|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Laat ik speciaal voor karnivoor eens een positieve bijdrage aan dit forum leveren. quote: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=68902 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
YESSAH! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
vettig. Suck my piss |
|
Scum! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hmm, gaaf. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Idd... eindelijk Napalm Death op Stonehenge iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Net de site van Stonehenge maar een bekeken, ze hebben dit jaar een nieuwe... Ziet er goed uit, alleen is het Forum daar nog wel erg deaud... Misschien eens met z'n allen bestoken?? Heeft die moderator tenminste een keer wat te doen... |
|
Yeeeeeeeh Napalm Death! Bla |
|
NAPALM DEATH DETONATION FUELBLOODED THE LUCIFER PRINCIPLE AXAMENTA Dat lijkt me al reden genoeg. Mooie Wacken warming-up |
|
quote: Dat forum is nooit echt druk bezocht geweest voor zover ik weet. see you at occultfest! |
|
Ook bevestigd: Impious! |
|
quote:Vet hoor! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Fokking goeie shait. Heerlijke beukband www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Met Napalm Death en co kan dat alleen maar goed worden... ik ben er wel weer bij dit jaar "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
Dit jaar geen reserveringen meer maar voorverkoop zag ik staan, kaarten zouden rond de 25 euro kosten dacht ik. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wordt weer leuk merk ik. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: hehe braaf zo Je moeder. |
|
quote: Goede zaak. Geen etters meer die alle reserveringen wegkapen en vervolgens niet op komen dagen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 07-05-2007 13:03] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Slechte zaak! Heb je weer van die etters die BELACHELIJK veel transactie kosten vragen over een kaartje in de voorverkoop |
|
Wanneer begunt de veurverkoop den? |
|
quote: Sja of allemaal van die kutlui die hun reserveringen niet afhalen EN.. uitslapen op zaterdag ipv haasten om kaart op te halen voor een bepaalde tijd Meer "quality time" voor Brammetje |
|
quote: Brammetje heerscht. De Stonehenge camping Metal Pony. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Brammetje op de BBQ olee oleeee... *verschrikt kijkende de kinderen* |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |