begin volgend jaar op tournee onder de naam Heaven and Hell. Hun zanger Ozzy Osbourne doet niet mee. Gitarist Tony Iommi, bassist Geezer Butler en drummer Bill Ward zeggen dat de fans al jaren wachten op een tournee. (foto AP) De mannen gaan samenwerken met zanger Ronnie James Dio. Hij zong al bij Black Sabbath in de jaren 80 toen Ozzy Osbourne het liet afweten wegens zijn buitensporig drugsgebruik. Omdat Ozzy er niet bij is, gaat de groep onder de naam Heaven and Hell op pad. De naam verwijst naar een hit van de groep uit 1980. Ozzy wenst zijn collega's het allerbeste maar benadrukt dat hun project niks te maken heeft met Black Sabbath. "Er is maar één Black Sabbath", zegt de zanger. Volgend jaar komt er een nieuw album van de groep en dan gaat Black Sabbath ook weer op tournee. Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Alweer Lacuna -fucking- Coil? Hebben die een Graspop abbonement ofzo? Bla |
|
quote: 12 x halen 10 x betalen |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Volgende pagina |