|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: |
|
But then again, I R'd TFM... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Goh, Steenwijk ontwaakt; al na 2 1/2 uur een mailala. Echter nog steeds geen bevestiging of het ja of nee gelukt is met digitaal overschrijven. Leuke avond vól suspense. Hoewel, Vertigo van Hitchcock was beter. quote:Hmja, maar niet leuk voor de bands, 14 man publiek (waarvan slechts één bezoeker de andere 986 kaarten heeft), de bieromzet en het verdere verloop van mijn festivalplanning in de 3 weken na dat fuifje. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-06-2007 23:00] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik denk dat je er van uit kan gaan dat de overschrijving gelukt is. De tickets worden nl. pas verzonden als alle stappen gelukt zijn. Mocht de overschrijving niet gelukt zijn dan heb je volgens mij mazzel; dan heb je een gratis ticket. |
|
quote: Same here |
|
Wel al 2 mailtjes, nog geen PDFje... Hitchcock, eat yer heart out! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Had ik ook. En na 2 dagen had ik het PDFje in mijn mailbox. Bareuh... |
|
Thrillkiller. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ok, kan me iemand vertellen of er überhaupt nog kaartjes te bestellen zijn? Bij paylogic staat niks meer van Stonehenge en hoe zit dat met de kaartjes binnenkrijgen via mail, is dit betrouwbaar, gaan de laatste paar posts hierover? |
|
Bij mij ging het bestellen prima, en als er iets misgaat met de mail kun je ook gewoon op de site inloggen en je e-ticket alsnog downloaden. En als je naar de stonehenge site gaat kun je gewoon een bestellink aanklikken, dan hoef je niet op die paylogic site te zoeken |
|
NAPALM DEATH!!! Bla |
|
quote: https://www.paylogic.nl/frontoffice/?command=paymentMenu&merchantModuleID=1850&language=en Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Heb ze binnen! Ze zijn wel een beetje groot , moet je die werkelijk in A4 formaat afgeven?!?!? |
|
quote: nou ja, t liefste heeft de organisatie kaartjes op posterformaat. leest wel zo gemakkelijk. Maar ik denk dat je ze ook op a4 mag inleveren terzijde: pft, kom er net achter dat ik dan NET een dagje niet hoefte flexwerken. kan ik toch echt mee |
|
Ik weet nog niet of ik ga dit jaar. Ik vind de line up, zodanig niet interesant, dat ik misschien gewoon wel oversla. Alhoewel de sfeer altijd super is On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Zill msn straks? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Zit ik NU op.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Wat ons betreft knip je de barcode uit en neem je die mee. Daar gaat het tenslotte om. Voor de organisatie is het dan wel zo leuk als je daar een kartelschaar voor gebruikt en er een leuk vormpje omheen knipt. Anders is het ook zo saai..... |
|
Kaartjes zijn binnen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nog 1 maand! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Tijdschema: 13:00 - 13:30 | One Bullet Left 13:45 - 14:15 | Thronar 14:30 - 15:15 | Fuelblooded 15:30 - 16:30 | Defeated Sanity 16:30 - 17:00 | Kutschurft | Binnen 17:00 - 18:00 | The Lucifer Principle 18:00 - 18:30 | Control Human Delete | Binnen 18:30 - 19:30 | Detonation 19:30 - 20:00 | Axamenta | Binnen 20:00 - 21:00 | Týr 21:00 - 21:45 | Impious | Binnen 21:45 - 23:00 | Napalm Death *Aangepast [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 26-06-2007 13:32] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Impious en Týr ruilen, Impious moet buiten! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Nice. Hoef ik niet achterlijk vroeg richting Steenwijk. |
|
quote: Top. Hopen dat ik dit jaar weer mijn kratje HJ in de vriezer van het cafe mag dumpen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |