IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Stonehenge Festival 2007 te Steenwijk Vorige pagina | Volgende pagina
MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 27-07-2007 20:22 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Tot morgen allemaal

Bla

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 27-07-2007 20:33 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Bis morgen!!!!!!

Maar zo eerst naar de "pre-party" in Zwols Popfront

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-07-2007 8:45 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

spelfout weggehaald...

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 28-07-2007 10:06 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

Nog mensen die op stonehenge zijn en toevallig nog een wackenkaart nodig hebben ... schiet gerust die lange slungel van Metalshots aan ;-)

Die heeft er nog 1

LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 28-07-2007 10:17 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 28 juli 2007 10:06 schreef mrugly het volgende:
Nog mensen die op stonehenge zijn en toevallig nog een wackenkaart nodig hebben ... schiet gerust die lange slungel van Metalshots aan ;-)

Die heeft er nog 1

Klinkt zeer verleidelijk ja! Maar ik ga al oppassen op siempie

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-07-2007 10:27 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2007 10:06 schreef mrugly het volgende:

Die heeft er nog 1

Houd maar voor me vast.

Ik weet waarschijnlijk nog een liefhebber.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-07-2007 11:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Verkocht.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

spectre
Usericon van spectre
Posted 29-07-2007 2:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het was een mooi dagje, veel luitjes gespot van ZM; Varanus , Hell_Awaits, Rajackar, Mmayo (auw), XXL natuurlijk, Doomy, Blonde Rokgod en NoGayBlackmetal

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 29-07-2007 12:08]

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 29-07-2007 2:12 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Hoe ging het optreden dude?

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Nix
Usericon van Nix
Posted 29-07-2007 8:04 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Was wel weer een zwaar dagje! Veel knuffies .

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 29-07-2007 10:05 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Wat was Napalm Death gaaf zeg! Lekker ouderwets rossen. Erg goed vond ik ook TLP, verder heb ik niet veel bands gezien, eigenlijk.

Verder: wat Nix zegt.

Bareuh...

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 29-07-2007 10:45 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 8:04 schreef Nix het volgende:
Was wel weer een zwaar dagje! Veel knuffies .

Nog een beetje je bed uit kunnen komen?
Succes met de kids vandaag!

spectre
Usericon van spectre
Posted 29-07-2007 11:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 2:12 schreef jbassist het volgende:
Hoe ging het optreden dude?

Met Blonde Rokgod, Rajakar en Varanus voor aan het podium kan het alleen maar goed gaan

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-07-2007 13:31 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 11:23 schreef spectre het volgende:
Met Blonde Rokgod, Rajakar en Varanus voor aan het podium kan het alleen maar goed gaan

Jullie waren voor mij band van de dag! Wat een strakke pot herrie!!

Verder baal ik er van dat ik Impious heb gemist. Stond ik dus binnen op te wachten Ander dieptepunt was mijn dippie aan het begin van de middag, maar even lekker over je nek gaan doet wonderen.

Ander dieptepunt was het gebroken been van David. Kuit en scheenbeen kapot. Kreeg nog een smsje van Robert uit het ziekenhuis, hij is vannacht nog geopereerd. Van het ambulancepersoneel moesten we trouwens stoppen met het voeren van bier aan em

spelfout weggehaald...

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 29-07-2007 13:34 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 29 juli 2007 13:31 schreef varanus het volgende:
Ander dieptepunt was het gebroken been van David. Kuit en scheenbeen kapot. Kreeg nog een smsje van Robert uit het ziekenhuis, hij is vannacht nog geopereerd. Van het ambulancepersoneel moesten we trouwens stoppen met het voeren van bier aan em
Wat was er dan gebeurd?

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-07-2007 13:34 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

U heeft mail trouwens Varanus

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 29-07-2007 13:34]

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 29-07-2007 13:36 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 13:31 schreef varanus het volgende:
Jullie waren voor mij band van de dag! Wat een strakke pot herrie!!

Verder baal ik er van dat ik Impious heb gemist. Stond ik dus binnen op te wachten Ander dieptepunt was mijn dippie aan het begin van de middag, maar even lekker over je nek gaan doet wonderen.

Dat is ook wel het stomste wat je kan doen, als iemand geblesseerd raakt. Dan kunnen ze niet zomaar meer opereren.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-07-2007 13:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 13:34 schreef Judge M. het volgende:
U heeft mail trouwens Varanus

Ja, gezien Doe die van jou ook wel op de post. Gisteren bijna een uur om je lopen zoeken man, bleek dat je allang weer weg was hehe....

@Mies: ongelukje in de pit ghehehe....

spelfout weggehaald...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-07-2007 13:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 13:36 schreef mardukfan het volgende:
Dat is ook wel het stomste wat je kan doen, als iemand geblesseerd raakt. Dan kunnen ze niet zomaar meer opereren.

Ha, hij was al zo zat als een kanon

spelfout weggehaald...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-07-2007 13:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 2:12 schreef spectre het volgende:
Mmayo (auw)

Sollie
W00t! Ik heb Spectre aangeraakt!

Was mooi feestje, zowel de vrijdag op de camping (grijns) als de gehele zaterdag. Niet veel bands gezien, veel staan ouwehoeren hier en daar en veel bier (damn Brujeria, wat een tempo ). S'middags ook een fikse dip, misselijk en knallende koppijn. Na een korte wandeling in alle rust en een litertje water met paracetamol was het weer helemaal in orde.

Kutschurft was geweldig, het was er bloedheet zoals anders maar de hele zaal was in beweging. Nu ook onder de blauwe plekken hehe. Defeated Sanity klonk ook lekker. Control Human Delete gezien, de muziek klonk verrassend goed alleen is het drumcomputerdeel niet mijn ding. The Lucifer Principle was ook lekker op dreef, energiek optreden.. ik vind deze band steeds meer groeien bij elk optreden, super! Stom dat Impious op het tijdstip van Týr stond, daardoor band gemist, pech. Napalm Death was lekker bruut, mooie pit ook. Ontzettend veel mensen zien afgevoert worden naar EHBO met gebroken ledematen, verdraaide knietjes, bloedneuzen en opgezwollen blauwe/paarse ogen. (edit: nee dat is niet mooi, die pit wel).

Al met al vond ik het een zeer geslaagd feest, met leuke en gezellige mensen [/hippie]. Afterparty op de camping gehouden in de bruine kroeg daar, enorm gezellig ook. Oh en volgend jaar mogen we weer komen kamperen daar, pfew hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-07-2007 14:47]

Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 29-07-2007 13:56 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

ik heb eigenlijk de heledag alleen maar op dezelfde plek gestaan. en gezeten. met mijn thee. ook al was gezelli, volgende keer toch eens goed over om wel te gaan als ik ziek ben. maar op de dipjes in jolijn-leven na was het toch best wel leuk

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-07-2007 14:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Zo. Volgend jaar weer.

En Spectre, die band van jou heerscht, hoewel niet geheel mijn ding. Net als met Elexorien zeg maar.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 29-07-2007 14:23 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Gerald, 'k heb je niet eens gezien Dat wordt inhalen op Occultfest

Verder prrrima vermaakt, lekker gespeeld, relakst geregeld met die backstagetent, en super gezellig als altied!

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-07-2007 14:33 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 29 juli 2007 13:51 schreef MMayo het volgende:
Ontzettend veel mensen zien afgevoert worden naar EHBO met gebroken ledematen, verdraaide knietjes, bloedneuzen en opgezwollen blauwe/paarse ogen.

Wat is daar mooi aan?

Een reden voor mij om iig niet in een pit te gaan stampen.

Vroegah was alle beter.

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 29-07-2007 14:37 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 29 juli 2007 11:23 schreef spectre het volgende:

Vergeet Bringer of Beers niet! Maar het was erg indrukwekkend en strak... Mooi gespeeld dudes!

En voor de rest... Bier was lekker... en veel.... hmmmm, de pit bij Napalm Death was mooi!

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com