IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Stonehenge Festival 2007 te Steenwijk Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-07-2007 14:41 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ook Buurman heeft mail

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-07-2007 14:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 14:33 schreef Wansmaak het volgende:
Wat is daar mooi aan?

Een reden voor mij om iig niet in een pit te gaan stampen.

Vroegah was alle beter.

Een brute pit is mooi om te zien ja. Dat men botten breekt en alles is dan minder mooi voor ze, niet dat het degene deerde want die wilde gewoon verder. Net als de rest overigens, sommigen moesten er echt uit worden gezet voor ze naar de EHBO gingen. Men ging gewoon compleet uit hun dak, dat is er mooi aan.

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-07-2007 14:48 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 29 juli 2007 14:44 schreef MMayo het volgende:
Een brute pit is mooi om te zien ja.

Ah, je bent dus eigenlijk gewoon een ramptourist, hehe.

quote:

Dat men botten breekt en alles is dan minder mooi voor ze, niet dat het degene deerde want die wilde gewoon verder. Net als de rest overigens, sommigen moesten er echt uit worden gezet voor ze naar de EHBO gingen. Men ging gewoon compleet uit hun dak, dat is er mooi aan.

De landing van Normandië, daar gingen mensen ook uit hun dak.

Nee, ik zal het wel niet begrijpen, nee. Als ik in zo'n meute debielen zou staan, dan zou ik me iig niet vermaken. Dat kan toch ook allemaal wat normaler.

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 29-07-2007 14:49]

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-07-2007 14:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 14:48 schreef Wansmaak het volgende:
Nee, ik zal het wel niet begrijpen, nee. Als ik in zo'n meute deboelen zou staan, dan zou ik me iig niet vermaken. Dat kan toch ook allemaal wat normaler.

Tsja wat is normaal? Als men uit hun dak gaan is het al snel debiel, staat men rustig te kijken is men saai. Als je het wat rustiger wilt, moet je maar wat verder naar achteren gaan staan.

Jij bent gewoon antiek.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 29-07-2007 14:51 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:

Nee, ik zal het wel niet begrijpen, nee. Als ik in zo'n meute debielen zou staan, dan zou ik me iig niet vermaken. Dat kan toch ook allemaal wat normaler.
Inderdaad, zo denk ik er ook over. Word ik nu oud of wat?

Maar was een geslaagd festival. Momenteel nog te moe om een compleet verslag te schrijven. Wordt vervolgd.

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-07-2007 14:55 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 29 juli 2007 14:50 schreef MMayo het volgende:
Tsja wat is normaal? Als men uit hun dak gaan is het al snel debiel, staat men rustig te kijken is men saai. Als je het wat rustiger wilt, moet je maar wat verder naar achteren gaan staan.

Jij bent gewoon antiek.

Antiek en proud of it.

Maarr serieus, 20 jaar geleden had je ook wel pitten, alleen toen ging het er een stuk rustiger aan toe. Als er dan al een iemand tussen stond die echt als een achterlijke om zich heen aan het maaien was, dan werd diegene even op zijn plaats gezet.

Het kan toch niet de bedoeling zijn dat een pit alleen geschikt is voor mannen van 2 meter en 120 kilo?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-07-2007 14:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 14:55 schreef Wansmaak het volgende:
Antiek en proud of it.

Maarr serieus, 20 jaar geleden had je ook wel pitten, alleen toen ging het er een stuk rustiger aan toe. Als er dan al een iemand tussen stond die echt als een achterlijke om zich heen aan het maaien was, dan werd diegene even op zijn plaats gezet.

Het kan toch niet de bedoeling zijn dat een pit alleen geschikt is voor mannen van 2 meter en 120 kilo?

Maar dat was het ook niet, er stonden ook niet lui als een idioot om zich heen te maaien (niet die ik zag tenminste). Het is daar maar klein en krap, ik denk dat dit een reden is voor de vele "verwondingen" daar. Plus dat de ondergrond hier en daar ongelijk is en glad, veel mensen verdraaiden dan ook ledematen doordat ze uitgleden of mis stapten.

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-07-2007 15:02 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ah, ok dan. Ik had idd een heel ander beeld voor ogen.

Klein, ja. Das waar ook, ik ben er wel eens geweest, jaren en jaren terug. Als het nog steeds op dezelfde lokatie is, dan is het klein, ja.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-07-2007 15:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 15:02 schreef Wansmaak het volgende:
Ah, ok dan. Ik had idd een heel ander beeld voor ogen.

Klein, ja. Das waar ook, ik ben er wel eens geweest, jaren en jaren terug. Als het nog steeds op dezelfde lokatie is, dan is het klein, ja.

Ja zoiets dacht ik al
En jeps, zelfde locatie nog.. binnen en buiten.

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 29-07-2007 15:09 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Dat was me een fijn feestje.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 29-07-2007 15:11 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 29 juli 2007 15:09 schreef Dentz het volgende:
Dat was me een fijn feestje.

Nog bedankt voor jou oplettendheid qua cd's Jack... U Heerscht!

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 29-07-2007 15:12 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Een goede roadie vindt niet alleen bier.

blonde rockgod
Posted 29-07-2007 15:14 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 29 juli 2007 15:12 schreef Dentz het volgende:
Een goede roadie vindt niet alleen bier.

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 29-07-2007 15:16 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Foto's al durven bekijken?

blonde rockgod
Posted 29-07-2007 15:17 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 29 juli 2007 15:16 schreef Dentz het volgende:
Foto's al durven bekijken?

ja

spectre
Usericon van spectre
Posted 29-07-2007 15:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 14:10 schreef Greycloak het volgende:
Zo. Volgend jaar weer.

En Spectre, die band van jou heerscht, hoewel niet geheel mijn ding. Net als met Elexorien zeg maar.

He! Bedankt man.. Ik zag ergens wel een hoedje met een MdB shirt lopen

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 29-07-2007 15:19 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Oh god.

spectre
Usericon van spectre
Posted 29-07-2007 15:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nee.. o my rockgod

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-07-2007 15:20 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:

Ik sluit me bij Wansmaak aan.
Het streven lijkt tegenwoordig een beetje om je in een pit zo lomp mogelijk te gedragen.
Vroeger ging het er allemaal gewoon relaxter aan toe.

Ach, we zullen wel oud worden.

Voor de rest een geslaagd dagje gehad.

Het is mij gelukt om, afgezien van een paar nummers One Bullet Left en Detonation, ongeveer 0 bands te zien.

Heerschend:

* Bier
* Gezellige mensen en veel gelul over en weer.
* Nog meer bier.
* Knuffels van Nix.
* Broodjes kipschnitzel.
* M Rugly's homemade dropshot.

Gespot:

* FRNK
* Specter
* Mayo
* Aaargh
* Judge M
* BW
* Greycloak
* Nix
* M Rugly
* Nera-k
* Weet ik veel wie nog meer allemaal

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

earik mortem
S.T.O.M.P.
Usericon van earik mortem
Posted 29-07-2007 15:25 by earik mortem Wijzig reactieProfiel van earik mortemQuote dit berichthttp://www.theluciferprinciple.nl

was een super lomp feest!!!!

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 29-07-2007 15:29 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Zo ook weer thuis! Nog steeds brak, zou dat door de dommelsch komen of door de home made salmiak dropshots van mrugly? Maar was erg gezellig, eerst vrijdag bbq op camping, gelukkig was het droog. Later gezelschap van onze sodom vrienden gekregen en daar bier mee gedronken. En alsof de duivel ermee speelt was het zaterdag ook droog (zoals altijd op Stonehenge). Nou zaterdag dus heel veel bier gehad en heel veel lopen ouwehoeren want ik kom nergens zoveel bekenden tegen als op Stonehenge. Ik vond OBL, TLP, Detonation en Tyr heerschen, bij Tyr was het een groot feest! Het was dus weer ouderwets gezellig op Stonehenge!

see you at occultfest!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-07-2007 15:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 13:34 schreef Mies het volgende:
Wat was er dan gebeurd?
Niks in de pit hoor. Hij heeft zich, serieus waar, verstapt in een kuil vlakbij de ingang van de Buze. Krak. Au.
Het rare is dat we op de heenweg nog tegen elkaar gezegd hebben wat er dit keer weer met 'm zou gebeuren. Twee of drie jaar terug had ie een halve zonnesteek van de hitte, is ie bijna flauwgevallen, vorig jaar heeft ie een voedselvergiftiging opgelopen door een bedorven hamburger oid. Daardoor heeft ie drie dagen ziek op bed gelegen. En nu dit weer. Die jongen durft nooit meer mee natuurlijk, dat wordt zijn dood.

Operatie is prima verlopen overigens, alleen hij ligt nog een paar daagjes in het ziekenhuis...

Dat was dus een erg jammer en abrupt einde van mijn Stonehenge 2007. Verder was het best gezellig eigenlijk.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-07-2007 15:35 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja, dikke lul Robert, we hebben em toch echt uit de pit weggesjouwd naar de ingang toe. Niks verstappen

spelfout weggehaald...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-07-2007 15:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik gok dat het de Heineken op de camping was die verkeerd aan kwam, alhoewel.. die Dommelsch.. die viel bij mij ook niet helemaal goed.

Plaatjes van de camping, paar van feestje zelf en een paar afterplaatjes:
http://s64.photobucket.com/albums/h168/Mayo82/StonehengeCamping2007/

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-07-2007 15:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2007 15:35 schreef varanus het volgende:
Ja, dikke lul Robert, we hebben em toch echt uit de pit weggesjouwd naar de ingang toe. Niks verstappen
hmm ja dat zou kunnen dat ie versjouwd is. Maar hij zegt zelf dat ie ff bij de metal market ging checken en dat ie verderop in een kuil is gestapt...vaag

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 29-07-2007 15:38]

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com