|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 28 juli in en om de Buze te Steenwijk, is er weer een Stonehenge Festival. De eerste namen zijn bekend: Detonation Fuelblooded Website: http://www.stonehengefestival.nl/ |
|
De eerste naam is bekend. - Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
-Greycloak -MMayo -FRNK -Oni - |
|
Lol.. hoe weet jij dat dan Frnk |
|
ja hallo, zonder MMayo geen stonehenge |
|
oja toch wel hehehe en : ok dan |
|
-Greycloak -MMayo -FRNK -Oni -Onweerwolf Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
-Greycloak -MMayo -FRNK -Oni -Onweerwolf -w817tjes |
|
Eerst maar even de rest van de line up afwachten. Tering, dat is echt erg lang geleden dat ik daar geweest ben. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Zolang het maar lekker weer is. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
-Greycloak -MMayo -FRNK -Oni -Onweerwolf -w817tjes -Dentz Aanwezig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
[quote]Op 26 januari 2007 23:24 schreef Wansmaak het volgende: Eerst maar even de rest van de line up afwachten. /quote] Maakt me niets uit, ga elk jaar heen voor de gezelligheid, zie meestal niet veel bandjes... ( x veel) |
|
Zoals het er nu naar uit ziet zal ik ook dit jaar weer proberen een vaste camping plaats voor Stonehenge te regelen in overleg met de organisatie. |
|
-Greycloak -MMayo -FRNK -Oni -Onweerwolf -w817tjes -Dentz -Blonde Rockgod ...............DUH!!!!!!!!!!!!! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:+1 |
|
2 jaar geleden voor mij ... tja ... line-ups niet boeiend voor mij ... Eens zien wat de headliners worden .. staat wel altijd leuk metalmarktje bij ... |
|
- Greycloak - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz - Blonde Rockgod - Regeer |
|
quote:Pff... je gaat toch niet voor de bands naar Stonehenge ??? |
|
- Greycloak - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz - Blonde Rockgod - Regeer - Marc Beëlzebub Judas |
|
Mooi festival is dat, met de plaatselijke pauperjeugd die met blikken Euroshopper bier vanaf de heuvel gratis meegenieten. |
|
quote:HEERSCH, Mmayo, ontzettende HEERSCH!!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- Greycloak - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz - Blonde Rockgod - Regeer - Marc Beëlzebub Judas - Skyggesang (mits hij niet zelf gaat spelen) |
|
3e + 4e band bekend: Thronar + The Lucifer Principle |
|
Leuk. Weet alleen nog niet of ik dit jaar wel aanwezig ben. Hangt nog even van de vakantieplanning af. Zou voor het eerst sinds lange tijd zijn dat ik het misloop... spelfout weggehaald... |
|
quote: Vet! TLP op Stonehenge, Horns! see you at occultfest! |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Volgende pagina |