|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Lekker eem! |
|
quote: Als de grond dat niet deed en bij iedere regenbui zou wegkruipen zou hij ook niet drassig zijn Maar dit was in elk geval nog altijd beter als in de tent |
|
Waha gaaf! |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 30-07-2007 21:22] |
|
Nog een tongfoto.... spelfout weggehaald... |
|
De foto's bevestigen wederom het vermoeden dat het weer ouderwets kansloos was. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Damn, inderdaad ja. Knuffelfest, echt waar! |
|
quote: Vertel me dat nou eens face to face, Huilebak. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Wat had je nou kindervriend Face to face, mot ik eerst die gore rot kop van me weg slaan pisnicht. Dreadlock Holiday Marcel de man die door iedere vrouw ontweken wordt Erik Engerd. |
|
quote: De volgende keer moet je mijn werkwijze volgen. Ik heb zo'n 500 foto's van Stonehenge bekeken en ik sta op geen 1. M'n maten wel...maar ik niet. Ik sta telkens net achter iemand of iets dergelijks I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Die linkse doet mee als Benny Hill tijdens de playbackshow van Stonehenge. Alleen loopt hij niet achter vrouwen aan die kutnicht. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-07-2007 20:12] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hoeveel maanden moet je nog dikke vet pens? |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: He opa deed ook mee. Napalm Death vergoede de rest van het programma, dat was gewoon kansloze rotzooi, Tyr en Control Human Delete(Ja precies delete het dan ook) Voor mij mag Stonehenge gewoon op de schop, kansloos festival met kansloze ZM posers. Handtekeningen kunnen verstuurd worden naar Marcel hetvarken@hotmail.com Graag de petitie tekenen. |
|
Mental Theo en XXL: als jullie onderling wat te zeiken hebben, houd het dan ook zo: ONDERLING. Het is hier verdomme toch geen kleuterklas? En nee, het maakt me geen flikker uit wie er begon; u regelt het maar via mail, msn, of boksring. Bruce Banner |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: houd je bek nou eens, kneus. Doomy; cool man |
|
quote: Heb geen bek maar een ond Trouwens speel jij in Delete? Wat voor een muziek maak jij met Delete? Houd je bek nou eens, kneus. |
|
quote:Ban die gast dan, komt hier puur om te zeiken .... |
|
quote:Kwam net nog een gavere van jou tegen, die post ik straks wel ff. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Op hoeveel man? |
|
[Gemekker] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 30-07-2007 21:10] |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |