|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Tot zaterdag Mier! Ik heb er zin an |
|
En LL heeft mijn weggehaald. Schande! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
- Greycloak + 2 - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz + 1 - Blonde Rockgod - Regeer - Marc Beëlzebub Judas - Skyggesang - Der_Ries - RealmRot - De Ulk - Spectre - Ryn - XXL - Varanus - Hell_Awaits - Mira - Levithmong - Judge M. - Jolijn - Tucker 10-4 Harley - The_Witch en Loekie - Cooperfan - NecRobert - AngelOfDeath - Ratman - Carnagath - Aphrodite - Nix - B.W. - Aaargh - Blastmaster - Ielsch - Kurk - Scotfan - LL - Lumium - Rajackar (HUUUUUNTEEEEEEER) - Henke http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
quote: OHHHH sorry is niet bewust gegaan hoor ik had gewoon gecopy paste... maaar menschen nix gaat ook mee |
|
- Greycloak + 2 - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz + 1 - Blonde Rockgod - Regeer - Marc Beëlzebub Judas - Skyggesang - Der_Ries - RealmRot - De Ulk - Spectre - Ryn - XXL - Varanus - Hell_Awaits - Mira - Levithmong - Judge M. - Jolijn - Tucker 10-4 Harley - The_Witch en Loekie - Cooperfan - NecRobert - AngelOfDeath - Ratman - Carnagath - Aphrodite - Nix - B.W. - Aaargh - Blastmaster - Ielsch - Kurk - Scotfan - LL - Lumium - Rajackar (HUUUUUNTEEEEEEER) - Henke - Doomy (morgen ff kaartje scoren ) iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Yay, whooptidoo . I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Is het al Control Human Delete tijd? Jan, Lisette en ik zijn er helemaal klaar voor |
|
vrijdag bij de weg een pre party in het Zwols Popfront m.m.v. Lord Ruftlucht en moi. Dusch veel en www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Hmmm, net nu ik niet meer in Zwolle woon. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Zo, 3 kaartjes gereserveerd. Kan iemand me vertellen wat ik op m'n navigatie systeem kan intikken als ik bij een fatsoenlijke parkeerplek uit wil komen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
uhm, ik weet zo niet hoe die straat bij het gemeentehuis heet... markt misschien??? Ow, trouwens, jij rijdt 's-avonds weer terug? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Naast het station is een redelijk grote parkeerplaats, ongeveer 10 minuten lopen vanaf De Buze. En voor de Buze is ook genoeg parkeerruimte. Je zult dan alleen wel even het adres op moeten zoeken. |
|
Of bij de Rabobank in de buurt. Of als je op tijd bent gewoon naast de Buze. Dat parkeerterrein is toch ook wel vrij groot. |
|
In de buurt van De Buze kan ook wel vaak. Even rondrijden. Zeer waarschijnlijk ook aanwezig On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hmja doe maar. De tering zeg, het gaat fucking druk worden op de camping De mailtjes stromen nu echt binnen, elke dag nieuwe aanmeldingen en alles. Als dat maar gaat passen en als het maar goed gaat.. waaah spannend! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-07-2007 23:50] |
|
Oja, morgen de laatste dag dat het reserveren voor de camping mogelijk is. Degene die te laat zijn hebben pech gehad, kunnen eventueel proberen of er nog plek is maar dat durf ik momenteel niet meer te garanderen. Nog een mogelijkheid is slapen in je wagen op een van de parkeerplaatsen rondom de Buze. Ook erg gezellig altijd, ontwaken tussen de kerkgangers. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-07-2007 0:27] |
|
Wil iemand nog 27 muntjes van de afterparty discotheek overnemen? Bieden mag Bla |
|
quote: LOL |
|
quote: Verkeerd festival, dat is Occultfest. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nee niks LOL! Het is serieus Bieden maar!!! Bla |
|
Zet eens op marktplaats dan |
|
quote: Die tent is dicht las ik, daarom is de preparty dit jaar in een kroeg en niet in die disco, dus veel heb je er momenteel niet aan. Vandaar. |
|
quote:Hehe dat laatste ga ik zeer waarschijnlijk doen. Tenzij ik nog met iemand mee heen en terug kan rijden...ik zie wel hehe... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
- Greycloak + 2 - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz + 1 - Blonde Rockgod - Regeer - Marc Beëlzebub Judas - Skyggesang - Der_Ries - RealmRot - De Ulk - Spectre - Ryn - XXL - Varanus - Hell_Awaits - Mira - Levithmong - Judge M. - Jolijn - Tucker 10-4 Harley - The_Witch en Loekie - Cooperfan - NecRobert - AngelOfDeath - Ratman - Carnagath - Aphrodite - Nix - B.W. - Aaargh - Blastmaster - Ielsch - Kurk - Scotfan - LL - Lumium - Rajackar (HUUUUUNTEEEEEEER) - Henke - Doomy (morgen ff kaartje scoren ) - EsGothNyff SiX DePP. HaiL aND GLoRY To THe DaRKBRoTHeRHooD!!! DEATH To ALL WHo oPPoSe!!! |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |