|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha! |
|
quote: Damn... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Die heeft daar volgens mij zeker een half uur K.O. midden voor de bar gelegen. Eerst sliep hij al een uur ofzo met zijn kop op de bar. En toen hij daar éénmaal op de grond lag ging iedereen met hem lopen fucken. Damn, die afterparty daar is gewoon nog 10 keer gaver dan het festival zelf. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Die had anders genoeg om wakker te kunnen blijven... |
|
quote: Jenje, komen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
En zie. Mijn snackmoment is geboekt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tickets gaan 25 euro kosten. De voorverkoop gaat lopen via https://www.paylogic.nl/ Ben ik nou de enige die geen liefhebber is van dit soort betaalsites? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Vast niet. Maar waarom heb je d'r moeite mee? |
|
Het is gewoon irritant, daarom. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
En je moet een account hebben dus moet ik via internet allerhande gegevens aan mensen verstrekken die ik nooit heb gezien / zal zien. Hoe het zou kunnen (Werkt bij Dong Open Air perfect): -Stuur een mail naar Gerrit. -Hij mailt je een reserveringsnummer toe en een verzoek 25 euro over te boeken naar zijn rekening nummer. -Na betaling is je reservering definitief. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 03-06-2007 9:48] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Die optie is overwogen. Maar we zagen het niet zo zitten om ook die administratie er nog bij te nemen. Bij dit systeem krijg je boter bij de vis. Betalen; ticket. Dat je een account moet hebben vindt ik eerlijk gezegd ook niet ideaal. Maar da's maar eenmalig. Voor de komende edities van Stonehenge en andere Buze evenementen kan je dan telkens dat account aanmaken. We hebben voor paylogic gekozen omdat we dan beter inzicht hebben op de kaartverkoop en we met de barcodescanner de doorloop bij de kassa kunnen versnellen. |
|
quote: Goed gemotiveerd. Boeie. |
|
Vanaf wanneer kun je dan een kaartje bestellen via paylogic, want Stonehenge staat er volgens mij nog niet tussen. see you at occultfest! |
|
quote: Duidelijk ende begrijpelijk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Boeiend inderdaad. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Eigenlijk hoopte ik de voorverkoop dit weekend online te kunnen zetten maar dat lukte (weer) niet. Ik heb er minder vat op dan ik zou willen. Maar déze week zou het toch echt moeten lukken. |
|
- Greycloak - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz - Blonde Rockgod - Regeer - Marc Beëlzebub Judas - Skyggesang (mits hij niet zelf gaat spelen) - Der_Ries (ben er hoogstwaarschijnlijk wel weer dit jaar) - RealmRot (Wanboelutleft is mijn snack-,metalmarktmoment) |
|
quote: Dan ben je er vroeg bij want zij gaan openen... |
|
quote:Mooi, is CHD tenminste niet de lul Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
- Greycloak - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz - Blonde Rockgod - Regeer - Marc Beëlzebub Judas - Skyggesang (mits hij niet zelf gaat spelen) - Der_Ries (ben er hoogstwaarschijnlijk wel weer dit jaar) - RealmRot (Wanboelutleft is mijn snack-,metalmarktmoment) - De Ulk (Ik snack de hele dag en ga dan Napalm Death kijken) Bareuh... |
|
- Greycloak - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz - Blonde Rockgod - Regeer - Marc Beëlzebub Judas - Skyggesang (mits hij niet zelf gaat spelen) - Der_Ries (ben er hoogstwaarschijnlijk wel weer dit jaar) - RealmRot (Wanboelutleft is mijn snack-,metalmarktmoment) - De Ulk (Ik snack de hele dag en ga dan Napalm Death kijken) - Spectre (Ik speel zelf en ga daarvoor en daarna alleen maar dom ouwehoeren) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
- Greycloak - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz - Blonde Rockgod - Regeer - Marc Beëlzebub Judas - Skyggesang (mits hij niet zelf gaat spelen) - Der_Ries (ben er hoogstwaarschijnlijk wel weer dit jaar) - RealmRot (Wanboelutleft is mijn snack-,metalmarktmoment) - De Ulk (Ik snack de hele dag en ga dan Napalm Death kijken) - Spectre (Ik speel zelf en ga daarvoor en daarna alleen maar dom ouwehoeren) - Ryn (voor alle meiden) the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Das dan kut voor de marktkooplieden want dan ben ik nog nuchter Overigens is de line-up voor de rest SUPER!! |
|
quote: quote: Een metal brunch? FTW!!! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |