IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Stonehenge Festival 2007 te Steenwijk Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-07-2007 9:30 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2007 9:30 schreef Judge M. het volgende:
Ja die liggen al klaar

spelfout weggehaald...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-07-2007 9:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2007 9:28 schreef Judge M. het volgende:
Mocht ons aller Sadness Exposed of iemand anders van de organisatie dit nog lezen:

Beschikt de Buze/het festival over een garderobevoorziening? De hele dag een tas met slaapspullen meezeulen lijkt me eerlijk gezegd geen best plan aangezien station Steenwijk niet over bagagekluizen beschikt.

Alvast bedankt en tot morgen

Geen organisatie ofzo hoor maarre voorgaande jaren was er geen garderobevoorziening aanwezig. Wellicht kun je je spullen in een van de auto's leggen, gaan vast wel bekenden met een auto.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 27-07-2007 9:51 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2007 6:36 schreef XnegativeX het volgende:
Als ik niet te ver om hoef te rijden dan wil ik je rustig ergens droppen naderhand.
Zwolle een optie? Kan daar nog in mijn oude huisje slapen, en is denk ik niet echt om.

edit: ff routenet bekeken, en mits je nog in Vroomshoop woont kom je er langs zie ik...
edit2: benzinevergoeding krijg je natuurlijk ook

[Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 27-07-2007 9:57]

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 27-07-2007 10:29 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

WeerOnline
vrijdag 27 juli, 08:06
Een enkele bui
Wisselend bewolkt
NIEUW: Meer informatie op www.weeronline.tv
Vanochtend vallen er nog buien. Later in de ochtend komt de zon steeds vaker tevoorschijn en neemt de buiigheid af. Om 11 uur is het ongeveer 18 graden.

Vanmiddag valt nog een enkele bui, maar op de meeste plaatsen blijft het gewoon droog en is het wisselend bewolkt. De temperatuur loopt uiteen van 20 graden op de wadden tot 22 graden in het zuiden van het land. De wind neemt gedurende de dag af in kracht tot matig in het binnenland en vrij krachtig aan de kust.

Vanavond zijn er lokaal flinke opklaringen aanwezig. Het is in eerste instantie overal droog, maar later op de avond krijgt het zuiden mogelijk een tik mee van een storing die zich boven België en het noorden van Frankrijk bevindt. In de rest van het land neemt de buiigheid later in de nacht toe. Het koelt af tot ongeveer 15 graden.

Morgen lijkt qua weerbeeld erg veel op dat van vandaag. De meeste buien vallen in de ochtend. In de middag is het nagenoeg droog en krijgt de zon meer kans. Het wordt niet warmer dan 22 graden in het zuiden van het land. De wind ruimt iets meer naar het westen en zwakt nog wat verder af.

Mayo misschien hebben we nog mazzel met het weer en de bbq natuurlijk vanmiddag, moeten wij nog zelf bbq meenemen?

see you at occultfest!

the witch
Usericon van the witch
Posted 27-07-2007 10:34 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 27 juli 2007 9:51 schreef Doomy het volgende:
Zwolle een optie? Kan daar nog in mijn oude huisje slapen, en is denk ik niet echt om.

edit: ff routenet bekeken, en mits je nog in Vroomshoop woont kom je er langs zie ik...

He Doomy je kunt nog tot 00.10 met de trein terug naar Zwolle en dan kun je zelfs Napalm Death nog zien!!!

see you at occultfest!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 27-07-2007 11:02 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Nah, als het ff kan reis ik toch liever met de auto hoor. Maar bedankt voor de tip winanda.

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-07-2007 11:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2007 10:29 schreef the witch het volgende:
Mayo misschien hebben we nog mazzel met het weer en de bbq natuurlijk vanmiddag, moeten wij nog zelf bbq meenemen?

'

Wel zo handig, heb zelf 2 wegwerpdingen mee. En Doomy, Neggie woont tegenwoordig in Rijssen, tenzij hij alweer verhuisd is.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 27-07-2007 11:18 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2007 11:15 schreef MMayo het volgende:
'

Wel zo handig, heb zelf 2 wegwerpdingen mee. En Doomy, Neggie woont tegenwoordig in Rijssen, tenzij hij alweer verhuisd is.
ow hahaha tnx...
*Checkt routenet* Dan ligt Zwolle helemaal op de route. *wink wink*

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 27-07-2007 11:47 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

- Greycloak + 2
- MMayo
- FRNK
- Oni
- Onweerwolf
- w817tjes
- Dentz + 1
- Blonde Rockgod
- Regeer
- Marc Beëlzebub Judas
- Skyggesang
- Der_Ries
- RealmRot
- De Ulk
- Spectre
- Ryn
- XXL
- Varanus
- Hell_Awaits
- Mira
- Levithmong
- Judge M.
- Jolijn
- Tucker 10-4 Harley
- The_Witch en Loekie
- Cooperfan
- NecRobert
- AngelOfDeath
- Ratman
- Carnagath
- Aphrodite
- Nix
- B.W.
- Aaargh
- Blastmaster
- Ielsch
- Kurk
- Scotfan
- LL
- Lumium
- Rajackar (LOOOOOSEEEEEEER)
- Henke
- Doomy (morgen ff kaartje scoren )
- EsGothNyff SiX DePP
- Rosatan
- Brujeria
- MrUgly
- XnegativeX
- Buried_alive

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 27-07-2007 12:07 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Jammer dat ik er niet bij kan zijn damn it. Control Human Delete, veel succes morgen!!

the witch
Usericon van the witch
Posted 27-07-2007 14:25 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Mayo hoe laat ga jij die kant op? Het is hier nu droog hoop dat het in Steenwijk ook droog is en blijft natuurlijk he he.

see you at occultfest!

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 27-07-2007 14:40 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

- Greycloak + 2
- MMayo
- FRNK
- Oni
- Onweerwolf
- w817tjes
- Dentz + 1
- Blonde Rockgod
- Regeer
- Marc Beëlzebub Judas
- Skyggesang
- Der_Ries
- RealmRot
- De Ulk
- Spectre
- Ryn
- XXL
- Varanus
- Hell_Awaits
- Mira
- Levithmong
- Judge M.
- Jolijn
- Tucker 10-4 Harley
- The_Witch en Loekie
- Cooperfan
- NecRobert
- AngelOfDeath
- Ratman
- Carnagath
- Aphrodite
- Nix
- B.W.
- Aaargh
- Blastmaster
- Ielsch
- Kurk
- Scotfan
- LL
- Lumium
- Rajackar (LOOOOOSEEEEEEER)
- Henke
- Doomy (morgen ff kaartje scoren )
- EsGothNyff SiX DePP
- Rosatan
- Brujeria
- MrUgly
- XnegativeX
- Buried_alive
- San Miguel
- Zillah

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

sadness exposed
Usericon van sadness exposed
Posted 27-07-2007 15:04 by sadness exposed Wijzig reactieProfiel van sadness exposedQuote dit berichthttp://www.mix105.nl/hardrock

8< SNIP >8
Editfout.

[Dit bericht is gewijzigd door sadness exposed op 27-07-2007 15:08]

sadness exposed
Usericon van sadness exposed
Posted 27-07-2007 15:07 by sadness exposed Wijzig reactieProfiel van sadness exposedQuote dit berichthttp://www.mix105.nl/hardrock

quote:
Op 27 juli 2007 9:28 schreef Judge M. het volgende:
Mocht ons aller Sadness Exposed of iemand anders van de organisatie dit nog lezen:

Beschikt de Buze/het festival over een garderobevoorziening? De hele dag een tas met slaapspullen meezeulen lijkt me eerlijk gezegd geen best plan aangezien station Steenwijk niet over bagagekluizen beschikt.

Alvast bedankt en tot morgen

Helaas... Geen garderobe oid. Maar we vinden wel een oplossing. Desnoods dump je 't spul bij mij thuis; ik woon nog geen 5 min. lopen vanaf het terrein. Moet je me wel proberen in de gaten te houden want ik ren morgen van hot naar her.
Tof dat jullie in zulke grote getal komen trouwens.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-07-2007 15:14 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 juli 2007 15:07 schreef sadness exposed het volgende:
Helaas... Geen garderobe oid. Maar we vinden wel een oplossing. Desnoods dump je 't spul bij mij thuis; ik woon nog geen 5 min. lopen vanaf het terrein. Moet je me wel proberen in de gaten te houden want ik ren morgen van hot naar her.
Thanks voor het aanbod!

Waarschijnlijk niet meer nodig maar erg bedankt voor de moeite iig

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-07-2007 15:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2007 14:25 schreef the witch het volgende:
Mayo hoe laat ga jij die kant op? Het is hier nu droog hoop dat het in Steenwijk ook droog is en blijft natuurlijk he he.

15.30 uur nog even wachten dus

Buried_Alive
Posted 27-07-2007 16:37 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2007 9:51 schreef Doomy het volgende:

Mocht dit niet wat worden kun je wel met mij meerijden, heb de auto nog helemaal leeg.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-07-2007 16:42 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Tegen 18:00 vertrek met de wagen vanaf Groningen CS...

Whoei!

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 27-07-2007 16:43 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2007 16:37 schreef Buried_Alive het volgende:
Mocht dit niet wat worden kun je wel met mij meerijden, heb de auto nog helemaal leeg.
Hey, tnx voor het aanbod. Weet nu nog even niet of het met neggie doorgaat, maar als ik iets weet laat ik het jou ook weten

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 27-07-2007 16:45 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Zo, nieuwe snaartjes dr op, nrtjes doorgespeeld, straks repeteren en morgen zoep'n, brekk'n en angoan

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 27-07-2007 17:00 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Afwezig:

- Jbassist

spectre
Usericon van spectre
Posted 27-07-2007 17:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2007 16:45 schreef FRNK het volgende:
Zo, nieuwe snaartjes dr op, nrtjes doorgespeeld, straks repeteren en morgen zoep'n, brekk'n en angoan

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Buried_Alive
Posted 27-07-2007 18:32 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2007 16:43 schreef Doomy het volgende:
Hey, tnx voor het aanbod. Weet nu nog even niet of het met neggie doorgaat, maar als ik iets weet laat ik het jou ook weten
Ok.

@Frnk: Benieuwd, morgen even (be)kijken!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 27-07-2007 19:16 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Doe het hier maar ff omdat hotmail loopt te klooien.

Hey Martin, ik weet nog steeds niks zeker. En ben vanaf nu tot zondag niet meer online. Denk dat het wel goed zit met XnegX maar je weet nooit hè. Dus als je voor de zekerheid plekkie voor me vrij wil houden, dan hebben we het er morgen verder wel over enzo met wie ik het beste terug rij. Deal?

Buried_Alive
Posted 27-07-2007 19:33 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2007 19:16 schreef Doomy het volgende:

Is goed jongen. Spreken we elkaar morgen nog wel.

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com