|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: jaja, ook ik wordt een jaartje ouder |
|
Kan ik me niet voorstellen; zo'n eeuwige jeugdigheid als jij bent. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Er is heus wel iemand met een te grote tent [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 18-07-2007 21:50] |
|
quote: Ook leuk |
|
idd. keuze was eigenlijk niet moeilijk... |
|
quote: Met speciaal voor deze gelegenheid weer eens Yves Huts van Epica als bassist. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Nee, de eigen bassist kon niet |
|
Blup. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik ben er ook zaterdag. Dit is trouwens een echt zuip festival geworden |
|
volgens mij kom ik ook. wanneer ik zin heb om te vertrekken |
|
Vrijdag BBQ en zaterdag ontbijt met ham/kaas croissants. Wordt wederom een gezellig weekend. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ben bezig met het maken van bommen, om het Stonehenghe festival plat te gooien [Dit bericht is gewijzigd door Mental Theo op 22-07-2007 14:17] |
|
quote: Als het bier maar heel en koud blijft. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: goed dat ik t weet. dan kom ik op tijd. |
|
Zijn er nog kaarten over? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Check de website of mail de beheerder, over. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik zou dat dan toch rond aankomende zaterdag doen dan. quote: Hee meneer de Bock, is dit een dreigement? :') |
|
Hebben ze die ook alweer losgelaten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hij heeft vast verlof. quote: Goedemorgen, kan ik uw bestelling opnemen? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-07-2007 8:13] |
|
Ah ja, das zaterdag alweer ja. Hmm, best wel effe zin in ja... spelfout weggehaald... |
|
- Greycloak + 2 - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz + 1 - Blonde Rockgod - Regeer - Marc Beëlzebub Judas - Skyggesang - Der_Ries - RealmRot - De Ulk - Spectre - Ryn - XXL - Varanus - Hell_Awaits - Mira - Judge M. - Jolijn - Tucker 10-4 Harley - The_Witch en Loekie - Cooperfan - NecRobert - AngelOfDeath - Ratman - Carnagath - Aphrodite - Nix - B.W. - Aaargh - Blastmaster - Ielsch |
|
quote: Nou je staat al op de lijst hoor dus er wordt op je gerekend he he! see you at occultfest! |
|
- Greycloak + 2 - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz + 1 - Blonde Rockgod - Regeer - Marc Beëlzebub Judas - Skyggesang - Der_Ries - RealmRot - De Ulk - Spectre - Ryn - XXL - Varanus - Hell_Awaits - Mira - Judge M. - Jolijn - Tucker 10-4 Harley - The_Witch en Loekie - Cooperfan - NecRobert - AngelOfDeath - Ratman - Carnagath - Aphrodite - Nix - B.W. - Aaargh - Blastmaster - Ielsch - Kurk Aangezien Kurk wederom achter de tap staat daar mogen we hem niet vergeten. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
oh en ik wil camperen! hoe moet dat? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |