|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
En een zeker persoon die zijn joint wou delen met Brammetje. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Wie zou dat nou geweest zijn.. |
|
Dit jaar weer op die camping? Vond het wel tof dat mijn kratje Hertog Jan in hun vriezer mocht. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ghehehe. Ja dit jaar weer, binnenkort verschijnt er nieuws betreft het kamperen, op de Stonehenge website. |
|
Kan nergens op de site vinden wanneer de vvk begint, iemand? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Is het al bekend wanneer er gereserveerd kan gaan worden? Groet, Patrick -------------------------------------------------------------------------------- Gerrit Friday, 20 April 2007 14:02 Zo snel mogelijk. Maar dit jaar werken we niet met reserveringen maar met voorverkoop. En daar zit een kleine papierwinkel aan vast waardoor het wat langer duurt. Maar we verwachten zo spoedig mogelijk op deze website de voorverkoop beschikbaar te stellen. |
|
quote: Volgens mij gaat de voorverkoop niet via ticketservice en zijn ze nog aan het uitzoeken hoe ze het willen regelen. Hoop niet dat het dan snel uitverkocht is, want met reserveren moest je er ook altijd snel bij zijn. see you at occultfest! |
|
quote:Hé! Dat zijn MIJN woorden! [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 08-05-2007 16:48] |
|
quote: MIJN Brammetje ja! |
|
quote: ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Gaan we weer BBQen dan? |
|
quote: Paardenbiefstuk toch? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Nee. Pooooooooooooooooooooooooooooooooony [/Regeer] |
|
quote:Brammetje op zijn best |
|
Niet lief.. NIET LIEF! Edit: Maar goeee.. eff wat info. Voor degene die graag weer willen kamperen, voor 5 euro per persoon, per nacht op camping de Wielewaal, kunnen een plekkie reserveren via mij. Mailadres staat in mijn profiel. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-05-2007 18:09] |
|
Na Napalm Death heb ik wel een camping nodig, bij gebrek aan auto. Keb dr noe al zin an. |
|
Bash als in Bas-Bas (bashy bastard?), formerly known to me as Mark-Bas? Ku'j mooi dierengeluiden maken naar Brammetje iig [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-05-2007 18:24] |
|
quote: Bash Bash als in Bash BEUKENDE BASH toch? Oftewel HUH IK SLAAP WEL OP DE BANK Bash... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Das toch gewoon Bas.. jeweetwelBas.. die graag in iedereens oor loopt te bleren. |
|
ja die ja ha Bas, wat had jij die chickies mooi bang gemaakt met je gebleer he |
|
quote: Reserveren dan maar he. |
|
Tjah; das gelijk met de Zwarte Cross heh Ik ga natuurlijk Plork en de aannemers, Mooi Wark en de Haverkampband niet missen voor dit feestje... (mis de rolleyes) LOL! |
|
quote: Ga je eens even gauw heel erg diep schamen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ja, en nu mis je mij, Wendy. (Roll eyes zijn er gewoon hoor) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |