|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
En weer een naam: Axamenta! |
|
En de jongste metalband van Nederland: One Bullet Left Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
LOL Wát een apparaat was dat... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
haha dat komt wel weer goed dit jaar. En dan ga ik lekker niet de 'stad' in |
|
quote: Was dat niet Occultfest? |
|
Die was ook leuk, maar wat je al niet kan doen met ducttape, een colafles en een Bicpen is ook erg MacGyver. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
deze bedoel je? |
|
die van Koen was helemaal geniaal |
|
lijkt wel een stel krakers.... |
|
quote: Ooooh wat doet Rapture daar? Foei! |
|
Ja, wát doet hij daar? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hij probeerde dat sjekkie dr uit te blazen |
|
Ah, juist. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:LOL Ja zo ja. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Water pijpen |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
- Greycloak - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz - Blonde Rockgod - Regeer - Marc Beëlzebub Judas - Skyggesang (mits hij niet zelf gaat spelen) - Der_Ries (ben er hoogstwaarschijnlijk wel weer dit jaar) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator |
|
quote: Deze zie ik nu voor het eerst, de foto dan, hehe |
|
ziet er gezellig uit! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Moet je dit jaar ook komen, als het goed is krijg ik dat ding dan terug van Greycloak (smorgens erg vroeg weer vertrokken/te gaar, en er thuis pas achterkomen dat je dat kreng vergeten bent daar..) |
|
Ik zal FRNK eens vragen om een slaapplek Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Tentje mee; feescht (of je moet het fijn vinden tussen Oni en mij in te liggen ) |
|
O blijf je daar pitt'n nou dan ga ik mooi niet mee. Ik heb daar zo'n hekel aan weet je Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vaste prik, camping. Maar je mag mn huissleutel ook wel natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-03-2007 11:44] |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |