|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hondje is wel cute. Jasje is... NEEEEEEJJJ!!!! Meer zal ik er niet over zeggen. Met m'n zoetwateraquarium. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
@nix:Als je van honden kotst, moet je het vlees langer laten garen, rauw is het inderdaad niet zo lekker. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 09-02-2007 22:25] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jasje heeft ze nodig. quote: Die heb ik ook, twee zelfs. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En als je dan weg gaat, vragen: "weten jullie nog een goede shoarma tent in de buurt?" ONTOPIC: dat jasje kan net, qwa kleur. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 09-02-2007 22:29] Suck my piss |
|
quote: Nee hoor, honden zijn vaak niet het probleem. De eigenaren daarentegen... Maar oke, de ging natuurlijk over de titel van deze topic. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hoezo dan? Is het een doorgefokt soort ofzo, dat de weerstand niet goed werkt? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Het is een doorgefokte soort, ja. Maar dat is niet de reden. Het is een pup van vijf maanden en ongeveer vijf kilo die door haar temperament nog geen grammetje vet onder haar huid heeft. Combineer dat met het feit dat hun vacht alleen een zgn. topcoat heeft en geen zachte undercoat en je hebt alle ingrediënten voor een hond die het koud krijgt als het in Februari op de strand van Hoek van Holland wandelt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ah. Ik zou de hond dan gewoon in m'n binnenzak doen, past best, zo te zien. Ik ben niet zo'n hondenliefhebber, maar dit beestje ziet er echt wel leuk uit. Hoe groot worden ze? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik hield haar inderdaad onder mijn jas. Dat vindt ze echter niet gaaf. Als zij buiten is dan wil ze maar een ding: rennen en spelen. Dan maar met een jasje. Ze kunnen tot 12 kilo worden. Meestal zijn ze rond de de 8 kilo. Dit wordt zij dus waarschijnlijk ook. Verder haalt ze zo ongeveer 25-30 cm schofthoogte en een lichaamslengte van +/- 40 cm (ex kop). [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 09-02-2007 22:48] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ow, dat valt dus wel mee, niet zo'n kalf van een hond. Beter. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
klein monstertje, ik ben zelf meer te spreken over een wat groter formaat hond. Zoals een bokser! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Sorry hoor, ik hou ontzettend veel van honden maar wat is díe toch lelijk Doet me denken aan de mascotte van besturingssysteem Plan9 van Bell Labs. Dit mormel: |
|
Een kalf neem ik als ik buiten de stad woon: Am.Bullie En daarnaast ook nog het liefst een half dozijn van deze: Bayerischer Gebirgsschweißhund Ja ik wil op het platteland wonen. Ik wil ook een paar koei'n en geit'n en schoapies, en ganzen en eendjes en af en toe gaan jagen in de bos. Echt! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Geen kat? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Tuurlijk. Maar ik woon in hartje centrum en zou het sneu vinden voor een grote hond om hier te moeten leven. Zo'n beest heeft ruimte nodig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
jachthonden zijn nogal onrustige beesten. Die kan je idd alleen hebben als je er veel tijd voor vrij kan maken. Alleen zitten doen ze iig niet zo best. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dan neem ik waarschijnlijk ook een kat. Maar dat is dan meer om op muizen te jagen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Pas op! Anders wordt Rhett the Boston Terrier boos! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Gaat niet altijd op Jack Russel heeft ook erg veel ruimte nodig ... (daarom zijn ook 9 van de 10 JR vervelende kutbeesten tegenwoordig |
|
quote: JR's hebben niet zozeer de ruimte nodig als tijd en aandacht en een grasveldje om rondjes te lopen (dat is voor een Gebirgsschweisshund echt niet genoeg ). Mijn buurvrouw heeft een JR die precies een weekje ouder is dan mijn Boston. Zij begrijpt echter niet hoe je met dat beest om moet gaan en het is inderdaad een enorme flikker. Laatst is zij drie weken op vakantie geweest en hebben wij haar hond in huis genomen. Al na een week luisterde hij naar ons en na drie weken liet ik hem al loslopen (hij rende bij de buurvrouw altijd weg), hij luisterde als een baby. Nu is de buurvrouw weer terug...zij stond versteld....nu nog hopen dat ze onze tips opvolgt..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat is geen hond |
|
quote: Dat is een hond! |
|
Dit zijn twee posts van iemand die een bepaalde hond neemt omdat het stoer is. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 09-02-2007 23:21] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Sorry, ik heb een hond en die heb ik niet genomen. Stoer is hij al zeker niet, want het is een labrador en rent al weg voor een vlieg. En als het aan mij ligt is dit tevens de laatste hond in mn leven..leuk om te zien, maar kost teveel werk. Dus. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |