|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: You've got mail! see you at occultfest! |
|
fotoboek online op stonehenge fest-site! |
|
quote: Vanavond liefjes Bla |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb ook heel wat leuke foto's.. Zal ze deze week ook eens online pleuren. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Zuipen kunnen jullie ook wel; 59 fusten zijn er door gegaan. Da's 3000 liter bier. Waar laaaaaat je 't !? |
|
quote:Inhoud van het riool ook gemeten? |
|
quote: Vandaar dat de toiletten overstroomden |
|
quote: En hoeveel nog op de diverse afterparty's? Edit: Da's trouwens omgerekend pak hem beet 5 liter per bezoeker? In een krat zit 8 liter dus zo schokkend is het dan ook weer niet. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-07-2007 16:26] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Niet elke bezoeker drinkt bier ... reken dat 50% van de vrouwen al geen bier drinkt ... |
|
quote: Aan de bezoekers te zien aan het einde van de avond, was het wel ietsiepietsie meer aan bier wat er in was gegaan.. |
|
quote: Dude! 5 liter per persoon is niet veel? Godverdomme man Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: een heerschende Big Brother van de lokale Shoarmameneer ja. Zat wel wat weinig kaas op. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Weinig kaas zegt ie.. Doe mij maar kip met dinges en dinges. En er graag wat oranje dinges bij. |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ok, op Planeet XXL blijkbaar wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ja gaaf, en HJ om de keel nat te houden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
Nou, daar sta ik weer charmant op met het vrouwtje spelfout weggehaald... |
|
Hamburger babe Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hmm, ben overigens blij dat ik niet ben geforografeerd toen ik ziek zwak en misselijk lag bij te komen van mijn dipje. Volgende keer maar niet weer om 10 uur ´s ochtends met veel te sterke cola beerenburg beginnen.... spelfout weggehaald... |
|
er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Gave foto's mrugly iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Je moet je wel erbij denken dat er ook genoeg de moshpit is ingevlogen en zo nog veel over de grond is geflikkerd. [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 30-07-2007 19:34] |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |