|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja toen nog wel |
|
Je mocht weg van de zusters, ja? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Stond de hele tijd achter bij Millenium Records. Het was trouwens niet Thronar maar Tyr geloof ik Had ook zoveel gezopen. Trouwens geen ZMers gespot, anders hadden een klap gehad. Posers losers. |
|
quote: Ha kijk aan, daar hebben we ons nieuwe aspirant lid van de The Witch & Onweerwolf Poncho Terror crew! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Inclusief wallen! |
|
quote:David Reuvers De Warren 32 8501 NB Joure Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Poe poe. NOu, er liepen er zoveel rond, dat kan je niet gemist hebben. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Pech voor liefhebbers Waldrock in Friesland. Volgend jaar niet in Bergum, maar waarschijnlijk Kamperland(Zeeland)Daar word ook waarschijnlijk Fields of rock gehouden. |
|
He pipo Noem jij Controle Human Delete nou Black Metal? Oh ja Negura Bunget komt volgend jaar naar SteenLIJK. |
|
quote: >niemand stond in de pit. Ha! Ik weet niet waar jij geweest bent maar je hebt in elk geval niet opgelet. Het was de grootste pit uit de Stonehenge geschiedenis. >Alleen bij Thronar haakte ik af. Jij haakte niet af. Thronar haakte af. Wel effe de kop d'r bij houden dreumes. |
|
quote: Thanx! We gaan er werk van maken. |
|
quote: Hij was er ook niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Gut. En je hebt mij dus ook over het hoofd gezien. Da's nou jammer. En wat had jij als metal-wannabe bij Millennium te zoeken? Je kent 99% van de muziek die daar staat niet eens. |
|
quote: Dat vermoeden krijg ik ook. Hm. Zal de lijst met verkochte kaarten er eens op naslaan..... |
|
quote:Moet je zoeken op Orlando de Bock, meneer is gewoon sip dat ie hier neit meer mag komen. |
|
quote: Heersch! see you at occultfest! |
|
quote: Sneu hoor. "So young, so angry... damn that rapmusic!" |
|
quote: Jaha Doomy is back! see you at occultfest! |
|
quote: |
|
quote:I blame it all on inbreeding.. |
|
quote: He Jenje is t goed als ik vanavond een paar posters breng? Heb geen mail adres van jou en ontdekte mail van Mayo vandaag pas (shame on me). see you at occultfest! |
|
quote:Brengen nog wel! Mag ze ook met de post sturen hoor Kom er zelf deze week toch niet meer aan toe .... PS: Jenje@zwaremetalen.com kun je ook gebruiken [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 30-07-2007 13:57] |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Leuk je weer eff gezien te hebben trouwens, was lang geleden. Volgende keer maar dat biertje doen hehe. Ik was nogal druk steeds |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |