|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Thanx man. Bijzonder tof om te horen. |
|
Eeeeehmm.... De voorverkoop is begonnen. Mochten jullie trouwens problemen ondervinden bij het bestellen van kaarten via Paylogic dan hoor ik dat graag. Succes! www.stonehengefestival.nl |
|
Bestellen werkt uitstekend 2 E-tickets in mijn bezit as we speak |
|
quote: Cool! Mooi man! |
|
Hier ook 1 met succes betaald en in goede staat ontvangen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik ben trouwens benieuwd of het, nu je daadwerkelijk moet betalen, net zo snel is uitverkocht als in voorgaande jaren. Mooie manier om de kaffers van het koren te schijten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nou precies. Daar zijn wij ook heel benieuwd naar. Hoewel we op zich wel een redelijk beeld van de kaffers hebben aangezien we precies weten wie voorgaande jaren zijn reservering ongebruikt heeft gelaten. Maar ik vermoed dat het deze keer lang zo snel niet zal gaan. Aan de andere kant; de promomachine moet nog beginnen: een maxispot in de Aarsschok, flyers, posters etc. En dan wil het wel eens hard gaan.... |
|
quote: maggik mee? |
|
quote:Tuurlijk schatje |
|
- Greycloak - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz - Blonde Rockgod - Regeer - Marc Beëlzebub Judas - Skyggesang (mits hij niet zelf gaat spelen) - Der_Ries (ben er hoogstwaarschijnlijk wel weer dit jaar) - RealmRot (Wanboelutleft is mijn snack-,metalmarktmoment) - De Ulk (Ik snack de hele dag en ga dan Napalm Death kijken) - Spectre (Ik speel zelf en ga daarvoor en daarna alleen maar dom ouwehoeren) - Ryn (voor alle meiden) - XXL - Regeer (Kaart binnen ) |
|
- Greycloak - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz - Blonde Rockgod - Regeer - Marc Beëlzebub Judas - Skyggesang (mits hij niet zelf gaat spelen) - Der_Ries (ben er hoogstwaarschijnlijk wel weer dit jaar) - RealmRot (Wanboelutleft is mijn snack-,metalmarktmoment) - De Ulk (Ik snack de hele dag en ga dan Napalm Death kijken) - Spectre (Ik speel zelf en ga daarvoor en daarna alleen maar dom ouwehoeren) - Ryn (voor alle meiden) - XXL - Regeer (Kaart binnen ) - Varanus en Hell_Awaits spelfout weggehaald... |
|
quote: yay |
|
- Greycloak - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz - Blonde Rockgod - Regeer - Marc Beëlzebub Judas - Skyggesang - Der_Ries - RealmRot - De Ulk - Spectre - Ryn - XXL - Regeer - Varanus - Hell_Awaits - Mira Bla |
|
- Greycloak - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz - Blonde Rockgod - Regeer - Marc Beëlzebub Judas - Skyggesang - Der_Ries - RealmRot - De Ulk - Spectre - Ryn - XXL - Regeer - Varanus - Hell_Awaits - Mira - Judge M. - Jolijn |
|
- Greycloak - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz - Blonde Rockgod - Regeer - Marc Beëlzebub Judas - Skyggesang - Der_Ries - RealmRot - De Ulk - Spectre - Ryn - XXL - Regeer - Varanus - Hell_Awaits - Mira - Judge M. - Jolijn - Tucker 10-4 Harley |
|
he kijk, Regeer komt 2x... |
|
als ie jou ziet misschien nog wel een derde keer! |
|
- Greycloak - MMayo - FRNK - Oni - Onweerwolf - w817tjes - Dentz - Blonde Rockgod - Regeer - Marc Beëlzebub Judas - Skyggesang - Der_Ries - RealmRot - De Ulk - Spectre - Ryn - XXL - Varanus - Hell_Awaits - Mira - Judge M. - Jolijn - Tucker 10-4 Harley |
|
quote: |
|
|
|
quote:En als Henk dan al genoeg op heeft, ziet hij hem zelfs 6 keer komen |
|
En krijg je nog een bevestigingsiets van dat Paydinges of moet je maar wachten tot er wat in je bus valt en als er na een week nog niets ligt maar hopen dat je niet voor niets die dag hebt vrijgenomen omdat het al is uitverkocht of hoe zit dat? Mooie lange zin wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik had mijn kaarten als PDFje in mijn mailbox binnen een paar minuten |
|
Fijn, na 2 uur weet zelfs mijn spambox van niets. Feilloos systeem. Het leuke is dus hiermee, dat als je na éénmaal pogen niets hebt, je nog maar een paar keer gaat proberen met als risico dat je rekening steeds leger en leger wordt. Denk dat ik eerst ff ga zien hoe "storneren" precies werkt en dan nog de hele avond blijf proberen ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-06-2007 22:30] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |