![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
En weer een naam: Axamenta! ![]() |
|
En de jongste metalband van Nederland: One Bullet Left Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
LOL Wát een apparaat was dat... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
haha dat komt wel weer goed dit jaar. En dan ga ik lekker niet de 'stad' in ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Was dat niet Occultfest? ![]() ![]() |
|
Die was ook leuk, maar wat je al niet kan doen met ducttape, een colafles en een Bicpen is ook erg MacGyver. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
deze bedoel je? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
lijkt wel een stel krakers.... ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ooooh wat doet Rapture daar? Foei! ![]() ![]() |
|
Ja, wát doet hij daar? ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
hij probeerde dat sjekkie dr uit te blazen ![]() ![]() |
|
Ah, juist. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:LOL Ja zo ja. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Water pijpen ![]() ![]() |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
- Greycloak - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz - Blonde Rockgod - Regeer - Marc Beëlzebub Judas - Skyggesang (mits hij niet zelf gaat spelen) - Der_Ries (ben er hoogstwaarschijnlijk wel weer dit jaar) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator ![]() |
|
quote: Deze zie ik nu voor het eerst, de foto dan, hehe ![]() |
|
ziet er gezellig uit! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Moet je dit jaar ook komen, als het goed is krijg ik dat ding dan terug van Greycloak ![]() ![]() |
|
Ik zal FRNK eens vragen om een slaapplek Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Tentje mee; feescht ![]() ![]() ![]() |
|
O blijf je daar pitt'n nou dan ga ik mooi niet mee. Ik heb daar zo'n hekel aan weet je ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() Vaste prik, camping. Maar je mag mn huissleutel ook wel natuurlijk. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-03-2007 11:44] ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |