|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote:Zwolle een optie? Kan daar nog in mijn oude huisje slapen, en is denk ik niet echt om. edit: ff routenet bekeken, en mits je nog in Vroomshoop woont kom je er langs zie ik... edit2: benzinevergoeding krijg je natuurlijk ook [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 27-07-2007 9:57] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
WeerOnline vrijdag 27 juli, 08:06 Een enkele bui Wisselend bewolkt NIEUW: Meer informatie op www.weeronline.tv Vanochtend vallen er nog buien. Later in de ochtend komt de zon steeds vaker tevoorschijn en neemt de buiigheid af. Om 11 uur is het ongeveer 18 graden. Vanmiddag valt nog een enkele bui, maar op de meeste plaatsen blijft het gewoon droog en is het wisselend bewolkt. De temperatuur loopt uiteen van 20 graden op de wadden tot 22 graden in het zuiden van het land. De wind neemt gedurende de dag af in kracht tot matig in het binnenland en vrij krachtig aan de kust. Vanavond zijn er lokaal flinke opklaringen aanwezig. Het is in eerste instantie overal droog, maar later op de avond krijgt het zuiden mogelijk een tik mee van een storing die zich boven België en het noorden van Frankrijk bevindt. In de rest van het land neemt de buiigheid later in de nacht toe. Het koelt af tot ongeveer 15 graden. Morgen lijkt qua weerbeeld erg veel op dat van vandaag. De meeste buien vallen in de ochtend. In de middag is het nagenoeg droog en krijgt de zon meer kans. Het wordt niet warmer dan 22 graden in het zuiden van het land. De wind ruimt iets meer naar het westen en zwakt nog wat verder af. Mayo misschien hebben we nog mazzel met het weer en de bbq natuurlijk vanmiddag, moeten wij nog zelf bbq meenemen? see you at occultfest! |
|
quote: He Doomy je kunt nog tot 00.10 met de trein terug naar Zwolle en dan kun je zelfs Napalm Death nog zien!!! see you at occultfest! |
|
Nah, als het ff kan reis ik toch liever met de auto hoor. Maar bedankt voor de tip winanda. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:' Wel zo handig, heb zelf 2 wegwerpdingen mee. En Doomy, Neggie woont tegenwoordig in Rijssen, tenzij hij alweer verhuisd is. |
|
quote:ow hahaha tnx... *Checkt routenet* Dan ligt Zwolle helemaal op de route. *wink wink* iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
- Greycloak + 2 - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz + 1 - Blonde Rockgod - Regeer - Marc Beëlzebub Judas - Skyggesang - Der_Ries - RealmRot - De Ulk - Spectre - Ryn - XXL - Varanus - Hell_Awaits - Mira - Levithmong - Judge M. - Jolijn - Tucker 10-4 Harley - The_Witch en Loekie - Cooperfan - NecRobert - AngelOfDeath - Ratman - Carnagath - Aphrodite - Nix - B.W. - Aaargh - Blastmaster - Ielsch - Kurk - Scotfan - LL - Lumium - Rajackar (LOOOOOSEEEEEEER) - Henke - Doomy (morgen ff kaartje scoren ) - EsGothNyff SiX DePP - Rosatan - Brujeria - MrUgly - XnegativeX - Buried_alive |
|
Jammer dat ik er niet bij kan zijn damn it. Control Human Delete, veel succes morgen!! |
|
Mayo hoe laat ga jij die kant op? Het is hier nu droog hoop dat het in Steenwijk ook droog is en blijft natuurlijk he he. see you at occultfest! |
|
- Greycloak + 2 - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz + 1 - Blonde Rockgod - Regeer - Marc Beëlzebub Judas - Skyggesang - Der_Ries - RealmRot - De Ulk - Spectre - Ryn - XXL - Varanus - Hell_Awaits - Mira - Levithmong - Judge M. - Jolijn - Tucker 10-4 Harley - The_Witch en Loekie - Cooperfan - NecRobert - AngelOfDeath - Ratman - Carnagath - Aphrodite - Nix - B.W. - Aaargh - Blastmaster - Ielsch - Kurk - Scotfan - LL - Lumium - Rajackar (LOOOOOSEEEEEEER) - Henke - Doomy (morgen ff kaartje scoren ) - EsGothNyff SiX DePP - Rosatan - Brujeria - MrUgly - XnegativeX - Buried_alive - San Miguel - Zillah On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
8< SNIP >8 Editfout. [Dit bericht is gewijzigd door sadness exposed op 27-07-2007 15:08] |
|
quote: Helaas... Geen garderobe oid. Maar we vinden wel een oplossing. Desnoods dump je 't spul bij mij thuis; ik woon nog geen 5 min. lopen vanaf het terrein. Moet je me wel proberen in de gaten te houden want ik ren morgen van hot naar her. Tof dat jullie in zulke grote getal komen trouwens. |
|
quote:Thanks voor het aanbod! Waarschijnlijk niet meer nodig maar erg bedankt voor de moeite iig |
|
quote: 15.30 uur nog even wachten dus |
|
quote:Mocht dit niet wat worden kun je wel met mij meerijden, heb de auto nog helemaal leeg. |
|
Tegen 18:00 vertrek met de wagen vanaf Groningen CS... Whoei! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Hey, tnx voor het aanbod. Weet nu nog even niet of het met neggie doorgaat, maar als ik iets weet laat ik het jou ook weten iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Zo, nieuwe snaartjes dr op, nrtjes doorgespeeld, straks repeteren en morgen zoep'n, brekk'n en angoan |
|
Afwezig: - Jbassist |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ok. @Frnk: Benieuwd, morgen even (be)kijken! |
|
Doe het hier maar ff omdat hotmail loopt te klooien. Hey Martin, ik weet nog steeds niks zeker. En ben vanaf nu tot zondag niet meer online. Denk dat het wel goed zit met XnegX maar je weet nooit hè. Dus als je voor de zekerheid plekkie voor me vrij wil houden, dan hebben we het er morgen verder wel over enzo met wie ik het beste terug rij. Deal? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Is goed jongen. Spreken we elkaar morgen nog wel. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |