IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws topic deel teveel Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-01-2007 13:07 by MMayo Profiel van MMayo

Acht jaar cel voor snelkookpanmoord

Uitgegeven: 10 januari 2007 10:54
Laatst gewijzigd: 10 januari 2007 11:04

HAARLEM - De 27-jarige Tamara N. uit Spaarndam, één van de twee verdachten in de zogeheten snelkookpanmoord, is woensdag door de rechtbank in Haarlem veroordeeld tot acht jaar cel. Er was tegen haar tien jaar cel geëist.

Volgens de rechtbank is N. niet medeplichting aan een tweede moord.

De rechtbank acht bewezen dat N. in november 1997 samen met de 51-jarige hoofdverdachte Mehmet Y. uit Haarlem diens jongste broer heeft vermoord.

Het hoofd van het slachtoffer werd van de romp gescheiden en vervolgens in een snelkookpan uitgekookt. Het lichaam werd vervolgens door een vleesmolen gedraaid.

De botresten zijn later langs de snelweg A15 gedumpt.

Echtgenote

Y. zou in 2002 ook zijn vrouw om het leven hebben gebracht. Het lijk zou in stukken zijn gesneden en de botten vermalen. Het lichaam van de vrouw is nooit gevonden.

Volgens het Openbaar Ministerie had N. aan deze moord meegeholpen, omdat zij de plaats van haar beste vriendin wilde innemen in het gezin. Zij heeft betrokkenheid bij de moord op haar hartsvriendin ontkend.

Toegegeven

N. heeft wel toegegeven dat ze aan de snelkookpanmoord heeft meegeholpen, maar volgens haar deed ze dat omdat ze doodsbang was voor de hoofdverdachte.


De strafzaak tegen hoofdverdachte Y. is vorige maand aangehouden, nadat hij het vertrouwen in zijn twee advocaten had opgezegd. De Haarlemmer, die al meer dan twee jaar in voorarrest zit, ontkent beide moorden te hebben gepleegd


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-01-2007 13:11 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

LAL

doet me denken aan de balpenmoord. What's next? een asbakmoord, pissbakmoord, bluetoothmoord.Kill your idols.


Suck my piss


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 10-01-2007 13:17 by Mikeee Profiel van Mikeee

OEPS! Foutje bedankt!
De EU -wederom- in een spagaat...

quote:

Latvian firm tests EU labour laws

The EU's laws on labour migration are being tested by a court case about a Latvian firm that offered Latvian pay and conditions for work done in Sweden.

Swedish trade unions say such accords undermine pay deals negotiated locally.

They say collective bargaining agreements are doomed if the European Court of Justice decides in favour of the construction firm, Laval.

Laval said its workers lost their jobs after Swedish pickets blocked the site and forced the firm out of Sweden.

"Laval, as a company temporarily providing services, should not have been a victim of such a far-reaching industrial action," said the firm's lawyer Anders Elmer at the European Court of Justice in Luxembourg.

Under EU law companies working abroad must abide by minimum wage regulations in the host country.

However, Laval argues that Sweden has no national minimum wage, and that employment agreements are typically derived by collective negotiation.

It said it therefore felt entitled to follow the same rules it followed at home.

Impact of migrants

The case has pitted national interests against each other, and experts say it could have a fundamental effect on migrant labour within the European Union.

Sweden has backed its trade unions while Latvia has lined up behind Laval.

"The free movement of services cannot take precedence over such fundamental rights as negotiating a collective agreement or staging industrial action," said Andres Kruse, representing the Swedish government.

The Swedish government has said its labour market model has been one of the main reasons for its development into a successful welfare state.

It has found support from Denmark and other countries in Western Europe that fear the impact of a flood of cheap workers on their highly-regulated labour markets.

Other new entrants to the EU, like Estonia and Lithuania, have sided with Laval.

The court is expected to announce its judgement later in the year.


http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/6245551.stm

Dus...m.i. is het òf de zweedse maatschappij op de schop òf de EU heeft een nieuw kogelgat in diens voet.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-01-2007 13:17 by XXL Profiel van XXL



Jongen mishandeld met spuitbus en vuur

Uitgegeven: 10 januari 2007 12:46
AMSTERDAM - Een 12-jarige jongen uit Bunschoten-Spakenburg heeft brandwonden in zijn gezicht opgelopen toen hij werd mishandeld door een groepje jongens.

Twee belagers uit het groepje spoten met een spuitbus in de richting van het slachtoffer en hielden er een vlam bij. De 12-jarige jongen kreeg daarbij een steekvlam in het gezicht.

Het voorval gebeurde maandagmiddag in de buurt van een bouwvallige boerderij in Bunschoten. De vlammen op het hoofd van het slachtoffer werden door een vriendje gedoofd. De politie is in het Utrechtse dorp op zoek naar getuigen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-01-2007 13:22 by MMayo Profiel van MMayo

Zal wel weer blijken dat die jochies met vuur aan het spelen waren, ongelukje kregen en vervolgens een groep de schuld geven. Is al vaker voorgekomen op deze manier.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-01-2007 13:31 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 10 januari 2007 13:22 schreef MMayo het volgende:
Zal wel weer blijken dat die jochies met vuur aan het spelen waren, ongelukje kregen en vervolgens een groep de schuld geven. Is al vaker voorgekomen op deze manier.


LOL

Toen ik een jaar of 16 was, was er een knaap uit mijn toemalige wijk. Hij was buiten bezig met het vullen van z'n zippo en stak bijde handen in de fik. In de krant stond dat hij mishandeld was door een groep jongeren. En dat die groep hem de handen had verneukt.(en goed ook, 2 handen tot en met je ellebogen in het verband ziet er niet uit) Maar hij was bang voor het Ouderlijk Gezag. Het was hem verboden met vuur te spelen.

Die knakker heeft nu nogsteeds verneukte handen, geen grap.


Suck my piss


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 10-01-2007 13:35 by Mikeee Profiel van Mikeee

Ik noem dat een pyromaan in spé die het vroegtijdig afgeleerd heeft



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-01-2007 13:40 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

ik kan hem bij z'n naam noemen, als ik dat wil. Maar hij herkend mij denk ik niet meer. En bepaalde grappen zijn snel oud.

*klap eens in de handjes, blij blij blij*

edit;

Alles wat ik heb
Zijn twee handen
Waarmee ik voor jou
Iets maken kan

Alles wat ik heb
Is dit lied
Is alles wat ik heb
En meer niet

Er zijn van die dagen
Als landen in de zee
Onder een Hollandse hemel
Overweldigend grijs



[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 10-01-2007 13:47]


Suck my piss


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-01-2007 13:53 by XXL Profiel van XXL

Ik ga maar eens wat minder msn gebruiken.




Tiener verhangt zich na mislukte webdate

Uitgegeven: 5 januari 2007 10:32
PEKING - Een Chinese tiener heeft zichzelf van het leven beroofd na het zien van zijn blind date van internet. De twee hadden wekenlang met elkaar gechat en spraken af elkaar ook in levenden lijve te ontmoeten, meldde het Chinese staatspersbureau Xinhua vrijdag.

De 19-jarige schone, bekend onder het pseudoniem Opwaaiende Jurk, bleek in werkelijkheid tien jaar ouder dan haar date en aanzienlijk minder aantrekkelijk dan de 17-jarige jongen zich had voorgesteld. Hij keerde onmiddellijk huiswaarts, verloor zijn eetlust, en verhing zich vier dagen later aan een boom, aldus Xinhua.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 10-01-2007 13:59 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Moet het geen 20 jaar ouder zijn dan?


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 10-01-2007 19:45 by Iskariot Profiel van Iskariot

Dode vrouw in gierput

Uitgegeven: 10 januari 2007 17:51
ELSLOO - In een gierput aan de Kaakstraat in het Zuid-Limburgse Elsloo is woensdagmiddag een dode vrouw gevonden.

Volgens de politie is onbekend hoe de vrouw in de gierput van 10 bij 20 meter is terechtgekomen. De put ligt bij een boerderij, waarvan de dode de 59-jarige bewoonster is. Een duiker van de brandweer heeft het stoffelijk overschot eruit gehaald.

Het lichaam is weggebracht voor een lijkschouw. De echtgenoot had zijn vrouw woensdagmiddag bij de politie als vermist opgegeven.

Vlak daarna trof iemand het lichaam in de gierput aan.


Mooi schijtwerk heb je dan


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-01-2007 19:53 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 10 januari 2007 13:07 schreef MMayo het volgende:
Acht jaar cel voor snelkookpanmoord











[Hans Teeuwen mode] snelkookpan, snelkookpan, vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van [/Hans Teeuwen mode]



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-01-2007 9:43 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

NSA beïnvloedde Windows-versies tot en met Vista

Microsoft heeft een tot nu toe onbekende partner gehad bij het ontwikkelen van Windows. De softwaremaker heeft toegegeven dat de National Security Agency heeft bijgedragen aan de ontwikkeling van Vista.

De NSA, onder meer bekend van het afluisteren van zowel buitenlanders als Amerikaanse burgers, heeft bijgedragen aan de beveiliging van het systeem. Volgens Tony Sager, de chef van de vulnerability analysis and operations group van de NSA, is het de bedoeling van de NSA om zoveel mogelijk mensen te helpen op beveiligingsgebied. Er is weinig ruchtbaarheid aan de bijdragen van de NSA gegeven, alleen aan het eind van de 'Windows Vista Security Guide' wordt genoemd dat de instelling heeft bijgedragen aan het veiliger maken van Vista. Microsoft en de NSA willen niet ingaan op specifieke bijdragen van de overheidsinstantie, wel is bekend gemaakt dat onder meer bij het testen van de beveiliging van Vista is geholpen.

Het is niet de eerste keer dat Microsoft de hulp van de regering heeft ingeroepen, ook met de ontwikkeling van XP en Windows Server 2003 hebben verschillende Amerikaanse overheidsdiensten, maar ook bijvoorbeeld de Navo, geholpen op het gebied van beveiliging. Het bedrijf uit Redmond is overigens niet de enige softwaremaker die zich tot de NSA heeft gericht: ook Apple en Novell werken met hen samen, en ook voor die bedrijven geldt dat ze niet op details van de samenwerking willen ingaan. De samenwerking met de NSA zal de speculaties over een achterdeur voor de overheid weer doen oplaaien; Microsoft heeft vorig jaar wel aangegeven geen deurtjes voor de overheid in Vista te bouwen.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 11-01-2007 15:37 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://



Suck my piss


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 11-01-2007 21:15 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

‘Dood Melanie was ongeluk’


DEN BOSCH - Peter H., de oud-tbs’er die wordt verdacht van moord op de 15-jarige Melanie Sijbers, heeft zijn aanvankelijke verklaringen bij de politie ingetrokken. Haar dood was ‘een ongeluk’.

Peter H. heeft verklaard dat de dood van de 15-jarige Melanie Sijbers uit Geldrop een ongeluk was. Volgens de man die vastzit op verdenking van moord op de tiener, wilde hij haar alleen het zwijgen opleggen.
Toen hij het meisje had meegenomen naar een loods en zij begon te schreeuwen, duwde H. zijn handen op haar mond, waarna ze stikte.
,,Mijn cliënt zegt dat van opzet geen sprake was,’’ aldus H.’s advocaat Henk van Dijk. Ook heeft de oud-tbs’er verklaard dat hij Melanie niet seksueel heeft misbruikt.
Volgens het Openbaar Ministerie dwong hij het vastgebonden meisje hem oraal te bevredigen. H. had dit na zijn aanhouding verteld bij de politie. Die verklaring heeft hij ingetrokken.
Daarnaast zegt H. nu dat Melanie al in de loods stierf en niet in het bos waar hij haar lichaam achterliet. Van Dijk: ,,Het OM stelt in de dagvaarding dat het slachtoffer nog leefde toen ze in het bos werd neergelegd. Mijn cliënt zegt echter dat ze toen al was overleden.’’
De aangepaste verklaring zou betekenen dat H. niet voor moord (met voorbedachten rade) maar voor doodslag zou kunnen worden veroordeeld. Dat heeft grote invloed op de strafmaat. Van Dijk geeft toe dat dat de inzet wordt van de verdediging in de strafzaak. ,,Ik heb nog geen bewijs gezien voor de plek waar ze is gedood en of het met opzet was,’’ aldus de strafpleiter.
H. wordt momenteel in het Pieter Baan Centrum onderzocht. De inhoudelijke behandeling van de rechtszaak zal op 15 maart zijn.

http://www.ad.nl/binnenland/article979570.ece


zucht.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-01-2007 8:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Bos mogelijk in kabinet, Rouvoet niet

Uitgegeven: 11 januari 2007 20:31
Laatst gewijzigd: 11 januari 2007 20:35

DEN HAAG - PvdA-leider Wouter Bos wordt mogelijk minister van Financiën en vicepremier in het nieuwe kabinet. Ingewijden houden daar rekening mee, al heeft Bos nog geen besluit genomen.

De kans dat fractieleider André Rouvoet van de ChristenUnie ook tot het kabinet toetreedt, is minder groot. Rouvoet staat in zijn partij onder sterke druk om in de Tweede Kamer te blijven, aldus een bron in zijn omgeving donderdag.

Bos zei in de verkiezingscampagne nog dat hij niet vicepremier zou worden onder CDA'er Jan Peter Balkenende. Maar daags na de verkiezingen wilde hij op vragen over dit onderwerp niet meer ingaan.

Signaal

PvdA'ers verwachten dat het CDA er bij Bos op zal aandringen het vicepremierschap op zich te nemen. De PvdA-leider zou daarmee een signaal geven dat hij vastbesloten is van het nieuwe kabinet een succes te maken.

Ook Bos' voorganger Wim Kok werd in 1989 vicepremier en minister van Financiën in het derde kabinet-Lubbers, het laatste waarin CDA en PvdA samenwerkten. Kok, die daarna tweemaal premier was, bouwde op Financiën een sterke reputatie op.

Duisenberg

De PvdA heeft toch al een naam op te houden als het gaat om degelijke ministers van Financiën. Ze leverde na de oorlog illustere bewindslieden als Piet Lieftinck, Henk Hofstra en Wim Duisenberg voor deze functie. Overigens was Bos zelf staatssecretaris van Financiën in Paars-II.

Tijdens de formatiegesprekken met informateur Herman Wijffels is over de invulling van de ministersposten nog met geen woord gesproken, zeggen betrokkenen. Dat gebeurt pas aan het slot van de onderhandelingen, op zijn vroegst eind februari.

Euthanasie

Donderdag hebben de onderhandelaars en Wijffels van 14.00 tot circa 19.00 uur bij elkaar gezeten. Volgens ingewijden hebben ze het gehad over immateriële onderwerpen, zoals normen en waarden en abortus en euthanasie. Vrijdag zou opnieuw de financiële paragraaf voor het regeerakkoord aan bod komen.

De woordvoerder van Wijffels wilde dat donderdag niet bevestigen. Wel zei hij dat de sfeer goed is en dat er "tempo wordt gemaakt".

--

Jeuj, trek de protemonnee maar vast ... die gast liegt iedereen straks arm.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-01-2007 8:45 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 11 januari 2007 21:15 schreef Oud Vuil het volgende:
‘Dood Melanie was ongeluk’


DEN BOSCH - Peter H., de oud-tbs’er die wordt verdacht van moord op de 15-jarige Melanie Sijbers, heeft zijn aanvankelijke verklaringen bij de politie ingetrokken. Haar dood was ‘een ongeluk’.

Peter H. heeft verklaard dat de dood van de 15-jarige Melanie Sijbers uit Geldrop een ongeluk was. Volgens de man die vastzit op verdenking van moord op de tiener, wilde hij haar alleen het zwijgen opleggen.
Toen hij het meisje had meegenomen naar een loods en zij begon te schreeuwen, duwde H. zijn handen op haar mond, waarna ze stikte.
,,Mijn cliënt zegt dat van opzet geen sprake was,’’ aldus H.’s advocaat Henk van Dijk. Ook heeft de oud-tbs’er verklaard dat hij Melanie niet seksueel heeft misbruikt.
Volgens het Openbaar Ministerie dwong hij het vastgebonden meisje hem oraal te bevredigen. H. had dit na zijn aanhouding verteld bij de politie. Die verklaring heeft hij ingetrokken.
Daarnaast zegt H. nu dat Melanie al in de loods stierf en niet in het bos waar hij haar lichaam achterliet. Van Dijk: ,,Het OM stelt in de dagvaarding dat het slachtoffer nog leefde toen ze in het bos werd neergelegd. Mijn cliënt zegt echter dat ze toen al was overleden.’’
De aangepaste verklaring zou betekenen dat H. niet voor moord (met voorbedachten rade) maar voor doodslag zou kunnen worden veroordeeld. Dat heeft grote invloed op de strafmaat. Van Dijk geeft toe dat dat de inzet wordt van de verdediging in de strafzaak. ,,Ik heb nog geen bewijs gezien voor de plek waar ze is gedood en of het met opzet was,’’ aldus de strafpleiter.
H. wordt momenteel in het Pieter Baan Centrum onderzocht. De inhoudelijke behandeling van de rechtszaak zal op 15 maart zijn.

http://www.ad.nl/binnenland/article979570.ece


zucht.



Ik hield per ongeluk mijn hand te lang op haar strot" ???

Kanxor, wat leven we toch met een stel naïeve botmongolen in 1 land.


Bruce Banner


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-01-2007 9:12 by Argus Profiel van Argus

Toch raar. Bos die 5 minuten later opeens een andere mening heeft


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-01-2007 9:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja, en dat moet dan financien gaan doen ...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-01-2007 9:56 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Even aangeven dat er niet alleen malloten bij bijv. Groenlinks zitten/zaten maar bij alle partijen:

Gevangenisstraf voor oud VVD-Kamerlid

Oud VVD-Kamerlid Patricia Rémak moet negen maanden de cel in wegens uitkeringsfraude. Ze kreeg als oud-Tweede Kamerlid wachtgeld maar 'vergat' nieuwe inkomsten op te geven. Hierdoor ontving ze ten onrechte 103.000 euro. Rémak, moeder van drie dochters, zit al een tijdje niet meer bij de VVD.

In 1998 maakte ze op opvallende wijze entree in de Kamer, door in traditionele Surinaamse kleding te verschijnen. In 2002 eindigde haar Kamerlidmaatschap; ze kwam niet geheel uit de verf. Kort daarna werd ze voor de VVD gekozen als lid van de Provinciale Staten van Noord-Holland. In 2003 keerde ze de VVD echter de rug toe en bleef op onafhankelijke titel zitten.

Deze week vertelde de 41-jarige Rémak ineens dat ze, twee maanden voordat de Provinciale Staten worden ontbonden vanwege de nieuwe verkiezingen, alsnog opstapt als Statenlid. Dat zou komen omdat ze ''overwerkt'' is. Nu blijkt dat de rechtbank haar al op 4 januari heeft veroordeeld tot één jaar gevangenisstraf waarvan 3 maanden voorwaardelijk. De rechter rekende het haar zwaar aan dat ze met de fraude het vetrouwen van de samenleving in de integriteit van politieke ambtsdragers, ernstig heeft geschaad. ''Ze heeft haar voorbeeldfunctie op grove wijze miskend.''

Overigens was Rémak ook in Provinciale Staten niet onomstreden. Ze weigert namelijk al lange tijd een deugdelijke boekhouding bij te houden. De Provincie heeft al laten weten dat als ze daar niet alsnog mee komt, er minstens 20.000 euro gaat worden teruggevorderd.

De opengenvallen zetel in de PS valt nu weer ten deel aan de VVD en zal, tot aan de provinciale verkiezingen van 7 maart, worden ingenomen door oud-burgemeester van Zaanstad Henry Meijdam.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2007 10:17 by Chelman Profiel van Chelman

Klopt. Dit is gewoon een Surinaamse uitzondering dat de regel van jattende socialisten bevestigt.

Een ding begrijp ik niet...haar nieuwe inkomsten waren bij de overheid van wie ze wachtgeld ontving (Ze verzweeg haar nieuwe inkomsten als Provinciale Statenlid in Noord-Holland en als medewerkster van het ministerie van Financiën). Dat is ergens een beetje vreemd...maar goed.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-01-2007 10:21 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 12 januari 2007 10:17 schreef Chelman het volgende:
Klopt. Dit is gewoon een Surinaamse uitzondering dat de regel van jattende socialisten bevestigt.



Men kan daar natuurlijk ook een ander bekend vooroordeel aan koppelen. Iets met afkomst...

Maar daar kom jij met je oogkleppen natuurlijk niet op.

(disclaimer: iets met humor. Niet te veel opwinden, dat is slecht voor je hart. )


Bruce Banner


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2007 10:25 by Chelman Profiel van Chelman

Tsja. 'Alle socialisten jatten' is toch echt fors dichter bij de waarheid dan 'Alle Surinamers jatten'.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-01-2007 10:26 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Nee! Het kwam natuurlijk omdat 't een vrouw was. Jij kijkt alleen maar naar afkomst Lain .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 12-01-2007 10:27 by Julia Profiel van Julia

neej... moet je wel de klepel bij de juiste klok hangen!

het vooroordeel is dat Surinamers lui en hypersexueel zijn, Marokkanen stelen, Belgen zijn dom, Nederlanders frigide en saai en Oostenrijkers nazi's.



Ik ben half Surinaams en half Oostenrijks.... een luie, hypersexuele nazi dus


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2007 10:29 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 12 januari 2007 10:27 schreef Julia het volgende:
Belgen zijn dom


Dit is geen vooroordeel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen