|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Fotos! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Grey in gevecht met zijn veters. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Missie geslaagd |
|
LOL iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Met deze meneer toevallig? Bash! |
|
quote: Doooooooomy!!! Campingfeestje [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-07-2007 15:47] |
|
Campingfeestje met Bloodbath. Wel tof dat hij mijn cd draaide. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Vorig jaar Hypocrisy en Excrementory Grindfuckers op cdtje. Die lui willen alles wel draaien voor je, maar alleen voor die 2 avonden Toffe lui |
|
quote:Dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk, aangezien Tyr uiteindelijk af heeft moeten zeggen en dus helemaal niet gespeeld heeft |
|
quote: Impious speelde buiten, omgewisseld met Tyr dacht ik. Tyr stond binnen te spelen ipv Impious. En anders, welke band was dat dan? |
|
quote: Ik dacht dat enkel Thronar afgezegd had Niet dat ik Tyr gezien heb want toen was ik onderhand alweer in Eindhoven |
|
Ja, Thronar was afwezig, Tyr speelde binnen. spelfout weggehaald... |
|
*wegens problemen van de zanger* stond er meen ik op het briefje bij de ingang. Wel kut dat Fuelblooded daardoor een kwartier naar voren opschoof waardoor ik praktisch helemaal gemist heb omdat ik me had ingesteld op een aankomst van 14.30 die ook weer flink uitliep doordat ik compleet verkeerd gelopen was |
|
quote: Misschien moet jij je traditie om het begin van een festival te missen en pas bij de 3e band aan te komen lopen eens van je af zetten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat een feest!! Sta ik vooraan tegen de dranghekken bij Napalm Death kwam er ineens een crowdsurfer uuuhh herstel crowd...rolstoelganger over,geweldig! Je had het gezicht van Barney moeten zien....huh???? Kutschurft en Napalm Death gezien verder niets,te gezellig |
|
quote:Neu.. ik had weinig trek in OBL en Thronar O ja, en ik was brak |
|
quote: Haha, die crowdsurfende rolstoeler is traditie spelfout weggehaald... |
|
quote: Tyr was heel laat komen opdagen omdat ze problemen met hun busje hadden. Er waren op de reis meerdere onderdelen kapot gegaan... Gelukkig hadden ze wel wat merch meegenomen zodat mijn vriendin een shirt kon kopen. Wel zonde was dat hun optreden cq feestje noodgedwongen kort was. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Oh Mayo die foto van Dave cool! see you at occultfest! |
|
quote: Lekkere vent, ohniedah! hihi |
|
Hehe, Doomy heeft z'n haren weer terug. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote:Ja het voelde wat kaal, zeg maar. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: respect voor die pens Je moeder. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |