|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Tot morgen allemaal Bla |
|
Bis morgen!!!!!! Maar zo eerst naar de "pre-party" in Zwols Popfront |
|
spelfout weggehaald... |
|
Nog mensen die op stonehenge zijn en toevallig nog een wackenkaart nodig hebben ... schiet gerust die lange slungel van Metalshots aan ;-) Die heeft er nog 1 |
|
quote: Houd maar voor me vast. Ik weet waarschijnlijk nog een liefhebber. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Verkocht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het was een mooi dagje, veel luitjes gespot van ZM; Varanus , Hell_Awaits, Rajackar, Mmayo (auw), XXL natuurlijk, Doomy, Blonde Rokgod en NoGayBlackmetal [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 29-07-2007 12:08] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hoe ging het optreden dude? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Was wel weer een zwaar dagje! Veel knuffies . I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wat was Napalm Death gaaf zeg! Lekker ouderwets rossen. Erg goed vond ik ook TLP, verder heb ik niet veel bands gezien, eigenlijk. Verder: wat Nix zegt. Bareuh... |
|
quote: Nog een beetje je bed uit kunnen komen? Succes met de kids vandaag! |
|
quote: Met Blonde Rokgod, Rajakar en Varanus voor aan het podium kan het alleen maar goed gaan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Jullie waren voor mij band van de dag! Wat een strakke pot herrie!! Verder baal ik er van dat ik Impious heb gemist. Stond ik dus binnen op te wachten Ander dieptepunt was mijn dippie aan het begin van de middag, maar even lekker over je nek gaan doet wonderen. Ander dieptepunt was het gebroken been van David. Kuit en scheenbeen kapot. Kreeg nog een smsje van Robert uit het ziekenhuis, hij is vannacht nog geopereerd. Van het ambulancepersoneel moesten we trouwens stoppen met het voeren van bier aan em spelfout weggehaald... |
|
quote:Wat was er dan gebeurd? |
|
U heeft mail trouwens Varanus [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 29-07-2007 13:34] |
|
quote: Dat is ook wel het stomste wat je kan doen, als iemand geblesseerd raakt. Dan kunnen ze niet zomaar meer opereren. |
|
quote: Ja, gezien Doe die van jou ook wel op de post. Gisteren bijna een uur om je lopen zoeken man, bleek dat je allang weer weg was hehe.... @Mies: ongelukje in de pit ghehehe.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Ha, hij was al zo zat als een kanon spelfout weggehaald... |
|
quote: Sollie W00t! Ik heb Spectre aangeraakt! Was mooi feestje, zowel de vrijdag op de camping (grijns) als de gehele zaterdag. Niet veel bands gezien, veel staan ouwehoeren hier en daar en veel bier (damn Brujeria, wat een tempo ). S'middags ook een fikse dip, misselijk en knallende koppijn. Na een korte wandeling in alle rust en een litertje water met paracetamol was het weer helemaal in orde. Kutschurft was geweldig, het was er bloedheet zoals anders maar de hele zaal was in beweging. Nu ook onder de blauwe plekken hehe. Defeated Sanity klonk ook lekker. Control Human Delete gezien, de muziek klonk verrassend goed alleen is het drumcomputerdeel niet mijn ding. The Lucifer Principle was ook lekker op dreef, energiek optreden.. ik vind deze band steeds meer groeien bij elk optreden, super! Stom dat Impious op het tijdstip van Týr stond, daardoor band gemist, pech. Napalm Death was lekker bruut, mooie pit ook. Ontzettend veel mensen zien afgevoert worden naar EHBO met gebroken ledematen, verdraaide knietjes, bloedneuzen en opgezwollen blauwe/paarse ogen. (edit: nee dat is niet mooi, die pit wel). Al met al vond ik het een zeer geslaagd feest, met leuke en gezellige mensen [/hippie]. Afterparty op de camping gehouden in de bruine kroeg daar, enorm gezellig ook. Oh en volgend jaar mogen we weer komen kamperen daar, pfew hehe. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-07-2007 14:47] |
|
ik heb eigenlijk de heledag alleen maar op dezelfde plek gestaan. en gezeten. met mijn thee. ook al was gezelli, volgende keer toch eens goed over om wel te gaan als ik ziek ben. maar op de dipjes in jolijn-leven na was het toch best wel leuk |
|
Zo. Volgend jaar weer. En Spectre, die band van jou heerscht, hoewel niet geheel mijn ding. Net als met Elexorien zeg maar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gerald, 'k heb je niet eens gezien Dat wordt inhalen op Occultfest Verder prrrima vermaakt, lekker gespeeld, relakst geregeld met die backstagetent, en super gezellig als altied! |
|
quote: Wat is daar mooi aan? Een reden voor mij om iig niet in een pit te gaan stampen. Vroegah was alle beter. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Vergeet Bringer of Beers niet! Maar het was erg indrukwekkend en strak... Mooi gespeeld dudes! En voor de rest... Bier was lekker... en veel.... hmmmm, de pit bij Napalm Death was mooi! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |